Bölüm 85

447 72 23
                                    


Qiu Jin uyandığında zaten ateşi vardı ve vücudu çok daha hafifti ama midesi biraz acıkmıştı.

Kerevit olsaydı iyi olurdu ve kızarmış tavuk da iyi olurdu.

Bu şekilde düşününce Liu Wei'nin iki çantayla içeri girdiğini gördü ve ev anında zengin bir kokuyla doldu.

Qiu Jin yataktan yuvarlandı ve şaşkınlıkla "Bana kerevit mi aldın?" dedi.

Poşeti açtığımda kızarmış tavuk, şekersiz kola ve kerevit gördüm!

"Bunları yemek istediğimi nereden biliyorsun?"

"Bay Ji söyledi!" Liu Wei başın arkasına dokundu biraz kafası karıştı.

"Ona söylemesini söylediğini sanıyordum."

Ji Shenxiao? O çok nazik? Peki kerevit yemek istediğini nereden biliyor?

Qiu Jin biraz meraklıydı ama bir süre aklına gelmedi. Eğlence endüstrisindeki insanlar tipik olarak açgözlü ve küçük ağızlıdır.

Kilosunu korumak için daha fazla yemeye cesaret edemedi o sadece ağzına bağımlı hale geldi ve yiyeceklerin çoğu Liu Wei'nin midesine gitti.

Akşam yemeğinden sonra Qiu Jin stüdyoya gitti makyajı bitirdiğinde iki oyuncunun kulaklarını ısırdığını duydu.

"Gördün mü? Büyük yatırımcılarımızın geldiğini duydum."

"Hua Yi Medya CEO'su?"

"Hayır onun üstündeki."

Adam sağa sola baktı ve gizemli bir şekilde sordu "Bay Ji mi diyorsunuz?"

"Evet az önce biri onu Huayi Media'nın üst yönetimini kapıda gördüğünü söyledi."

"Garip neden burada?" Oyuncu kaşlarını çattı "Başkan Ji'nin bu drama hakkında çok endişeli olduğunu düşünüyor musunuz?"

"Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü" büyük bir yapım patron o kadar para yatırmış gelip görmesi normal değil mi?"

"Bundan çok daha fazlası" adam eğildi ve sesini alçalttı. "Bay Ji'nin daha önce medya şirketine nadiren dikkat ettiğini duydum ancak oyuncu kadrosunu belirlerken şovu takip ediyordu ve ziyafete başladığında açıkça yurtdışına bir iş gezisine gitti ama katılmak için acele etti daha abartılı olansa gitmeden önce direk stüdyoya gitti..."

"Yalan yatıyor! Bay Ji ekibimizde olan birinden hoşlandı mı?"

"Yoksa nasıl açıklayacaksın?"

"Kim bu?"

Söylentinin yayılmasını önlemek için Qiu Jin inisiyatif alarak merhaba dedi: "İyi günler."

"Qiu Jin de mi geliyor?"

Qiu Jin zaten memnundu Omega olduktan sonra biraz daha nazik görünüyordu. Şimdi gözleri aşağıda gülümsüyor ve bu insanları daha yürekli hissettiriyor iki küçük kız kardeş onu sadece dedikodu yapması için çektiler.

Qiu Jin: "..."

Aktris ağzından kaçırdı: "Bay Ji'nin burada olduğunu biliyor musunuz?"

Qiu Jin belli belirsiz dedi ki: "Eh, duydum."

Aktris sesini alçalttı ve "Bay Ji'nin sevdiği kişinin bizim tayfamızda olabileceğini tahmin ediyoruz." dedi.

Qiu Jin hiçbir şey duymuyormuş gibi gökyüzüne baktı.

"Hey, kim olduğunu düşünüyorsun?" Aktris tekrar sordu. "Sence hangi tipi seviyor?"

Qiu Jin biraz utandı: "...Bunun önemli olduğunu sanmıyorum."

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin