Qiu Jin, Ji Shenxiao'yu açıkça büyütme fırsatını yakaladı. Bugün dar açık gri spor bir kıyafet giyiyordu.
Ne ölçüde sıkı?
Göğüs kasları aşırı derecede dolu olduğu için göğsünde iki belirgin kıvrım oluşturuyordu. Gömleğinin kısa kolları pazılarının etrafında gergindi ama beli tıpkı bir erkek köpeğin belinin zarif çizgisi gibi, karın kaslarının çizgisi boyunca daraldı.
Aşağıya baktığında adamın göğsü hem çekici hem de seksi terden ıslanmıştı.
Ji Shenxiao'nun soğuk bir yüzü olması üzücüydü. Yüzünün soğukluğu vücudunun çekiciliğine eşitti.
Bu klibi yayınlanınca kim bilir kaç kişi ona şehvet verecek.
Güzellik arayışı tüm insanlık için aynıydı.
Kameramanlar da açıkçası Ji Shenxiao'nun satış noktasını anladılar ve hepsi hareket etmek üzereydiler yakın çekimler yapmak için onun önüne geçmek istiyorlardı ama Ji Shenxiao'nun soğuk gözleri üzerlerinde gezindiğinde oldukları yerde donup kaldılar. Bu onların altın babasıydı; onu kızdırırlarsa kovulacaklardı.
Kenarda, Qiu Jin alevleri körükledi: "Başkan Ji'nin büyüleyici görünümüyle bu yayını izleyen izleyici sayısı kesinlikle iki katına çıkacak."
Ji Shenxiao'nun kaşları çatıldı ve sesi düştü "Bir santim aldıktan sonra bir kilometreye göz dikmeyin."
"Başkan Ji beni yanlış suçluyorsunuz. Ne zaman bir inç aldım? Senin için düşünüyorum" Qiu Jin gülümsedi ve onu kandırmaya devam etti "Sonuçta bu senin yatırım yaptığın bir program. Yayın sayılarının daha yüksek olmasını istemiyor musun?"
"Üstelik adanın işletilmesi de kolay değil. Adanmışlığınız Lanhou Adası'nın doğunun Hawaii'si olmasına yardımcı olabilir."
Ji Shenxiao'nun kaşları hala çatıktı ama hayır demeyi bıraktı.
Müdür yardımcısı değişen rüzgarları görerek durumdan istifade ederek müdahale etmeme ve yasaklamama politikasını savunmaya başladı.
Kameramanlar etrafta dolaşmaya başladılar ve hepsi toplandı biri panorama görüntüsü için, diğeri yarım vücut çekimi için ve bir diğeri Ji Shenxiao'ya varyete şovu gibi omuz üstü bir çekim yaptı. Şu anda pratik olarak bir film çekmenin konfigürasyonuydu.
Objektifte Ji Shenxiao hafifçe kaşlarını çattı keskin gözleri Qiu Jin'e takıldı.
Genç adam siyah bir tişört giymişti. Çok katı bir renkti ama onun üzerinde canlanıyor gibiydi.
Yüzünde sinsi bir gülümseme vardı ama gözleri samimi ve içtendi ve gözlerinin kenarlarındaki yaşlar aşk duygularının bir dokunuşunu ekliyor.
Ji Shenxiao bakışlarını geri çekti ve elini uzattı: "Mikrofonu bana ver"
Kablosuz kayıt cihazını aldıktan sonra Ji Shenxiao alıcıyı beline yerleştirdi ve radyo mikrofonunu hızla yakasına tutturdu.
"Başkan Ji" Qiu Jin ona bir hatırlatma yaptı "Aşağıdan girin"
Konuşurken kıyafetlerini kaldırdı ve mikrofonun telinin kıyafetlerin altına girmesi gerektiğini ima etti.
Bu hareket nedeniyle, siyah tişört göğsüne doğru yarıya kadar yuvarlandı ve gergin beyaz karın kaslarının bir bölümünü ortaya çıkardı sabah güneşinde göz kamaştırıcıydı.
Ji Shenxiao yarım adım geri çekildi ve sakin ve toparlanmış kalırken başka tarafa baktı. Tarif edilemez bir şekilde boğazı biraz kurudu.
Beyni yetiştiğinde vücudunun kendi kendine hareket ettiğini, mikrofon telini kıyafetlerinin altına geçirmek için kıyafetlerini kaldırdığını fark etti.
Ji Shenxiao dün gece Qiu Jin'in kızarmış pilavını yedikten sonra bunun muhtemelen şartlı bir refleks hareketi olduğunu düşündü.
Hızlı hareket etti ancak kamera hala ince ve güçlü belinin bir görüntüsünü yakaladı biraz erotikti.
Önünde kameralardan kurtulmak isteyen Qiu Jin bir adım önce çoktan uzaklaşmıştı.
Ji Shenxiao tereddüt etmedi ve hemen onu takip etti.
Muhteşem 1 Nolu Otoyol, dağlar ve deniz arasında dalgalandı. Bu geniş yolda ikisi de liderliği bırakmaya isteksiz iki güçlü ve sağlıklı siluet birbirini kovalıyordu. Koşularının bu son kısmı bir maraton yarışması gibi görünüyordu.
Ji Shenxiao'nun ardından Qiu Jin küçük bahçeye koştu. Nefes nefeseyken şikayet etti "Ji Shenxiao, neden bu kadar hızlı koşuyorsun!"
Böyle aşırı egzersiz yapmayalı uzun zaman oldu. Boğazı yanıyordu ve uzuvları sanki bir saniye sonra yere düşecekmiş gibi erişte gibiydi.
Ji Shenxiao da biraz yorgundu dizlerinin üzerinde kendini desteklerken nefes nefese kalmaya devam etti. Ancak cevap verdiğinde sesi hala sabit kabul edildi: "O zaman harika değil miydin? Sınırına bu kadar çabuk mu ulaştın?"
"Sınırıma ulaştığımı kim söyledi!" Qiu Jin son direnişini ortaya koydu "Hadi tekrar yapalım seni geçeceğime söz veriyorum!"
Ji Shenxiao: "İlgilenmiyorum"
Qiu Jin'in dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Yüzü kızardı ve gülümsemesi dizginsizdi: "İlgilenmiyorsan o zaman sınırındasın demektir."
Geçmişte, Ji Shenxiao bu tür naif provokasyonlara asla cevap vermezdi ama bugün nedenini bilmiyordu aniden biraz sinirlendi.
Soğuk bir şekilde Qiu Jin'e baktı. Sesinde bir uyarı ipucu vardı: "Feromonlarınızı dizginleyin."
⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠⨠
( Ji Shenxiao evin yanıyor :D )
Bu arada ana karakterleri andırdığını düşündüğüm resimler atacağım...
Ji Shenxiao
Qiu Jin
Oy verip yorum yapanlara teşekkürler
(*^-^*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...