Bölüm 90

471 54 11
                                    


Qiu Jin'in yüzü pişmiş karides kadar kırmızıydı panik içinde adamın görüşünü engellemek için elini kaldırdı ama beklemediği şey Ji Shenxiao'nun şimdiye kadar gözlerinin kapalı olmasıydı, sadece elleri sıkıca sarılıyordu düşeceği korkusuyla onu tutuyordu.

Aman Tanrım, bu nasıl bir bağlılık? İyi bir iş adamının kalitesi bu mu?

Qiu Jin o kadar şaşırmıştı ki, utancını bile unutmuştu.

Ta ki kulaklarında derin bir ses çınlayana kadar: "İyi misin?"

Çok gergin oldukları için ikisi de bu sesin ne kadar tuhaf olduğunu fark etmemişti.

"Ben... ben iyiyim." Qiu Jin onu itti ama adamın ellerinin vücuduna sıkıca sarıldığını gördü. 

Qiu Jin ağlamak üzereydi ve onu tekrar itti: "Ji Shenxiao!"

Genç adam titredi ve onu paniğe kaptırdı.

Ji Shenxiao'nun nefesi biraz daha hızlandı ve vücut ısısı birkaç derece yükselmiş gibi görünüyordu.

Qiu Jin'in ağladığını duyunca sonunda elini bıraktığını fark etti, sadece gözleri hala sımsıkı kapalıydı.

Qiu Jin dikkatlice rakibin kollarından kalktı ve neredeyse umutsuz bir şekilde elini sertçe çekti.

Bu kesinlikle hayatındaki en utanç verici sahne! Sonunda Ji Shenxiao'nun iç çamaşırının çıkarılmasının ne kadar utanç verici olduğunu anladı! Ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah

Bırak ölsün!!

Ancak Ji Qisheng hala önde bağırıyordu: "Kardeş, iyi misin?"

Arka bölmede sessizlik oldu ve kimse ona cevap vermedi.

"Kardeş!! Senin neyin var? Yaralı mısın?"

Ji Qisheng uzun süre yanıt alamayınca endişelendi ve orta kapıya çarptı.

"Sorun değil."

Uzun bir süre sonra Ji Shenxiao boğuk bir sesle cevap verdi.

Ji Qisheng rahat bir nefes aldı: "Önümüzde bir araba kazası var gibi görünüyor."

Neyse ki, sadece küçük bir sürtüşmeydi ve iki taraf fotoğraf çekmek için arabadan indi ve sonra ayrıldı.

Qiu Jin, eve gelene kadar sürekli başı dönüyordu ha??

Burası neden Ji Shenxiao'nun evi?

Oh evet, ona yemek yapacağımı söylemiştim.

Ji Shenxiao'nun özel ilacı çok etkilidir, Qiu Jin artık acıyı neredeyse hiç hissedemez ve yemek pişirmek için mutfağa girer.

Ji Shenxiao takım elbisesini çıkardı ve kravatını çözerken yanına gitti: "Ne arıyorsun?"

Qiu Jin gözlerini kırpıştırdı: "Yemek yapmayacak mıyım?"

Ji Shenxiao: "Yemek yapmana izin vermeyi planlamadım, restorandan akşam yemeği ısmarladım."

Qiu Jin: "Ha?"

Yemek yapmama izin vermiyorsan, neden geri gelmemi istedin?

Konuşma biter bitmez kapı çaldı ve profesyonel giyimli garsonlar içeri girerek enfes yemekleri birbiri ardına dizdi ve hızla masayı ağzına kadar doldurdu.

Qiu Jin şaşırdı: "Neden bu kadar büyük?"

Ji Shenxiao, kucağına bir peçete koymasına yardım etti ve "Başlangıçta seni yemek için restorana götürmek niyetindeydim ama yaralanman senin için rahatsız ediciydi, bu yüzden geri göndermelerini istedim." 

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin