Bölüm 69

589 75 10
                                    


Geçici işaretleme bitti ancak arabadaki atmosfer sessiz ve garip.

Ji Shenxiao önündeki genç adama baktı gözlerindeki su yüzünde büyüleyici bir kızarmayla dolmuştu gömleği tamamen dağılmıştı ve nefesi kısaydı ama bilinci yerinde değildi ve ihtiyatlıydı.

Alpha için geçici işaret yatıştırıcı gibi değil daha çok bir ayartma gibidir. Omega'nın tatlılığını tatması için onu kışkırtın ama hepsini değil.

Kemiklerindeki sahiplenme hareket etmek üzeredir ve tamamen çılgın yaygara tarafından işgal edilmiştir.

Ji Shenxiao alnını bastırdı ve tüm kişi açıklanamaz bir öfkeyle kaplandı.

Şu anda çok dürtüseldi neredeyse kendisi gibi değildi.

Ve geçici işaretlemenin rolü karşılıklıdır Qiu Jin'i yatıştırmak için feromon kullanabilir ve Qiu Jin de onu etkilemek için feromon kullanabilir bu onların ikinci geçici işaretidir eğer sayı bir kereden fazla gelirse hala kararlı ve etkilenmemiş olduğundan emin olamaz...

Bu kritik noktayı soracak bir doktor bulmalıdır.

Qiu Jin, Ji Shenxiao'ya dikkatlice baktı ve bazıları karşı tarafın duygularını anlamadı Ji Shenxiao neden derin biriymiş gibi davrandı?

Sonrasında bunalıma girmeyi umursamadı ama burada kalmak istemedi ama Ji Shenxiao merkezi kontrol kilidini hala kablosuzmuş gibi tekrar düşürdü.

Qiu Jin, "Ji Ji?" diye bağırmaya çalıştı.

"Sessizlik." Adamın sesi derin ve soğuktu.

Qiu Jin hemen ağzını kapattı.

Ji Shenxiao bir süre arabada oturdu ve ardından sürücüyü sürmesi için çağırdı.

Qiu Jin: "Merhaba demeden ayrılalım mı?"

Ji Shenxiao'nun gözleri onun üzerinde gezindi, belirsiz bir şekilde: "Bu şekilde geri dönmek ister misin?"

Qiu Jin bir süre konuşamadı ve sonunda Ji Shenxiao'yu itaatkar bir şekilde takip ederek Qiu Yuqin'e bir metin mesajı gönderdi.

Kısa mesaj gönderildikten sadece iki dakika sonra Qiu Yuqin'in telefonu geri geldi.

"Birisi senin Ji Shenxiao ile gittiğini mi söyledi?! Onun kim olduğunu bilmiyor musun? Neden hala onu rahatsız ediyorsun?"

Tutarlı aslan kükreme becerisi doğrudan kulaklıktan geçti.

Qiu Jin biraz utandı: "Onu rahatsız etmedim sadece oldu."

"Ji Shenxiao gibi biri seni nasıl gönderebilir?"

Qiu Jin: "..."

Sadece beni ele vermekle kalmadı aynı zamanda geçici olarak beni işaretledi.

Qiu Jin bunu söylemek ister ancak bir şey eksik olmaktan iyidir ve Qiu Yuqin gerçekten Ji Shenxiao ile bir ilişkisi olduğunu biliyorsa Zhuo Ying'in bunu bileceği tahmin edilmektedir Zhuo Ying her zaman karşılaştırmayı severdi Zhuo Qian'ın yakında öğreneceğini biliyor. O zaman tüm eğlence çevrelerinin bildiği tahmin ediliyor.

Başka bir **** fırtınası.

Qiu Jin titredi ve bu sırrı saklamaya karar verdi.

Tam ciddi anlamda mazeret uydururken aniden önüne bir gölge düşürdü elinden sıcak bir dokunuş Ji Shenxiao aniden cep telefonunu ele geçirdi.

Qiu Jin onu geri almak üzereydi ve Ji Shenxiao'nun sol elinin dudaklarının önünde bir "sus" hareketini karşılaştırdığını gördü ve sonra diğer tarafa "Chou" dedi.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin