Son zamanlarda Qiu Jin, şans tanrıçasının kendi tarafında olduğuna dair bir his hissetti.
Feromon kaynaklı sendrom bir daha yaşanmadı ve daha önceden çektiği parfüm reklamı yayınlandı ve tüm ağ da beğeni topladı. "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşünün" çekimlerinin yarısından fazlası bir ay içinde tamamlanacaktı.
İç mekan sahnelerinin tamamı filme alındı ve geri kalan bazı zombi grubu performansları, kovalamacalar ve savaş sahneleriydi.
Bir aydan fazla bir süredir, yönetmen ekibi farklı olay örgüsünü çekmek için ABCD olmak üzere dört gruba ayrıldı ve çekim sahneleri ülkedeki neredeyse tüm önemli manzara noktalarını kapsıyordu.
Bu sefer mutant zombileri buldukları ve zombiler tarafından kovalandıkları sahneyi çekiyorlardı.
"Dünyanın Yükselişi ve Düşüşündeki" yaşayan ölü zombilerin geçtiği ortam, folklordaki "Kuraklık Şeytanına" dayanmaktadır.
Batı Qi Krallığında yüzlerce gün şiddetli bir kuraklık vardı ve büyücü ölüleri alıp yağmur duası yapmak için toprağa gömdü.
Havalar ısınmaya başladı ve yağmur hala yağmıyor. Batı Qi Eyaleti gittikçe daha fazla insanı gömdü ve tüm ölüleri gömdükten sonra eyalet bölüm öğretmeni on binlerce mültecinin öldürülmesini emretti.
Ancak yine de yağmur yağmadı.
Bu sırada büyücü, yağmur için dua etmenin yeni bir yolunu önerdi "kuru kemik yığınları" Batı Qi halkı, cesetlerin kuraklık getiren hayaletler olduğuna ve onları parçalamanın yağmur yağdıracağına inanıyorlardı.
Yüzlerce gün boyunca şiddetli bir kuraklık yaşandı ve Batı Qi Eyaletindeki neredeyse tüm insanlar bu kitlesel harekete dahil oldu. İnsanlar cesetleri mezarlardan çıkardılar, kırbaçladılar ve dövdüler ve hatta daha sonra kemiklerini yakma noktasına geldiler.
Cesetlerin çoğu toza dönüştü, ancak felaketten kurtulan cesetler ölümden sonraki yüz gün içinde mutasyona uğradı ve yaşayan ölülerin zombileri oldu.
Ateşten ve sudan korkmayan bu zombiler bilinçaltında insanları kovalayacaklardır. Sadece kafasına saldırarak ölebilirler ve insanlar saldırıya uğradıktan sonra yaşayan ölülere asimile olurlar.
Zombi grubunun büyümesiyle birlikte cesetler arasında bir lider belirdi. Uzun boylu ve iradeli ve diğer zombilere komuta edebilen bir lider belli bir generalin cesedi gibi görünüyordu.
Bu, Ji He'nin batıya yönelik araştırmasının sonucudur.
Zombi ordusu yaklaşırken Jiang Zhe, Anguo'nun başkentini desteklemek için asker göndermeye başladı. Ancak çok fazla zombi vardı. İnsanoğlu bu savaşta tam bir yenilgiye uğramıştır ve kalan canlılık Tobu Krallığına çekilmek niyetindedir.
Kaçış sürecinde Wu tapınağında zombilerle karşılaştılar.
Bugün çekilmek üzere olan şey kaçış sahnesiydi.
Bu eksiksiz bir başlangıç, birçok önemli yardımcı rol de dahil olmak üzere tüm TV dizisinde önemli bir dönüm noktasıdır. Senaryoda onlarca sayfa var ve çekim görevi oldukça ağırdı.
Açık hava koşulları kötüydü ve soyunma odası geçici olarak ayrılmıştı. Öğleden sonra güneşi üzerlerine yan yatarak kendilerini sıcak hissetmelerine neden oldu.
Zhang Qiongzi makyaj yaparken sohbet etti: "Neyse ki sonbaharda çekildi. Bu kadar uzun süre güneşe maruz kalsaydım, onlarla zombi oynayabilirdim."
Qiu Jin gülümsedi: "Zombiler senin kadar güzelse o zaman artık bu filmi çekmeye gerek yok, insanlar zaten size katılmaya gelirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...