O gece Ji Shenxiao, her zamanki gibi her 4 saatte bir Qiu Jin ile iletişime geçti ancak bu sefer Qiu Jin iki saat gecikti ve hala aramasına cevap vermedi.
Böyle bir şey yapsa bile cevap vermesi çok uzun sürmezdi.
Tekrar perdelere bakan Ji Shenxiao kaşlarını çattı ve ifadesi yavaş yavaş ciddileşti.
Qiu Jin'i tekrar aradı ama bu seferde cevap vermedi.
Telefonu kapattıktan sonra Ji Shenxiao, perdeleri açmak için Gu Yue'den uzaktan kumandayı istedi. Tecrit odasında Qiu Jin kötü bir duruşla kendini yere attı. Telefon ne kadar uzun süre çalarsa çalsın hiçbir tepki gelmedi.
Bayıldı mı?
Ji Shenxiao daha fazla yerinde duramadı ve Gu Yue'ye ısrar etti: "İçeri gir ve bir bak."
Gu Yue: "Bu normal kendisini çok bastırmış olabilir, vücudu güçlü darbeye dayanamadı ve doğrudan bayıldı."
"Ama ya başka kazalar olursa?" Ji Shenxiao onun kadar iyimser değildi ve kaşlarını çattı. "Kızgınlık sırasında kalp krizi ve astım krizi geçirenlere dair birçok örnek gördüm, ya ani kriz olursa?"
Gu Yue kafasını kaşıdı: "...İmkansız değil."
Ji Shenxiao: "İçeri gir ve gör, koruyucu kıyafet giymeyi unutma."
Gu Yue koruyucu kıyafet giyiyordu, kapıda dezenfekte edildi ve küçük bir tıbbi aletle kapı açıldı. Bunları Gu Yue'ye hatırlatmasına gerek yoktu.
İzolasyon odasının girişi iki kat hava geçirmez kapı ve dezenfektan sprey ile donatılmıştır. Buna rağmen, Gu Yue baştan çıkarıcı aurayı bir anda yakaladı.
Ji Shenxiao kapının dışında Gu Yue'nin, Qiu Jin'in vücudunu bir aletle ölçmesini izledi bir süre sonra Gu Yue ayağa kalktı ve ona tamam işareti yaptı. Ji Shenxiao rahat bir nefes aldı ve çatık kaşları gevşedi.
Ancak Gu Yue, Qiu Jin'i yatağa götürdüğü anda Qiu Jin aniden gözlerini açtı ve iki eliyle Gu Yue'nin boynunu tuttu, hatta vücutlarını bir araya getirmek için elinden geleni yaptı.
Gu Yue'nin vücudu dondu.
Ji Shenxiao'nun kafası bir patlama ile patladı. "Gu Yue, dışarı çık!"
(Tepesi attı demek bir bakıma)
"Çok güzel kokuyor" Gu Yue de kendini kaybetmeye başladı. "Ayaklarımın kendilerine ait bir aklı var gibi, hareket edemiyorum."
Ji Shenxiao sesinde kıvılcımlarla tekrar bağırdı: " Defol!"
"Bende defolmak istiyorum!" Gu Yue ağlamak üzereydi. "Ama kendimi kontrol edemiyorum."
Ji Shenxiao'nun gözleri karardı ve bir sonraki an güçlü ve otoriter bir feromon karşısındakini yok etmek için yayıldı ulaştığı her yeri süpürdü. Sanki şiddetli bir tsunaminin içindeymişsiniz gibi herhangi bir direnç gösteremezsiniz, sadece akıntıyla birlikte sürüklenebilirdiniz.
Gu Yue, sanki bir sonraki anda ezilecekmiş gibi sadece kalbinin sıkıştığını hissetti. Ji Shenxiao'nun figürü gitgide yükseliyordu, zorlamayla doluydu ve onu neredeyse küçük bir karıncaya dönüştürüyordu.
Ancak yine de hareket edemiyordu.
Qiu Jin o kadar güzel kokulu ki, bu tatlı koku herkesin aklını kaçırmasına yetiyordu.
Bu sırada Qiu Jin maskesini çoktan kaldırmıştı ve bir sonraki adım maskeyi çıkarmaktı.
Qiu Jin'in hakareti altında, Gu Yue'nin kulakları kırmızıya döndü ve tüm vücudu haşlanmış karidese dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...