Bölüm 46

686 95 0
                                    

Bahçedeki yapraklar hala yağmur damlalarıyla çiylenmişti ve güneş ışığında kristal bir parlaklık yaydı.

Yine güneşli bir gündü.

Giysileri kuruması için astıktan sonra Qiu Jin yiyecek bir şeyler bulmak için aşağı indi.

Mutfakta kalan bazı yemekler vardı bu yüzden Qiu Jin onları ısıttı ve ayrıca bir kase soğuk erişte yaptı.

Zamanın bir noktasında Ji Shenxiao gelmişti. "Yemek mi yapıyorsun?"

"Ha?" Qiu Jin başını kaldırdı Ji Shenxiao rastgele şakalaşacak türden birine benzemiyordu.

Ji Shenxiao: "Yardım etmemi ister misin?"

"Gerek yok ben sadece soğuk erişte yapıyorum."

Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun yanlış ilacı falan mı aldığını merak ediyordu ne zamandan beri bu kadar nazikti?

Shan Wen kıkırdadı: "Öğlen çok az yedi bu yüzden muhtemelen acıkmıştır."

Qiu Jin bir kaşını kaldırdı: "O zaman seninle biraz paylaşmama ne dersin?"

Ji Shenxiao çok çekingen bir şekilde başını salladı: "Evet."

Qiu Jin, tencereye biraz daha erişte ekledi. Erişteleri soğuttuktan sonra üzerine biraz susam yağı ekledi. Sonra Ji Shenxiao'ya tarlaya gidip salatalık aldırdı, parçaladı ve soğuk eriştelere karıştırdı. Qiu Jin ayrıca biraz kıyılmış tavuk göğsü ekledi biraz kıyılmış yeşil soğan, zencefil, sarımsak ve diğer baharat soslarını serpiştirdi ve sonunda bir tutam acı biber yağı ile tepesinde koku ağız sulandı.

Shan Wen derin bir duyguyla içini çekti: "Biraz daha ye kayıtları bu hafta sonu bitireceğiz."

Qiu Jin: "Bu kadar hızlı mı?"

Ji Shenxiao başını eğdi ve koklama hareketi yaptı Qiu Jin o kadar sertti ki hareket edemeyecekmiş gibi görünüyordu sonra Ji Shenxiao'nun ona "Parfüm kullandın mı?" diye sorduğunu duydu.

Qiu Jin bir adım geri attı: "Hayır sorun ne?"

Ji Shenxiao: "Gerçekten güzel kokuyorsun."

"Xiang Xi'nin feromonları muhtemelen üzerime bulaştı." Qiu Jin çok fazla düşünmedi Ji Shenxiao'ya bir kase soğuk erişte verdi.

O gece yemek sırasında Qiu Jin de feromonların kokusunu aldı Ji Shenxiao'ya bakarken kaşlarını buruşturdu: "Neden feromonlarını kontrol etmiyorsun?"

Ji shenxiao, Qiu Jin'in gündüz söylediklerinden kasten intikam aldığını düşündü bu yüzden bir an cevap vermedi.

Ancak bu Geng Leyue'nin ilgisini canlandırdı: "Ji-ge'nin kokusunu alabiliyor musun?"

Qiu Jin'in yüzü şaşkınlıkla doluydu: "Neden bu iyi değil?"

"Çünkü Ji-ge'nin feromon bozukluğu var. Feromonları genellikle çok iyi gizlenir bu yüzden kimse onun nasıl koktuğunu bilmez." Bu noktada Geng Leyue gözlerini kıstı "Madem kokusunu alabiliyorsun o zaman neden nasıl koktuğunu söylemiyorsun?"

Qiu Jin: "Buz gibi soğuk biraz soğuk ve biraz tuzlu ama hoş değil."

"Bu sadece bir deniz meltemi kokusu değil mi? Nefes alsam kokusunu bile alabiliyorum." Geng Leyue yalan söylediğini düşündü ve kısa sürede ilgisini kaybetti.

Akşam yemeği sohbeti hızla başka bir konuya geçti ama Ji Shenxiao yavaşça kaşlarını çattı.

Feromonları gerçekten de böyle kokuyordu. Soru Qiu Jin'in nasıl bildiğiydi?

Akşam yemeğinden sonra Ji Shenxiao kişisel doktorunu aradı: "Birisi feromonlarımın kokusunu alabiliyorsa bu ne anlama geliyor?"

Geng Leyue'nin dediği gibi Ji Shenxiao'nun gerçekten de bir feromon bozukluğu vardı kesin olmak gerekirse Feromon Alım Bozukluğuydu diğer insanların feromonlarını hissedebiliyordu ama kokuyla sınırlıydı sanki elma ya da şeftali koklamak gibiydi ama feromonlarda saklı olan cinsel bilgiyi alamıyordu.

Bir dereceye kadar bu iyi bir şeydi. Bu omeganın kızgınlık döneminde yayılan feromonlardan etkilenmeyeceği anlamına geliyordu ancak alfalar ve omegalar arasındaki feromonlar tamamlayıcıydı alfalar omegaları kontrol edebilirken omegalar da alfaları yatıştırabilir.

Bunca yıldır Ji Shenxiao rahatsızlığını bastırmak için ilaç kullanıyordu ancak kayıtsızlık, sinirlilik ve ara sıra mani gibi yan etkiler giderek daha belirgin hale geldi... Feromon Alma Bozukluğu olan her hasta bu tür bir durumla karşılaşırdı.

Ama Ji Shenxiao kendini her zaman çok iyi dizginledi neredeyse hiç kimse onun kontrolünü kaybettiğini görmedi.

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin