Bölüm 22

711 102 1
                                    


Beklenmedik bir şekilde karşı taraf bu açıdan alay ederdi. Qiu Jin hemen alay etti: "Gerçekten bunu bana mı söylüyorsun? Kokun çok güçlü koklayamıyor musun?"

Ji Shenxiao: "İmkansız. Feromonlarımın kokusunu kimse alamaz."

Qiu Jin bilinçaltında bunun bir yalan olduğunu hissetti ancak bir sonraki anda aniden Ji Shenxiao'nun garip bir sorunu varmış gibi göründüğünü ve sadece Xiang Xi ile kızgınlık yaşayacağını hatırladı.

Ama gerçekten de az önce kokusunu aldı.

Ji Shenxiao'nun feromonları çok zayıftı ve o kadar soğuktu ki, en coşkulu ve ateşli omeganın ısısını dağıtabilirmiş gibi görünüyordu.

Aşırı soğuk erkek başrol sadece kahramanı arzular. Bu gerçekten çok dokunaklı bir karakter tasarımıydı.

Dahası, Ji Shenxiao'nun boyuna ve fiziğine bakıldığında kesinlikle iştahı yüksek biriydi. Kendini şimdiki zamanda ne kadar bastırırsa gelecekte o kadar aceleci olurdu.

Qiu Jin'in ona bakışını algılayan Ji Shenxiao'nun sesi birkaç oktav alçaldı: "Neye gülüyorsun?"

Qiu Jin aniden şunu fark etti: "Ah, biliyorum, [feromonlarının kokusunu alabilen] sadece Xiang Xi mi?"

Ji Shenxiao kaşlarını çattı: "Bunun Xiang Xi ile ne ilgisi var?"

O anda Xiang Xi esneyerek dışarı çıktı. Sadece bir ayağını dışarı çıkarmıştı ancak bastırılmış feromonları zaten hissedebiliyordu ve hemen geri çekildi. Küçümseyerek konuştu: "Ne var? Sabahın köründe bu kadar konsantre feromonlar yayarak sıcaktan yeni mi döndün?"

Başlangıçta sadece Qiu Jin'e saldırmak istemişti ama yukarı baktığında iki terli alfa görmeyi beklemiyordu. Bir anda vücudu kaskatı kesildi.

Ji Shenxiao'ya her zaman saygı duymuş ve ondan korkmuştu. Şimdi böyle saçma sapan şeyler söyledikten sonra korkudan soğuk terler döküyordu yüzeysel sakinliğini neredeyse koruyamıyordu.

Daha da kötüsü, Qiu Jin yüzünü sildi ve burnundan soludu: "Biz sadece seni bekliyorduk."

Xiang Xi: "..."

Kahretsin.

"Üzgünüm, yanılmışım siz... siz devam edin." Xiang Xi hemen kapının arkasına çekildi ve aceleyle yukarı çıktı.

Küçük bahçede egzersizi yeni bitirmiş iki alfanın feromonları birbirine dolanmıştı. Telsiz operatörü kulaklık takıyordu ve iki alfanın nefes nefese sesleri kulaklık aracılığıyla kulaklarına iletildi birkaç personel ağır bir şekilde kızardı.

Qiu Jin yeterince dinlenmişti ve pornografi için ses dublajıyla ilgilenmiyordu. Telsiz mikrofonunu elbiselerinden çıkardı: "Önce banyo yapacağım."

Ji Shenxiao aniden başını kaldırdı ve sonunda Qiu Jin'in ona mikrofonu verme niyetini fark etti.

Gözlerindeki bakış yavaş yavaş tehlikeli hale geldi ve sesi bir çentik alçaldı: "Bana kasten tuzak mı kurdun?"

"Nasıl yapabilirdim?" Qiu Jin ona yarım yamalak bir gülümseme verdi "Bütün sabah nefes nefese kaldım ve Başkan Ji sadece birkaç dakikalığına katkıda bulundu mu?"

Ji Shenxiao: "..."

Derin bakışları arkasındaki asaya takıldı. Telsiz operatörü o kadar korktu ki konuşmaya cesaret edemedi ve hemen temel sosyalist değerleri yüzlerce kez sessizce okudu.

Büyük çelik odada editör önündeki sahneye baktı ve resmen heyecandan titriyordu.

"Bu bölümü yayınlarsak reytinglerimiz kesinlikle patlayacak."

''Ne osuruk! Biz "Four Seasons Food"uz, "Four Seasons Color!" Değiliz." Yönetmenin kaşları kalktı. Sonra düşündü ve şöyle dedi: "Koşu kısmına garip ses efektleri veya altyazı eklemeye gerek yok seyircinin hayal etmesine izin verin görebilirler. Geri döndüklerinden sonraki kısım için Xiang Xi'nin çıktığı andan başlayarak her şeyi kesin ve ana filme yerleştirilemeyecek malzemenin 15r özel baskısını derleyin."

( Four Seasons Color = 色 (se) "renk", "pornografi / seks" anlamına gelen色情 (se qing) kelimesinden kısaltılmıştır )

"Tamam!"

Geri döndüğünden beri, Ji Shenxiao'nun ifadesi daha iyi olmadı. Egzersiz yaptıktan sonra genellikle hem fiziksel hem de zihinsel olarak iyi hissediyordu ama nedense şimdi biraz sinirli hissediyordu.

Qiu Jin'in kışkırtması yüzünden miydi?

Ama bu sadece zararsız bir şakaydı normalde bunu asla umursamazdı.

O halde sebep tam olarak neydi?

Ji Shenxiao banyo yapmak için yukarı çıktı ama kapıyı itip açtığında banyodan su sıçramasının sesi geldi bile. Terden ıslanmış siyah tişört ve şort güçlü bir feromon kokusu yayarak bir sandalyeye atıldı.

Ji Shenxiao kaşlarını çattı ve tereddüt etmeden arkasını döndü.

Tersine, banyodan uzaklaştıkça kalbindeki sıcaklık daha da arttı. Her zaman bastırılmış olan feromonlar sonunda sızmanın bir yolunu bulmuş gibi görünüyor.

⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳

Yazarın söylemek istediği bir şey var:

Ji Shenxiao: Bir inç aldıktan sonra bir mil istemek.

Qiu Jin: Bir inç nereden buldum?

Ji Shenxiao: Bir inç almadın 6 inç aldın.

Qiu Jin: ???

Uzun bir süre sonra, Qiu Jin sonunda Ji Shenxiao'nun vücudunda 6 inç ne olduğunu öğrendi...

⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳⨳

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin