Qiu Jin yorum barajını açmadı sadece önceki ve şimdiki hayatındaki deneyimlerine dayanarak düşüncelerini ve duygularını dile getirdi.
"Omegaların ahlaksız doğduklarını her zaman alfaları özlediklerini ve ısırıldıysan bunu hak ettiğini söylüyorlar.
"Omegaların güzellik, kırılganlık, ıslaklık ve şehvetle eş anlamlı olduğunu söylüyorlar.
"Alfaların doğal fatihler olduğunu ve omegaların aksesuar olduğunu söylüyorlar bunu bilerek yapmıyoruz ancak hassas dönemde fizyolojik dürtü kontrol edilemez.
"Ama gerçekten durum bu mu? Zorbalığa uğramak ama yine de onların sistemi altında yaşamak zorunda kalmak mı?
"Umarım hiçbir şeyin kaçınılmaz olarak görülmemesi gerektiğini hatırlıyorsundur biri sana küfrederse sen de lanet et. Biri sana vurursa geri vur. Bu dünyadaki ABO oranı 2:7:1'dir. Sesinizi çıkarmazsanız sesinizin olmadığını düşüneceklerdir.
"[Sapık niyetlerle] bakılacak basit bir mesele değil sözlerle taciz edilmek önemsiz bir şey değil ve bir alfanın bez yamanızı çıkarması kesinlikle önemsiz bir mesele değildir.
"Omegaların bunu hatırlaması gerekiyor ve alfalar bu noktaya daha da fazla dikkat etmeli."
Canlı yayın orada bitti.
Qiu Jin, sözlerini söyledikten sonra yatağına gitti sözlerinin internette bir kargaşaya neden olduğundan tamamen habersizdi.
Qiu Jin'in bu videoyu yayınladığını gördüklerinde onun bir çeşit tuhaf monolog vereceğini düşündüler. Belki de hikayeyi sıkıntı içindeki ve kredi için haykıran bir genç kızın kahramanca kurtarılması olarak çevirirdi videoya tıkladıklarında iyi bir kahkaha atmaya hazırlandılar ama içindekiler karşısında şok oldular.
[O NE LAN??? Bu kadar yüksek bir farkındalık seviyesiyle bu gerçekten öncekinden aynı düz alfa erkek Qiu Jin miydi???]
[Burada lanet olasıca ağlıyorum. Daha önce sahile gittiğimizde de bu tür tacizlerle karşılaşmıştık. Direndiğimde dediler ki siz omegalar çok açık giyinmişsiniz sadece bizim bakmamız için değil mi? O zaman çok kızgındım ama çok şaşkındım ve nasıl karşı koyacağımı bilmiyordum. QAQ]
[Bu kolay sadece şunu söyle: Git kendini becer plajda bikini giymezsem o zaman onu kahrolası mezarına mı giymem gerekiyor?]
⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁
Qiu Jin'in canlı yayını büyük bir insan kalabalığını çekti ve hayranlar çıplak gözle görülebilen bir hızla yükseldi. Kendisini eleştiren "ABO Daily"nin resmi WeChat hesabı videosunu bile yeniden yayınladı ve beğendi.
Ama aynı zamanda onu zayıflatmaya çalışan bir sürü heteroseksüel alfa adam da vardı. Omega için kuyruğunu sallayan bir köpek olduğunu söylediler onun ikiyüzlü davrandığını ve bu tür açıklamaları sadece Xiang Xi ile yatmak için yaptığını söylediler.
Ancak sözleri oradan geçen muazzam bir yabancı dalgasının olumlu görüşleri tarafından sular altında kaldı ve bastırıldı o kadar ki birkaç yüz kez merdaneden çekildiler.
Kamuoyu tamamen değişti.
Sadece bu değil her şeye gücü yeten netizenler Wang Hang'in neredeyse tüm bilgilerini ortaya çıkardı. Amerika Birleşik Devletleri'nde üçüncü sınıf bir üniversitede okudu parayı su gibi harcadı son derece şehvetliydi ve tam bir oyuncuydu.
Bir lise sınıf arkadaşı Wang Hang'in lisede omega sınıf arkadaşlarını taciz ettiği ve okuldan atılması gerektiği haberini verdi ancak onun kayıtlarını temiz tutan ve onu ülke dışına çıkaran güçlü bir babası vardı.
Bazı denizaşırı sınıf arkadaşları Wang Hang'in sınıf arkadaşlarına nedensizce kabadayılık yapmak için aile ilişkisine güvendiği ve hatta esrar tüketme geçmişi olduğu haberini verdi.
Netizenler merak etmeye başladı bu kişi kimdi? Çok ukala bir piçti.
Ne? Dewen Şehri Belediye Başkan Yardımcısı Wang Ruida'nın oğlu mu?
Keskin gözlü netizenler Wang Hang'in bileklerindeki saatin milyonlar değerinde olduğunu ve bahsettiği yatın on milyonlarca değerinden daha değerli olduğunu hemen gördüler annesi bile bir alışverişkolikti ve kredi kartlarını tereddüt etmeden sağa sola kaydırırdı.
Bir belediye başkan yardımcısının ailesine bu kadar lüks bir hayat sürmesine izin verecek kadar çok parası var mı?
Wang Hang farkında değilken yaşayan kabusu demleniyordu.
⇁⇁⇁⇁⇁⇁
Öğleden sonra Wang Hang çıldırdı beynini öfkeyle kaplayan bir siyah malzeme dalgası tasarladı.
İlk başta rüzgarın esme şeklinden memnundu ama yavaş yavaş karşı taraf durumu tersine çeviren bir video yayınladı bu yüzden Xiang Xi'yi karartacak birini buldu.
Xiang Xi, ulaşılamayacak kadar yüksek ulu bir çiçek gibi ulaşılmaz bir omegaydı. Böylesine seçkin bir omegayı elde edemediği için üzülen kötü insanlar her zaman olacaktır böylece Xiang Xi'nin üzerindeki tüm bu siyah malzemenin birer birer döküldüğünü gören bu aşağılık insanlar o yerdeyken ona taş atma şansını yakaladılar.
Xiang Xi'nin çok fazla hayranı olmasına rağmen Wang Hang kasıtlı olarak insanlara küfür etmeyi seven siyah toz hayranlarını seçti ve onları birer birer takip etti. Durumun ilerleyişini bir süre izledikten sonra Wang Hang sonunda tatmin oldu yanındaki omegayı sertçe becerdikten sonra derin bir uykuya daldı.
Sonra gece yarısı yüzüne bir tokatla uyandı.
Wang Hang çok kızdı: "S*ktiğim kim ölümü arıyor..."
Görüşü netleştiğinde ve kendisine tokat atan kişiyi gördüğünde bütün küfürleri boğazına düğümlendi.
Wang Hang hırçın öfkesini dizginledi ve yatıştırıcı bir ses tonuyla sordu: "Baba? Neden buradasın?"
"Neden buradayım? Eğer gelmezsem senin yüzünden mahvolacağım!" Wang Ruida, Wang Hang'i kulağından yakaladı. "Buraya gel! Kıyafetlerini giy ve git özür dile!"
"Ne için özür dilerim?" Wang Hang bir avuç giysi kaptı ve titreyen omegayı itti ama yüzü hala bir kafa karışıklığı maskesiydi.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...