Gu Yu daha sonra "Onu işaretlemeye mi çalışıyorsun?" diye sordu.
Ji Shenxiao: "..."
Qiu Jin kapıyı açıp içeri girdiğinde şu sözleri duydu ve bir süre afalladı: "Siz çocuklar..."
Gu Yu gülümseyerek sordu: "Alfalar her zaman sıcakta bir omegaya çekilir sana çok aşırı bir şey yapmadı değil mi?"
Qiu Jin bir süre düşündü ama Ji Shenxiao ona pek bir şey yapmadı.
Son hayatında önünde açlıkla dolu çirkin yüzlerini ortaya çıkaran çok fazla alfa vardı. Dün gece Ji Shenxiao düzgün ve güvenilirdi ve onu eve gönderirken ve hastaneye götürürken çok centilmen davrandı.
O anda Qiu Jin, Ji Shenxiao'ya minnetle baktı minnettarlığı ve kinleri konusunda her zaman açıktı bu yüzden tekrar teşekkür etti.
Ji Shenxiao başını salladı ve kayıtsızca mırıldandı.
"Tüm testlerini bitirdin mi? Önce oturun sonuçlara bir göz atacağım." Doktor bilgisayardaki verileri çıkardı ve sonuçlara tek tek göz attı. Verileri okurken kaşları yavaş yavaş özelliklerini ele geçirdi.
Qiu Jin biraz gergindi: "Sorun ne?"
"Durumunuz biraz zor" Gu Yu içini çekti "İkincil farklılaşma bir sorun değil ama meselenin özü başka bir şey..."
Qiu Jin'in kalbi bir vuruş atladı önceki hayatındaki feromonlar şimdiki vücudunu etkiliyor olabilir mi?
"O kadar da iyi bir haber değil" Gu Yu'nun her zamanki gülümsemesi kayboldu ve ifadesi ciddileşti "'Somali Cadı Hastalığı'ndan muzdarip olabilirsiniz ancak bunu doğrulamak için derinlemesine bir inceleme yapmanız gerekecek."
Sonucu duyduğunda Qiu Jin rahat bir nefes aldı.
Ji Shenxiao kaşlarını çattı: "Bu nedir?"
Gu Yu açıkladı: "Bu bir ortaçağ omega kadını Somali'den adını alan feromon kaynaklı bir semptomdur..."
Tarihsel kayıtlara göre Somali Orta Çağ boyunca Avrupa'nın en çekici omegasıydı. Soylu bir ailenin çocuğu olarak doğdu çocukluğundan beri ailesi tarafından sevildi ne yazık ki tüm bunlar farklılaşınca boşa çıktı.
Farklılaştığı gün bütün kasaba çılgına döndü hem heyecan verici hem de demagojik sayısız alfa ve betanın rekabet etmesine neden olan insan hayal gücünün ötesinde tatlı bir feromon olduğu söylendi.
Bugünlerde internetteki modern insanların söylediği gibi ona ulaşmak için duvara çarparak onun için deli ve aptaldılar.
Birçok koca onun için ailelerini parçaladı ve birçok şövalye onun için düellolarda öldü.
Ama onu tarihe yazdıran kızgınlık dönemiydi. Somali bir omegaya farklılaştığından beri her gün evinin önünde alt katta toplanan daha fazla insan olacaktı.
O zaman feromon inhibitörü henüz geliştirilmemişti bu yüzden Somali ikinci kez kızgınlığına girdiğinde diğer herkesin de kızgınlığına girmesine neden oldu.
Onun çekiciliğine kimse karşı koyamazdı.
İnsanlar etraflarındaki insanlarla babalar ve kızlar, yaşlı adamlar ve genç kızlar, soylular ve dilenciler ile çılgın seks yapmaya başladılar... Bu bir süre kasabanın utanç verici anısıydı ve tarih buna MS 1348'deki On Bin Kişilik Fuhuş Davası adını verdi.
Daha sonra kasabadaki insanlar ona kafir demeye başladılar ve onu çarmıha germeye ve diri diri yakmaya karar verdiler.
İnfaz günü herkes geldi halk hem sevdiği hem de nefret ettiği bu kadının kaderine tanık olmak için meydanda toplandı.
Ateşin dilleri vücudunu sararken Somali bir kez daha kızgınlığa girdi ve eşi görülmemiş bir tatlı kokuyla patladı sayısız insanı çekti ve hepsi ateş çukuruna koştu.
Bütün kasaba bir ateş denizine dönüştü...
Sonuç olarak bir süre kasaba hiçliğe yandı.
Gu Yu "Tabii ki bugünlerde durum çok farklı" dedi. "Orta Çağ'da tıp geriydi bu yüzden vudu ve benzeri şeyleri suçladılar ancak son yıllarda tüm dünyada bunun gibi birkaç vaka oldu. Daha sonra insanlar araştırma yaptı ve bu tür insanların bezlerinde, kızgınlık sırasında özellikle başkaları için çekici kılan ekstra aromatik bir vücuda sahip olduklarını buldular.
Qiu Jin aceleyle sordu "Herhangi bir tedavi var mı?"
Gu Yu cevapladı: "Şu anda iki yöntem var. Bazı insanlar bezlerini çıkarmak için ameliyat yaparlar ancak bezlerin çıkarıldıktan sonra tekrar büyüdüğü durumlar vardır. Bir eş arayan ve alfa feromonlarının onları korumasını sağlayan insanlar da var. Ancak sıradan alfalar, Somali Cadı Hastalığı'nı bastıramaz. Omega bir alfaya bağlı olsa bile yine de diğer insanları etkileyen aşırı feromonlar yayarlar."
Qiu Jin: "..."
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Zavallı Qiu Jin, hastalık isimleri farklı olduğu için farklı bir şey olduğunu düşündü ama etkileri aynı değil mi?
Oy ve yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...