Qiu Jin titredi ve kapıdan çıktığında Ji Shenxiao'nun "Yarın benimle gel" dediğini duydu.
Qiu Jin bu sefer reddetmedi sadece hatırlattı: "İki saat önceden geleceğim ve stilimi telafi etmek istiyorum."
Lansman konferansında tüm aktörlerin makyaj ve stil yapmaları gerekiyor Qiu Jin, Ji He'nin görünüşündedir bu özellikle zahmetli değildir ancak birçok insana dayanamaz. Sınırlı bir süre içinde düzinelerce ana karakter giydirilmeli ve makyaj sanatçısı çok meşgul.
Büyük kardeşlerin geç kalma hakları vardır ve küçük rolleri daha erken sıraya girmek zorundadır.
Bu basın toplantısında kırmızı halı bağlantısı yoktu dışarıdan bilet satmadı sadece sermayeyi, yapımcıları ve medyayı katılmaya davet etti. Hayranlar haberi aldı ama içeri giremediler bu yüzden çömeldiler ve kapıda durdular aşk fasulyelerini dört gözle beklediler.
Öğleden sonra saat birde sıcağın buharlaştığı saatti ama yüzlerinde sabırsızlık yoktu. Şemsiyenin altında heyecanlandılar ve gözleri heyecan verici bir ışıkla doldu.
Qiu Jin arabadan indiğinde başını kaldırdı ve sonbahar ekinoksunu görmedi.
Yang Chi ve Liu Wei zaten birinci kattaki lobide bekliyorlardı ve geldiklerinde onu karşıladılar.
Liu Wei giriş yapmasına yardımcı oldu ve geri döndüğünde bir kez daha potu açılmamış olan becerisini kullandı. Ağzını açtı ve "Kardeş buraya nasıl geldin? Neden beni almıyorsun?" diye sordu.
"Yürüyerek" Qiu Jin belirsiz bir şekilde yanıtladı ve tekrar sordu "Soyunma odası nerede?"
"Kim aldı... Ah beni tekmeleyerek ne yapıyorsun?" Liu Wei baldırını tuttu ve hayal kırıklığıyla Yang Chi'ye baktı.
Yang Chi öne geçti: "Seni soyunma odasına götüreceğim erken hazırlan."
Qiu Jin başını salladı ve sonunda güvenilir bir kalbe sahip oldu.
Beklenmedik bir şekilde sadece övündü Yang Chi döner dönmez ona sormaya başladı: "Bu... eğer aşıksan bize şirketin dosyalama konusunda iyi olduğunu söylemelisin."
"Aşık olduğumu nereden duydun?" Qiu Jin kaşlarını çattı. "Son yıllarda aşık olmak gibi bir planım yok iş en önemli şey."
Başkan Ji ile olan etkileşiminize gelince henüz aşık olmadınız mı? Hile yapınca ne oluyor?
Yang Chi kalbinde on bin soru işareti tuttu ancak Qiu Jin'in güzel konturlu çene hattına baktı ve sonra soruyu geri tuttu.
Unut gitsin o çok büyük bir sanatçı onu kontrol edemiyor.
Qiu Jin soyunma odasına girdiğinde birçok kişi onu selamlamak için inisiyatif aldı ve personelin makyözü de büyük bir yıldızla uğraşıyormuş gibi tavırlara aşina olarak çabucak düzenleme yaptı.
Yang Chi senaryonun kuşatmasına gitmedi ve bu sahne karşısında adeta şok oldu.
Qiu Jin ne zaman bu kadar popüler oldu?
Bu popüler bir çiçek bu dramanın kahramanı! Qiu Jin'e merhaba demek için inisiyatif aldınız mı?
Yang Chizheng soyunma odasının kapısının açıldığını görünce şaşırdı ve uzun boylu ve olağanüstü mizaçlı bir kadın içeri girdi. Yüzünde kocaman bir güneş gözlüğü var ama yine de çekiciliğini gizleyemiyor - Zhang Qiongzi geçen yıl en iyi kadın oyuncu ödülünü kazandı!
Qiu Jin merhaba demek için döndü: "Öğretmen Qiong Zi bu kadar erken mi?"
Zhang Qiong onun yanına oturdu ve şık bir şekilde açıkça ortaya koydu: "Benim makyajım daha karmaşık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...