Bölüm 92

359 47 17
                                    


Qiu Jin, Ji Shenxiao'dan bir telefon aldığında, Xiang Xi hala odasında prova yapıyordu.

Öğleden sonra Xiang Xi bir kınama sahnesi çekti Bu sahnenin konusu, Ji Tongguang'ın Anguo'ya döndükten sonra kimsenin ona inanmak istemediğini anlamasıydı.

Bu sahnedeki görevi, Anguo ve Tobu yetkililerini zombilere direnme konusunda işbirliği yapmaya ikna etmektir.

Ama Xiang Xi çok iyi performans göstermedi ve birkaç çekim yaptıktan sonra Yi Congqing tatmin olmadı. Kondisyonunu bulup ertesi gün devam etmesi için dinlenmesini istedi.

Hiçbir yolu olmayan Xiang Xi, gece Qiu Jin'in kapısını çaldı.

Qiu Jin duş almayı yeni bitirmişti ve Xiang Xi'yi görünce biraz şaşırdı: "Sorun nedir?"

Xiang Xi kapı koluna baktı: "Sadece seninle rol oynamak istiyorum..."

Qiu Jin koridora baktı ve kimseyi bulamadı, bu yüzden bir adım geri çekildi ve içeri girmesine izin verdi.

Xiang Xi: "Endişelenme, kimse burada olduğumu bilmiyor."

Qiu Jin su şişesini verdi ve gelişigüzel bir şekilde "Hangi sahnede sorun yaşıyorsun?" dedi.

"Bu sahne" Xiang Xi senaryoyu verdi, "Yönetmen her zaman yanlış bir durumda olduğumu söyledi, ancak belirli bir şey söylemedi." 

Qiu Jin ona kısaca baktı ve hala küçük bir izlenimi vardı: "Ben bu öğleden sonra yönetmen yardımcısıyla çekim yapıyordum. Senin çekimlerini görmedim önce bana bir bölüm rol oynar mısın bir bakayım?"

Xiang Xi, kendi hayal gücüne göre hareket etmeyi bitirdi sonunda oturmadı, sadece Qiu Jin'in tepkisini bekleyerek gergin bir şekilde kenara çekildi.

Qiu Jin bunu düşündü ve "Esasen yeterince güçlü değilsin" dedi.

"Güç? Hala yeterince şiddetli değil miyim?" Xiang Xi kaşlarını çattı ve bazı yerleri anlamadı. "Ama yönetmen benim çok kızgın ve çok duygusal olduğumu söyledi."

"Kızmak ya da kızmamak meselesi değil. Yanlış yönde başladın. Performanstan önce kınamanın anlamını kontrol etmeni öneririm."

Anlamı kontrol et?

Xiang Xi bilinçaltında kaşlarını çattı, elbette kınamanın ne anlama geldiğini biliyordu Qiu Jin ona tepeden mi baktı?

Xiang Xi harekete geçmeden önce, Qiu Jin ansiklopediden açıklamayı getirdi.

"Kendiniz görün kınama, suçlama anlamına gelir. Saçma sözler ve eylemler veya yanlış politikalar için ciddi bir renkle şiddetli kınama anlamına gelir."

Xiang Xi başını salladı: "Biliyorum."

Qiu Jin:"Senin problemin performansta bir güç hissinin olmaması, çok kızgın olman ama yeterince ciddi olmaman."

"Ah?" Xiang Xi başını kaldırdı.

"Öfke işe yaramaz, öfke ucuz duygulardır, sizden çok daha yaşlı olanları ikna etmek için görüşlerinizi ve fikirlerinizi göstermelisiniz."

Xian Xi: "Ama sadece bakış açısını göstermek, bu etkiyi elde edemezsiniz."

Qiu Jin başını salladı: "Evet, bu yüzden aynı anda ciddiyet ve öfke göstermelisin."

Xiang Xi anlamadı ama tekrar sormak onun için kolay değildi, sadece "O zaman deneyeceğim" dedi.

"Bu senin sorunun değil, bu tür bir sahneyi oynamak kolay değil." Qiu Jin sert sözler söylemedi, "Kınama yukarıdan aşağıya, ama biz genciz ve auramız yeterince güçlü değil. Aynı zamanda belirli bir kalınlık duygusundan da yoksunuz."

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin