Bölüm 55

720 91 3
                                    

Qiu Zhiming'in doğum gününde ailedeki yaşlı ve genç nesiller temelde bir araya toplanmış ve sohbet etmek için oturma odasında oturuyorlardı.

Birisi televizyonu açtığında Qiu Jin'in kuzeni Wen Mojia tarafından onaylanan bir içki reklamı yayınlıyordu kanal değişti ve Wen Mojia'nın oynadığı bir kentsel drama haline geldi.

Genç bir kız haykırdı: "Bunu izlemek istiyorum! Bu!"

Sahnede kadın kahraman bir randevuda yüksek topuklu ayakkabılar giyiyordu ayakları ağrımaya başlamıştı ama inatla hiçbir şey söylemedi otoriter başkan rolünü oynayan Wen Mojia, diğer kişide anormal bir şey fark etti ve onu doğrudan kollarına aldı.

"Ah ah ah ah!!"

Bu tür gök gürültülü ve utanç verici hikaye tüm küçük kızların yüzlerini kapatıp ciyaklamalarına neden oldu.

Wen Mojia'nın görünüşü fena değildi ve figürü de fena değildi. Ayrıca güçlü yanlarını nasıl sergileyeceğini iyi biliyordu sadece oyunculuk becerileri nispeten ortalamaydı ekrandaki hareketleri biraz saçmaydı ama küçük kızlar o şeyi yediler hepsi gösteriyi gözlerinde yıldızlarla izlediler.

Yaşlı adamlardan birkaçı birbirine bakıp 'bu da ne böyle?' diye düşündü ama kadın konularına katılmaktan hoşlanmıyorlardı bu yüzden yargıda bulunmak iyi değildi böylece döndüler ve bunun yerine iş hakkında konuştular.

Wen Mojia'nın annesi Zhuo Qian gururla "Mojia gerçekten harika bütün küçük kızlar onu sever."

Başka bir akrabası yüzünde sevecen bir gülümsemeyle "Gittikçe daha popüler hale geldiğini kim bilmiyor" dedi "Yönetmen Yi Congqing ile temas halinde olduğunu bile duydum? Yeni bir dizide işbirliği yapmak üzereler mi?"

Zhuo Qian reddediyormuş gibi yaptı "Bu şeyleri gerçekten anlamıyorum" Mojia meşgul. Yönetmenle bir kez yemek yediğini söyleyerek sadece bir iki kelime söyledi."

"Birlikte yemek yediler yani çantada Mojia'nın şu anda yandığını kim bilmiyor? Tüm yönetmenler onunla işbirliği yapmak için acele ediyor." Akraba Wen Mojia'yı övmeyi bitirdikten sonra arkalarını döndüler ve Zhuo Ying'e sordular "Bu arada Qiu Jin bugünlerde nasıl? Az önce bir eğlence şovu aldığını duydum?"

Küçük kız kardeşinin oğlu hakkında çığırtkanlık yapmasını dinleyen Qiu Jin'in annesi Zhuo Ying, tüm süreç boyunca kayıtsız bir yüze sahipti şimdi biri aile üyesinden bahsettiğine göre garip bir gülümseme takınmak zorunda kaldı: "Evet "Four Seasons Food" filmine gitti."

Zhuo Ying ve Zhuo Qian bir çift güzel plastik kız kardeşti küçüklüklerinden beri birbirleriyle rekabet etmeyi severlerdi çocukluklarında derslerinden dış görünüşlerine kadar birbirleriyle yarışırlar sonra kim daha iyi evlenir evlendikten sonra da oğullarını karşılaştırmaya başlarlar.

Qiu Jin popüler olduğunda Zhuo Ying küçük kız kardeşiyle çok alay etti. Şimdi oğlunun öne çıktığını görünce Zhuo Qian bu gösteriş fırsatını nasıl kaçırabilirdi? Fırsatı varken gösteriş yapmak istedi.

Yüzünde kibar bir gülümseme vardı ama kalbinde Zhuo Ying gözlerini o kadar çok deviriyordu ki neredeyse kafasından düşecekti. Beklentileri karşılayamamak tamamen o aptal oğlun suçu. Yaptığı her şeyde kötüydü ve sadece başka bir adamın peşinden koşmaya geldiğinde bir numara oldu.

O akraba gerçekten atmosferi okumayı bilmiyordu ve hatta "Ben de o programı izliyorum oldukça popüler."

