Bölüm 29

677 100 7
                                    


Adamın kalbi sıkıştı ve bilinçsizce bir adım geri attı.

Tereddütünü gören kadın arkadaş onu teselli etmek için hemen öne çıktı: "Boş ver önce gidelim."

Adam tam da bu utanç verici durumdan bir çıkış yolu bekliyordu. Sözlerini duyduktan sonra hemen arabaya döndü ve son bir veda konuşması yaptı: "Kendini şanslı say şimdilik gitmene izin veriyorum."

Hemen motoru çalıştırdı ve telaşla gitti.

Qiu Jin kamyoneti tekrar çalıştırdı ve yavaş yavaş park yerine doğru sürdü.

Shan Wen rahat bir nefes aldı: "Şok oldum gerçekten onlara çarpacağını düşünmüştüm."

"Nasıl yapabilirdim? Hayata gerçekten değer veriyorum biliyorsun." Qiu Jin başını salladı "Bu tür insanlara alışamıyorum araba sürerken her zaman başkalarına karşı düşünceli olmalısınız ve herkes kibar ve cana yakın olmalıdır bu şekilde hepimiz kendimizi güvende ve emniyette hissedebiliriz ama kendini evrenin merkezi sanan bencil insanlar her zaman olacaktır başkaları için tek bir düşünceden vazgeçmezler ve yollar onlara aitmiş gibi davranırlar."

Shan Wen başını salladı. O da aynı şekilde hissetti araba kullanırken böyle bir insanla karşılaşırsanız, öfkeniz ne kadar iyi olursa olsun yine de o kadar sinirlenirsiniz ki bir yanardağ gibi patlarsınız.

Birkaç dakika ertelendiler bu yüzden başlangıçta geride kalan program ekibi de onları yakalamıştı.

"Nasıl oluyor da buraya daha yeni geldiniz?"

"Pek bir şey yok sadece bir süreliğine engellendik."

Qiu Jin kamyonu otoparka park etti ve şişirme valfi ve oltayla sahile doğru yürüdü.

[Lastik botu] şişirirken Ji Shenxiao elinde bir sörf tahtasıyla sahile yürüdü.

Genelde gömleklerini boynuna kadar düğmeli giyen adam artık sadece bir şortla ortalıkta dolaşıyordu. Geng Leyue onu gözlerinde yıldızlarla takip etti.

Shan Wen de hissederek içini çekti: "Genç olmak harika ben gençken onun fiziğine de sahiptim."

Qiu Jin: "Şu anda sen de fena değilsin."

"Ne yazık ki artık yaşlandım kaslarım gevşedi."

"Nasıl yani? Bence göğüs kasların hâlâ oldukça büyük."

Xiang Xi tam gelirken Qiu Jin'in böyle sözler söylediğini duydu ve ten rengi bir anda değişti.

Sadece Qiu Jin'in bir pislik olduğunu biliyordu! Büyük sapık!

Sahile balık tutmaya geldiğini söyledi ama sadece çıplak vücutlarını görmek istemedi mi? Böyle [sapık] insanlar nasıl olabilir?

Xiang Xi başlangıçta kalabalığı takip etmeyi planlamıştı ama şimdi tamamen sinirliydi bu yüzden döndü ve ormana doğru yürüdü.

Kameraman ona hatırlattı: "Xiang-laoshi neden kalabalığı takip etmiyoruz? Çok uzağa giderseniz etrafınız sarılabilir ve [insanlar tarafından] rahatsız edilebilirsiniz."

Bu sefer herhangi bir koruma getirmediler sadece bazı personel üyeleri izledi.

Xiang Xi: "Zaten burada pek fazla insan yok."

Qiu Jin'in onu üstsüz ve şort giydiğini görmesini istemiyordu.

Kameraman başka bir şey söylemedi omzundaki video kamerayla onu takip etti.

Qiu Jin'i tamamen terk ettikten sonra Xiang Xi sonunda rahatlamış hissetti. İki hindistan cevizi ağacının altına bir hamak bağladı ardından kendine güneş kremi sürerken denizi izledi.

Çok uzakta olmayan Qiu Jin ve Shan Wen denizde lastik bota biniyorlardı. Her biri birer olta taşıyordu ancak yaklaşık bir saat boyunca balık tuttuktan sonra hala tek bir avlanma olmadı.

Bota ilk bindiğinde Qiu Jin büyük bir ödülle geri dönebileceğini düşünerek kendine güven doluydu. Ne kadar kötü olursa olsun bu geceki balık ve et kotası sorununu çözebilecekti.

Bir saat sonra kovasındaki birkaç küçük karidese baktı ve tamamen çaresiz hissetti.

Bir tarafta o ve Shan Wen perişan haldeydiler ve diğer tarafta büyük Başkan Ji harika zaman geçiriyordu.

Qiu Jin başını kaldırdı ve Ji Shenxiao'nun tutkuyla sörf yaptığını gördü bir dalga geldiğinde karşı taraf gözünü bile kırpmadan üç metre yüksekliğindeki dalgayla yüz yüze geldi.

Gerçekten yakışıklı ve havalı görünüyordu Qiu Jin ona bu konuda tam not vermek zorundaydı.

Sörf yapmak sadece takla atmak ve kişinin cesaretini test etmek değildi. Kişinin dengesini bacak gücünü ve karın gücünü test etti. Ve Ji Shenxiao harika yeteneklerini sergiliyordu.

Shan Wen ellerini çırpmadan edemedi: "Başkan Ji'nin bu kadar olağanüstü olmasını beklemiyordum."

Qiu Jin gözlerini kıstı: "Bu sadece ortalama."

O olsaydı daha da iyisini yapabilirdi.

Alfaların doğası gereği rekabetçi olup olmadığını bilmiyordu ama Qiu Jin huzursuz olmaya başlamıştı.

Shan Wen onun sırtını sıvazladı ve gülümsedi: "Eğer oynamak istiyorsan git ve oyna. Biraz daha balık tutacağım akşam yemeği için yeterli yiyecek olmalı."

Ji Shenxiao'nun vücudunun ne kadar özgür göründüğüne bakan Qiu Jin dişlerini sıktı ve ayağa kalktı: "Teşekkürler Shan Wen-ge oynayacağım."

Büyük bir dalga çok uzakta olmayan bir hızla geldi ve Ji Shenxiao bir sörf tahtası üzerinde dalgaların boşluklarını ördü dalgalar sanki onun peşinden koşuyormuş gibi gitgide yoğunlaşıyordu ama Ji Shenxiao her seferinde dalgalar düşmeden kaçmayı başardı.

Qiu Jin ona el salladı ve bağırdı: "Ji Shenxiao!"

Sesini duyar gibi dalgalardaki kişi duraksadı ve ona bakmak için başını kaldırdı.

Onu bir süre yavaşlatan bu bakıştı ve beyaz dalgalar ağır bir şekilde düşerek anında Ji Shenxiao'nun vücudunu batırdı.

⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin