Xiang Xi endişelendi: "Qiu Jin!"
"Sorun değil" Qiu Jin ona yatıştırıcı bir gülümseme verdi "Ben halledebilirim"
O anda ötelerden biri aniden bağırdı: "Yönetmen Zhou?"
Herkes başını kaldırdı ve çiçekli gömlekli genç bir adamın geldiğini gördü diğer kişinin yönetmenle iyi bir ilişkisi varmış gibi görünüyordu ve yönetmenin önünde çok rahat duruyordu.
Gülümseyerek dedi ki: "Yani burada şov mu çekiyorsunuz?"
Yönetmen başını salladı: "Doğru"
Yönetmen gözlerini kıstı ve sonunda önündeki kişinin Four Seasons'ın son sezonuna yatırım yapan yatırımcı olduğunu hatırladı bir erkek genç idolü konuk yıldız olarak programa almak için beş milyon yatırım yapmıştı.
Adam "Arkadaşlarımla takılıyorum" diye Wang Hang'e baktı ve açıkladı "Bu arkadaşım hassas bir dönemde ve aynı zamanda Xiang Xi'nin bir hayranı erkek tanrısını gördüğünde kanı kafasına hücum etmiş ve heyecanlanmıştı zarar vermek istemiyor bunu bıraksak nasıl olur? Üstelik büyük bir olaya neden olmak istemezsiniz değil mi?"
Yönetmen bunun garip durumdan bir çıkış yolu olduğunu hissetti ve başını salladı: "Bu harika olurdu ayrıca bir çatışma başlatmak istemiyoruz sonuçta Xiang Xi önemli bir zarar görmedi."
Bir film ekibinin ve yıldızların önünde çok sert ve mantıksız olabilen bu tür insanlar genellikle biraz geçmişe sahipti son derece korkmuş olmalarına rağmen yine de sorun çıkarabilirler.
Hiçbir çekim ekibi bir anlaşmazlığa girmek istemedi. İşler ciddileşirse düşebilir ve hatta tüm program IP'sini mahvedebilir.
"Önemli bir zarar görmedi mi?" Qiu Jin çok kızgın olduğu için kahkahalarla havlamak istedi.
Yönetmenin oldukça iyi bir insan olduğunu biliyordu ancak tam da yönetmen oldukça iyi bir insan olduğu için bu konudaki düşüncesi Qiu Jin'i çok kızdırdı.
Qiu Jin kalabalığa baktı ve aniden ciddileşti: "Son on dakika içinde Xiang Xi sözlü aşağılama, kışkırtıcı eylemler ve müstehcen bakışlar yaşadı. O zamanki ruh hali nasıldı biliyor musunuz? Hiç zarar görmediğini mi söylüyorsun?!"
"Kendi eşiniz veya çocuklarınız bu tür bir tacize uğradıysa yine de bu kadar sakin olup onlara zarar gelmediğini söyleyebilir misiniz?"
Hepsini tek tek eleştirdi.
Xiang Xi'nin gözyaşları anında düştü ve kenarda duran Geng Leyue bile [Qiu Jin'in sözleriyle] hafifçe hareket etti.
Üstün doğmuş olmalarına rağmen bu kibar aristokrat ailelerde bile farklı derecelerde ayrımcılık vardı. Sınıfı veya doğumu ne olursa olsun bu toplumda Omega'ya karşı ayrımcılık uzun zamandır kemiklerine kazınmıştı.
Ancak çok az insan bu gerçeği anladı ya da anladı ama umursamadı.
Sonuçta böyle bir şey önemli değildi.
Önündeki çiçekli gömlekli adam gülümseyerek şöyle dedi: "Bu sadece bir şaka normal! Sen omega çok hassassın biz sadece bir imza istiyoruz başka bir şey değil."
Önce sana o aşırılıkları yaptılar ve sonra önemli olmadığını söylediler bu kadar hassas bir omega olmak senin hatandı ve hiçbir kötü niyetimiz yoktu.
Önce seni incitirler sonra seni ahlaki olarak yüksek bir yere koyarlar ve herkesin senin yaygara kopardığını söylemesini sağlarlar.
Bu nasıl bir bok mantığıydı!
Qiu Jin, çiçekli gömlekli adamı bir eliyle çıkardı ve soğuk bir şekilde konuştu: "Eğer biri dişlerini kırar ve kıçına sokarsa ve sonra direnirsen çok hassas olduğunu da söyleyebilir miyim?"
Bu benzetme çiçekli gömlekli adamı kıpkırmızı yaptı mücadele etti ve öfkeyle dedi ki: "Ne demek istiyorsun!"
"Kelimenin tam anlamıyla anlamına geliyor" Qiu Jin kişiyi şiddetle yere attı "Bir kelime daha edersen onlarla birlikte seni de döverim."
Çiçekli gömlekli adam dişlerini gıcırdattı: "Fazla çılgınlık yapma..."
"Yine de sörfle rekabet edecek miyiz?" Qiu Jin onun sözünü kesti. Keskin bakışları kalabalığın üzerinde gezindi gözleri o kadar soğuktu ki neredeyse bir insanı dondurabilirdi. "Eğer rekabet etmiyorsak doğrudan diz çöküp özür dileyebilirsin."
"Yarışmadığımızı kim söyledi?" Wang Hang dışarı çıktı yüzüne çirkin bir ifade takındı. "Lezi öne çıksın."
Çok geçmeden önünde koyu tenli bir adam belirdi hiçbir şey umurunda değilmiş gibi ellerini pantolonunun ceplerine sokmuştu figürü uzun ve inceydi.
Wang Hang diğer kişinin omzuna hafifçe vurdu gözlerinde ender görülen bir güven ifadesi vardı: "Leizi bu seferki sıkı çalışman için teşekkür ederim."
⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
+_+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomansaQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...