Part 1
Qiu Jin biraz hava almak için kasıtlı olarak daha uzaktaki tuvalete gitti. Avluyu geçip banyoya geldiğinde aniden tanıdık bir gül kokusu aldı.
Yine feromon mu sızdırdı?
Qiu Jin bugün bariyer spreyi olmayan bir elbise giyiyordu, bu yüzden Liu Wei'yi aradı.
Qiu Jin gittiğinden beri Ji Shenxiao'ya kadeh kaldıran insanların sayısı çıplak gözle görülebilecek bir hızla arttı. Ji Shenxiao'nun pek havası yoktu, içmesi gerekeni içti ve son insan dalgası gittiğinde Qiu Jin henüz geri gelmemişti. Saate baktı, ayrılalı 10 dakika olmuştu.
Ji Shenxiao biraz endişeliydi, ayağa kalktı ve banyoya doğru yürüdü.
Kısa süre sonra kapı çalındı Qiu Jin, bakmak için kapıyı açtı ve gelen kişinin Liu Wei değil, daha önce ayrılmış olan Jiang Ming olduğunu gördü.
Qiu Jin'in kalbi tekledi, refleks olarak kapıyı geri itti ve beş yıldızlı otelin ağır masif ahşap kapısı Jiang Ming'in eline çarptı. Jiang Ming elini gevşetmedi, eli hala kapıdaydı ve parmak uçları bembeyaz olmuştu.
Qiu Jin soğuk bir yüz takındı ama yine de kapıyı açmadı: "Ellerini istemiyor musun?"
Jiang Ming elindeki inhibitörü salladı: "ilacı istemiyor musun?"
Qiu Jin karşı tarafın kırmızı parmaklarına baktı ve kendini biraz suçlu hissetmekten kendini alamadı ama yine de uyanıktı, sadece kapıyı yarıladı: "Neden buradasın? Liu Wei nerede?"
"Buraya gönderecek bir şeyi var." Jiang Ming sanki acıyı hissetmiyormuş gibi gülümsedi. "Kızgınlık dönemine mi giriyorsun?"
"Ver bana."
Qiu Jin onu almak için elini uzattı ama Jiang Ming kasıtlı olarak geri çekildi, elindeki bastırıcıyı salladı ve bir kedi gibi "Gülümse sana vereceğim" dedi.
"Hasta mısın?" Qiu Jin gözlerini devirdi ve kapıyı kapatmak için elini kaldırdı. Beklenmedik bir şekilde, Jiang Ming uzun süredir nöbet tutuyordu, kapının arasına sıkıştı ve hatta Qiu Jin'i itmek için elini uzattı.
Göğsüne büyük bir güç bastırdı ve Qiu Jin beklenmedik bir şekilde iki adım geri çekildi. Jiang Ming içeri girdi ve kapıyı bir gümbürtüyle kapattı.
İkisi banyonun bir köşesini işgal ederek ve karşı karşıya gelir.
Jiang Ming, inhibitörü parçalara ayırdı: "Sana yardım edeceğim."
Qiu Jin'in yüzü yoğunlaştı, neredeyse büyük bir öfke gösteriyordu.
"Çık."
"Neden her seferinde gitmeme izin veriyorsun?" Adam neredeyse açgözlü bir şekilde yüzüne baktı, gözlerinde takıntılı bir ifade vardı, "Seni çok seviyorum belli ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...