Bölüm 78

493 68 0
                                    


İlk başta hala bir yanıt yoktu ancak bir arsa noktasını arkaya taşıdı Yi Congqing neden bu kadar büyük bir tepki aldı?

Birinin açıklamasını duyana kadar bir an için Qiu Jin'in görüntüsünün biraz daha sorgulayıcı ve meraklı olduğunu aniden fark ettiler.

"Çok güzel bir konuşma" onun yanında oturan Zhang Qiongzi eğildi ve sordu "Gerçekten oyunculuk okuluna gitmedin mi?"

Qiu Jin elbette oradaydı ve ilk sonuçla mezun oldu.

Ama bu kitapta Qiu Jin yoktu sadece belli belirsiz yanıt verdi: "Özel olarak öğrendim ve kendi başıma öğrendim."

Tartışmadan sonra tüm kadro kelimelerle dolu.

Bu aynı zamanda belli bir anlamda prova, esas olarak oyuncuları repliklere alıştırmak ve önceden koşmak için.

Qiu Jin bu günlerde çok popülerlik kazandı şu anda analiz dalgası çok çağrışımsal görünüyor. Bazı insanlar onu dört gözle beklemeye başlıyor ancak diğerleri gizlice onun çirkin olacağını umuyor.

Dramanın nesi var? Oyuncular oyunculuk becerileri ile konuşurlar.

Üstelik konuşma ve oyunculuk arasında bir Mariana Çukuru olabilir yani yönetmenin konuşması çok güçlü ve yapılan film bir filmden daha iyi.

Ayrıca Qiu Jin profesyonel eğitim almamıştır bu analizler sadece kitaptan öğrendiği teorik bilgiler olabilir kulağa doğru gelse de daha yolun yarısı.

Özellikle Wen Mojia ile iyi ilişkileri olanlar başta olmak üzere birçok insanın onun hakkında biraz fısıldamasına neden olan çok önemli bir rol oynadı.

Doğru söylemese de gözleri meraklı ve dikkatle inceleniyordu.

İnsanlar Qiu Jin hakkında farklı düşünüyorlardı ve birçok insan onun çirkin olmasını bekliyordu sonra Qiu Jin'in performansının fazla gerçek olduğunu fark ettim.

"Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü" süper yapım bir TV dizisidir oyunda ister baş karakter olsun ister yardımcı rol alabilen herkesin çok güçlü bir insan olduğu söylenebilir.

Bazıları derin çizgilere doğru telaffuza ve yuvarlak kelimelere sahiptir bazıları duygu dolu özgürce ağlayıp gülebiliyor ve seyirciye dokunabiliyor bazıları oyunculukta patlama yaşıyor ve performans son derece patlayıcı.

Film imparatoru Jiang Ming ve film kraliçesi Zhang Qiongzi'nin yüksek kapsamlı okuryazarlığa sahip olduklarını söylemeye gerek yok.

Ama yine de hiç kimse Qiu Jin'in seviyesine ulaşamaz.

Gerçekten de film performanslarında neredeyse en yüksek durum olarak kabul edilebilir.

Performansı mükemmel değil ancak küçük bir kusur nedeniyle daha doğal.

Satırları tek başına okumadı ve konuşma sırası ondaydı ama dikkatle dinledi, canlı tepkiler verdi ve sürekli göz teması kurdu.

Sanki gerçek bir *** ve oyunculuk var.

Ona karşı oynayan birkaç oyuncu onun tarafından bağlama çekildi.

Başlangıçta sadece bir senaryo kuşatmasıydı bir sahne oyununun sahnelenmesi duygusuydu. Tamamen yabancı mürettebatı taklit edebilir ve senaryo kuşatmasını bire çevirebilir ücretli bir gösteri.

Qiu Jin mükemmel performansıyla izleyicileri şok etti.

Ona tepeden bakanların yüzü kızarır ve onu sevenler daha çok sevilir.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin