Bölüm 65

887 103 25
                                    

Garip bir ortamda ikili gösteriyi izlemeye devam etti. 

Xiang Xi ve Ji Shenxiao bahçeyi toparlarken CP hayranları belli belirsiz görünmeye başladı.

 Xiang Xi'nin huysuz olmasına rağmen görünüşü çok aldatıcıdır orada durur ve konuşmazsa, kesinlikle dünya ile kıyaslanamayacakkadar çekici bir peri olacaktır.

 Ji Shenxiao ona tamamen zıt bir tiptir. Bir centilmen ve zarif gibi görünür ancak güçlü kaslarına bakan herkes salgın sırasında feromonunun ne kadar harika olduğunu tahmin edebilir.

 İkisi de aynı türden ve bahçe gibi romantik bir yerdeler Qiu Jin, Ji Shenxiao'ya baktı ve diğer tarafın en ufak bir anormallik olmaksızın tüm süreç boyunca sakin olduğunu gördü ama orijinaline göre varyete şovlarında kıvılcım çıkardılar Qiu Jin sadece Ji Shenxiao'nun feromonunu düşünmesine rağmen biraz gergindi ancak diğer taraf birini severse kesinlikle bu ilişkiyi sürdüremezdi. 

Bu yüzden sormaya çalıştı: "Xiang Xi iyi görünüyor değil mi?" 

"Hala onu mu düşünüyorsun?" Ji Shenxiao ona baktı "Doğru hatırlıyorsam artık bir Omega'sın." 

"Elbette hangi cinsiyette olduğumu biliyorum. Sadece sana soruyorum Xiang Xi hakkında ne düşünüyorsun?" 

Ji Shenxiao televizyona baktı ve sakince "Sorun değil" dedi.Peki? Yani baştan sona mı?Qiu Jin tekrar sordu

 "Onun hakkında en ufak bir fikriniz yok mu? Feromonunun tadı şeftali gibi ve çok tatlı." 

Ji Shenxiao bir süre ona baktı sonra aniden kaşlarını çattı: "Nihayet kötü itibarını nasıl elde ettiğini biliyorum." 

Qiu Jin: "?" 

Ji Shenxiao: "Kimse sana başkalarının feromonları hakkında konuşmanın kabalık olduğunu söylemedi mi?" 

Qiu Jin: "..." 

Tamam sussa iyi olur ne kadar düz bir adam hayatında Omega'yı asla yakalamaman dileğiyle.

Bu sırada sahne onun odun kestiği sahneye kaydı Qiu Jin düşüncelerini geri çekti ve ciddi bir şekilde baktı.

Bu manzarayı görünce baraj rüzgarının yönü tamamen değişti.

[Siktir, bu odun kesmek çok harika değil mi? Bir baltayla bir kütüğü bölmek mi? ]

 [Qiu Jin'in çiftlik işlerinde bu kadar güçlü olmasını beklemiyordum? ]

 Sonunda biri onu övdüğünde Qiu Jin çok mutlu oldu ve kendini göstermeden edemedi "Çok iyi miyim?"

Ji Shenxiao: "Bel oldukça güçlü." 

Qiu Jin hemen kayıtsızlaştı: "Doğru sadece odun kesmekte iyi değilim aynı zamanda diğer sporlarda da çok iyiyim."

 Ses kesilir kesilmez önünden birkaç baraj geçti: 

[Pinpin'in kasları ve terleri buna kim dayanabilir ki? ]

[Zaten uzanıyorum kardeş Qiu Jin üzerime ter damlatıyor! ]

 [Lütfen bana çiftlik yapmak için erkek köpeğin belini kuvvetlice kullanın! ]

 Qiu Jin: "..." 

Şimdi netizenler birbirinden daha sertleşiyor cildi ne kadar kalın olursa olsun biraz utanıyor.

Qiu Jin'in yüzü yanıyordu ve hemen "Sahneyi değiştir!" dedi. 

Ji Shenxiao etkilenmedi: "Şirket bu projeye yatırım yaptı ve kesinlikle bitmiş ürünü göreceğim." 

Qiu Jin: "..." 

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin