"Bay Qiu bu taraftan lütfen" İki koruma Qiu Jin'i çevreledi ve bir davet işareti yaptı.
Qiu Jin tatlı bir şekilde gülümsedi: "Gidemez miyim?"
Korumalar ifadesizdi: "Lütfen işleri bizim için zorlaştırmayın."
Qiu Jin: "..."
"Sorun ne?" Yang Chi o kadar şaşırmıştı ki gözleri neredeyse kafasından fırlayacaktı "Başkan Ji ile ne zaman böyle bir ilişkiniz oldu? Ayrıca o... seninle ne yapmak istiyor?"
Qiu Jin'in de kafası karıştı ve omuz silkti "Ben de bilmiyorum."
"Hey sen..." Yang Chi korumalardan uzak durdu ve sesini alçalttı "Senden hoşlandığını ve sana bunu yapmak istediğini mi düşünüyorsun ? "
Bunu söylediğinde Yang Chi sol baş parmağı ve işaret parmağıyla bir daire oluşturdu ve ardından sağ işaret parmağını dairenin içine ve dışına dürttü.
Liu Wei de aynı şeyi yaptı: "Bu rol onun samimiyetinin bir ifadesi olabilir mi?"
[ Anlaşılmaması durumunda Liu Wei, Ji Shenxiao'nun Qiu Jin'den hoşlandığını öne sürüyor, bu yüzden onu memnun etmek ve pantolonunun içine girmek için Qiu Jin'e Ji He rolünü verdi.]
"Çocuklar ölmek mi istiyorsunuz?" Qiu Jin onlara gözleriyle hançerler fırlattı. "Daha önce de söyledim bu rolü yeteneklerimden dolayı aldım."
Liu Wei başını kaşıdı ve itaatkar bir şekilde özür diledi: "Özür dilerim çok şaşırdım."
Yang Chi: "Tamam daha fazla şaka yapmak yok o halde seninle tam olarak ne yapacak?"
"Şey..." Qiu Jin bir süre düşündü ve sonra ciddi bir şekilde "Belki oyunculuğumun iyi olduğunu düşünüyor ve benden iyilik görmek istiyor?" dedi.
Yang Chi: "..."
Liu Wei: "..."
Utanç verici bir sessizlik oldu.
"Neden bu mümkün değil?" Qiu Jin ciddileşti. "Şu anda pek işim yok o yüzden maaşım çok yüksek olmayacak şimdi beni avlıyorlar ve bu kesin bir yatırım."
Yang Chi: "..."
Qiu Jin kendine güveni tam olmasına rağmen Yang Chi onun hareket ettiğini hiç görmedi ve bir insanın kısa sürede bu kadar büyüyebileceğini hayal etmekte her zaman zorlandı.
Ancak Qiu Jin'in sözleşmesi yarım yıl içinde sona erecekti mevcut kalkınma planına göre küçük bir yönetim şirketinde kalmayacaktı.
Yang Chi bir an tereddüt etti: "Öyleyse... gerçekten gitmek istiyor musun?"
"Doğal olarak."
Qiu Jin başını salladı Ji Shenxiao onu gerçekten yakalamak istiyorsa gitmemesi için hiçbir nedeni yoktu.
Şu anda Huayi Media gelişiminin zirvesindeydi önceki şirketi gizlice imzaladığı bir şirketti ve başından beri dört yıl boyunca kendini kilitli tutmuştu şirket ne büyük ne de küçüktü ama kesinlikle Huayi Media ile karşılaştırılamazdı.
Yang Chi tereddüt etti sözleşmesinin bitmesine 1 yıl kaldı henüz acemiyken popüler hale gelen tam olarak bir yeteneği yönetti ve o kişi Qiu Jin'di. Bir kişinin karanlıktan bir adımla göklerde süzülmesine ve ardından derinlere inmesine tanık oldu şu anda Qiu Jin yeni bir sayfa açma yolundaymış gibi görünüyordu...
Qiu Jin ile [Huayi Media'ya] gitmek istedi ancak Qiu Jin'in onu yanında götürmek isteyip istemediğini bilmiyordu.
Qiu Jin, Yang Chi'nin kafasında dönen çarkları nasıl görmezdi? Ama net bir şey söylemedi. Sadece "Merak etme gidersem sana önceden söylerim" dedi.
Yang Chi ancak o zaman rahat bir nefes aldı diğer genç yetenekleri yönettiğinde sadece deneyimlerini onlara aktarıyordu ama Qiu Jin ile birlikteyken ona yukarı doğru hareket etme hissi verdi sanki çaba gösterdiği sürece Qiu Jin'i takip edip bir gün zirvede durabilirdi bu duyguyu sevmeyen yoktu.
Konuşurken hızlı bir şekilde otoparka geldiler.
Yang Chi: "Öyleyse ilk ben gideceğim herhangi bir sorunuz olursa beni ara."
"Hey bir şey daha var." Qiu Jin arabaya bindi ve aniden camı tekrar indirdi.
"Bu ne?"
Qiu Jin: "Jiang Ming hakkında çok şey biliyor musun?"
"Film İmparatoru Jiang?" Yang Chi şaşırmıştı. "Ondan ne haber?"
Qiu Jin belli belirsiz "Biraz endişeliyim" dedi.
Romanda Jiang Zhe rolünün Jiang Ming tarafından oynanmadığını hatırladı üstelik romanda Jiang Ming karakterinin yer almaması onu meraklandırdı.
[ QJ'nin okuyup içine göç ettiği roman, bu şu anki dünya.]
"Sadece eski bir dedikoduyu düşündüm" Yang Chi sesini alçalttı ve arabanın camına doğru eğildi "Jiang Ming'in on yıl önce Jiang Feihong'un dışarıdan getirdiği gayri meşru çocuk olduğunu ve tüm eğlence çemberinin olduğunu hatırlıyorum o zaman bundan bahsediyordu."
"Gayri meşru çocuk?" Qiu Jin bir süre düşündü ve ardından "Başka bir şey var mı?" diye sordu.
"Ee başka ne bilmek istiyorsun?" Yang Chi bugünkü Qiu Jin'in biraz tuhaf olduğunu hissederek başını kaşıdı.
Unut gitsin belki de bunu düşünüyordu dünya çok büyüktü bir romanın her şeyi kapsaması imkansız olurdu.
Qiu Jin bakışlarını geri çekti: "Onun karşısında hareket etmeyecek miyim? Diğer kişiyi keşfetmek gibi bir şey."
Yang Chi rahat bir nefes aldı: "Merak etme film imparatorunun işi kusursuz."
Yang Chi çoktan gitmişti ama Qiu Jin'in kaşları hala birbirine düğümlüydü.
Onu endişelendiren diğer şey ise kitabın kötü adam ve ikinci erkek başrol oyuncusu Xu Ziyu'nun henüz ortaya çıkmamış olmasıydı.
Bu dünyada Xu Ziyu onun için en tehlikeli olandı.
Ji Shenxiao sevecen bir CEO gong'uysa, Xi Ziyu bir yeraltı gangster gong'uydu .
[ gong ve shou, seme ve uke'nin Çince versiyonudur üst ve alt]
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomansaQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...