"Ne popüler? Bu sadece kırsala gitmekle ilgili bir gösteri." Zhuo Ying kibarca reddetti övünmeye cesaret edemedi oğlunun mizacını iyi biliyordu oğlunun EQ'su ve huysuzluğuyla o varyete şovunda ne yaptığını kim bilebilir? Şimdiye kadar muhtemelen tüm hayranlarını kaybettiğini düşündü.

"Doğru böyle bir varyete şovu yapmak ne kadar zor olabilir ki? Çiftlik işi yapmak zorunda olduklarını duydum değil mi?" Zhuo Qian içini çekti "Ama ne yapabilirsin? Qiu Jin zor bir durumda oyunculuk yapamıyor ve şarkı üretemiyor bu yüzden sadece bu varyete şovlarına katılabiliyor."

Zhuo Ying içten içe kızgındı ama dıştan gülümsedi. "Ailemizden Qiu Jin sadece oyun oynuyor."

Zhuo Qian küstah bir "ah" dedi ve ardından kasten ağrılı bir noktaya dokundu "Qiu Jin bugün geri geliyor değil mi? Umarım bu sefer enişteyi kızdırmaz."

Zhuo Ying'in ifadesi bir anda karardı.

Herkes Qiu Jin'in tuhaf kıyafetler giymeyi ve dikkat çekmek için vücudunu sergilemeyi sevdiğini biliyordu. Giydiği yelekler o kadar bol ve büyüktü ki insanlar göğüslerini görebiliyordu giydiği pantolon o kadar dekolteydi ki insanlar poposunun çatladığını görebiliyordu geçen yıl Qiu Zhiming'in ellinci doğum gününe böyle geldi ve neredeyse bacakları kırılacaktı.

Bu sefer ne tür gösterişli bir kıyafetle karşımıza çıkacağını kim bilebilirdi?!

Zhuo Ying bunu kafasında düşünüyordu ama tabii ki yüksek sesle söyleyemedi hava atarak sahte bir samimiyetle gülümsedi "Doğru taze ve havalı en iyisi Mojia çok mantıklı Qiu Jin'in o zamanlar nasıl olduğunu yüzde yetmiş ila seksen oranında kopyaladı ve çok popüler oldu."

Bu Wen Mojia'yı Qiu Jin'in o zamanki yolunu taklit ettiği için hicvetmek içindi.

Ne yazık ki Zhuo Qian umursamadı ne de olsa biri diğerini taklit edip popüler olurken diğeri lütuftan kül yığınına dönüştü.

Wen Mojia banyodan çıktığında bu kadınların kendisi hakkında haince karşılaştırmalar yaptığını duydu ve mutsuz bir şekilde kaşlarını çattı ancak yüz özelliklerini hızla kontrol etti ve bir gülümsemeyle geldi. "Anne bir dakika benimle gelir misin?" dedi.

Zhuo Qian hemen ayağa kalktı: "Sorun ne?"

Küçük bahçe havadardı Wen Mojia kapıda duruyordu yüzündeki sıcak gülümseme kayboldu, yerini belli belirsiz bir sabırsızlığa bıraktı: "Neden onlarla bu tür şeylerden bahsediyordun? Beni Qiu Jin ile kıyaslamak sadece statümü düşürüyor."

"Evet, evet, evet, artık bunun hakkında konuşmayacağım." Zhuo Qian iyi bir ses tonuyla söyledi. "Qiu Jin aynen böyle dikkat çekmek için vücudunu ve süslü kıyafetlerini ortaya çıkarmaya güveniyor seninle aynı seviyede değil."

Konuşmasını bitirir bitirmez villanın önünde siyah bir araba durdu.

Zhuo Qian başını kaldırdı ve aniden bir nefes aldı.

Arabanın kapısı açıldı ve uzun boylu genç bir adam dışarı çıktı kısa siyah saçları canlandırıcı ve temizdi tenini daha da kristal berraklığında gösteriyordu ve gözleri ve kaşları daha da dikkat çekiciydi başını çevirdiğinde Koreli erkek başrol tutkunu gibiydi ve hatta zaman askıya alınmış gibiydi.

[ Raw'lar, video oyunlarında olduğu gibi kelimenin tam anlamıyla İngilizce "buff" kelimesini kullandı.]

Zhuo Qian tamamen afallamıştı bu kişi Qiu Jin miydi?

Ne zaman bu kadar çekici oldu?

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Qiu Jin

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin