Xiang Xi ve Geng Leyue akıllarına geldiler ve aslında birbirlerine sarıldıklarını mı anladılar?
Ne halt?!
Hem Xiang Xi hem de Geng Leyue çok tiksindiler ilk karşılaşmalarından itibaren yanlış ayağa kalktılar birbirlerine bu kadar yakın olmaya nasıl dayanabilirlerdi?
Çekiciler, hiçbir şey olmamış gibi davranarak ellerini hemen serbest bıraktılar ve kendi asil ve göz alıcı görüntülerini restore ettiler.
Bu yarışmada Qiu Jin en yüksek puanı aldı orada bulunan herkes bu sonucu gönülden kabul etti.
Wang Hang skorlara inanamadı inanamayarak mırıldandı: "Bu imkansız nasıl kaybedersin?"
Leizi: "Qiu Jin gerçekten etkileyici yenilgiyi kabul ediyorum."
Kimin daha iyi olduğu hakkında gerçekten konuşmak istiyorsanız o zaman Leizi aslında daha iyi sörfçüydü ancak kendi yeteneklerinin çok farkında olduğu için kendisine bir üst sınır koydu.
Oysa Qiu Jin sınırlarını bilmiyordu ve tehlikenin ağırlığını hesaba katmadı yenilgiyi kabul etmeyen vahşi bir inatla Qiu Jin başarılı bir şekilde sınırlarını zorladı.
Qiu Jin yüzündeki deniz suyunu sildi. İfadesinde herhangi bir dalgalanma olmadan "Tamam şimdi özür dilemeye başlayın" dedi.
Şu sıralar sörf yarışması nedeniyle birçok turist etraflarına toplanmıştı ve hatta bazı insanlar cep telefonlarını kullanarak video çekiyorlardı.
Wang Hang, nasıl iyi bir geçmişe ve prestije sahip biri olduğu hakkında hava atmayı severdi bu yüzden böyle bir hakarete nasıl dayanabilirdi? Bu kadar aşırı bir talebi kabul etmesinin nedeni sörfçü Leizi olarak bilinen koz kartına sahip olmasıydı ama Qiu Jin'e yenilmeyi ve bu ikileme düşmeyi beklemiyordu.
Ama diz çökmek imkansızdı burada diz çökerse hayatının geri kalanında sosyal çevresinde alay konusu olacaktı.
Bunu düşünen Wang Hang başını kaldırdı ve Ji Shenxiao'ya dedi ki: "Başkan Ji beni ağırlayabilir misin?"
Ji Shenxiao: "Ben sadece bir hakemim bunu Qiu Jin ve Xiang Xi'ye sormalısınız."
Wang Hang arkasını döndü: "Qiu-ge..."
Qiu Jin ona hafifçe baktı gözlerindeki bakış ne olursa olsun bu konu hakkında yorum yapmayacağını söylüyordu.
Wang Hang dişlerini sıktı ve yanda duran yönetmene baktı: "Siz bir program çekmiyor musunuz? Bütçeniz kısıtlı mı değil mi?"
Sıkı? Bütçeleri nasıl kısıtlı olabilir? Huayi Corporation'ın onlara yatırım yapmasıyla bu onların şimdiye kadarki en rahatlatıcı sezonuydu.
Ancak iş para konusuna geldiğinde daha fazlasına sahip olmaya karşı çıkacak kimse yoktu.
Normal zamanlar olsaydı, yönetmen bu parayı kabul eder ve büyük bir sorunu küçüğüne, küçücük bir sorunu da hiç sorun haline getirirdi.
( 大事化小,小事化了 da shi hua xiao, xiao shi hua liao – "büyük problemleri küçük problemlere ve küçük problemleri hiç problemsiz hale getirmek." Bu, Çince'de deyimsel bir deyimdir. )
Ama Ji Shenxiao henüz bir şey söylememişti ve Qiu Jin az önce bir ölüm kalım mücadelesi vermişti. Bu parayla halledilseydi şaka olmaz mıydı?
Yönetmen yüksek sesle güldü: "Her şey yolunda, her şey yolunda."
Wang Hang'in kalbi tamamen battı.
O anda bu insanların onu bırakmayacağını biliyordu.
Ne sebeple? Sadece birkaç kelime söylemişti ama bu insanlar ona bu şekilde zorbalık mı etmek istiyorlardı?
Ancak mevcut durum onun için son derece elverişsizdi. Wang Hang iki elini sıkı yumruk haline getirdi azı dişlerini ısırdı ve herkesin gözlerinin önünde dizlerini aşağılayıcı bir şekilde büktü.
"Üzgünüm Qiu-ge yanılmışım."
Qiu Jin ona hatırlattı: "Bana değil Xiang Xi'den özür dile."
Wang Hang vücudunu tekrar çevirdi ve Xiang Xi'ye şöyle dedi: "Üzgünüm Xiang Xi yanılmışım."
Arkasından diz çökme sesleri geliyordu bazı insanlar o zaman ve orada Wang Hang ile ilişkilerini doğrudan kesti ve ayrılmayı seçti ona bağlananların başlarını eğmekten başka çareleri yoktu. Utanmış ve isteksiz defalarca özür dilediler ve gelecekte omegalarla sorun yaratmayacaklarına söz verdiler.
Qiu Jin, diğer insanlara zorbalık yapmak veya aşağılamakla ilgilenmiyordu. Bu insanların gerçekten ders aldıklarını görünce elini salladı: "Hepiniz şimdi kalkın bu dersi hatırladığınız sürece iyi olur."
Wang Hang arkasını döndü ve ekibini uzaklaştırdı vücudu öfkeyle titriyordu.
Bugün aldığı aşağılanmayı ikiye katlayıp gelecekte Qiu Jin'e geri vereceğine kendi kendine yemin etti!
Kriz geçti ve gerilim aniden ortadan kalktı.
↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯↯
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomantizmQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...