Bölüm 83

431 60 7
                                    


Qiu Jin hastalanmaktan korkuyordu bu yüzden sudaki sahneyi çektikten sonra banyo yapmaya gitti bu kadar dikkatli olduğunu ve hala üşüttüğünü hiç düşünmemiştim.

Ertesi sabah uyandı ve bir şeylerin yanlış olduğunu boğazının çok kuru olduğunu ve başının döndüğünü gördü muhtemelen soğuk algınlığıydı.

Pekala sabah drama yok ve çekimi geciktirmeyecek.

Qiu Jingang, Liu Wei'yi aramak üzereydi ama o daha kapıyı açamadan, Liu Wei hızla açtı ve Liu Wei kahvaltıyla hafifçe yürüdü.

"Uyandın mı? Kahvaltı için kalkabilirsin."

Qiu Jin telefonunu bıraktı ağzını açtı ve ses çıkaramadığını fark etti.

Liu Wei onun anormalliğini fark etmedi bugünkü kıyafetlerini hazırlamaya yardım ederken sohbet ederken ses tonu oldukça heyecanlıydı.

"Ağabey yine ateşli aradın! Dün filme çekildikten sonra kadın kıyafetlerinin ıslak vücut görüntüsü internette yayınlandı ve şimdi on binlerce paylaşım var."

Qiu Jin boğazını temizledi ve sonunda sesini toparladı güçsüzdü ve şöyle dedi: "Eh anlıyorum."

Liu Wei sesiyle sonunda anormalliği fark etti ve aceleyle bir şey düşürdü ve koştu.

"Gribin var?"

Qiu Jin başını salladı: "Biraz başı dönüyor ve boğazı kuru."

Liu Wei hemen ona bir bardak su döktü ve ateşini tekrar ölçtü neyse ki sadece biraz düşük ateş vardı ateş düşürücü ilaçlar vardı ama Qiu Jin öksürükten korktu ve Liu Wei'den öksürük şurubu almasını istedi.

Soğuk algınlığı ilacı içtikten sonra Qiu Jin yatağına uzandı ama artık uyuyamadı bu yüzden Weibo'da yaptığı sözde sıcak aramaya baktı.

Bu konunun oldukça önemsiz olduğunu söylemeliyim ama aynı zamanda çok dikkat çekici. ## sırada kalıyor.

Tıkladı ve en yüksek paylaşımın onun bir resmi olduğunu gördü.

Çekimden sonra saçlarını havluyla silerken yavaşça başını kaldırdığı sahne buydu resmin pazarlama numarası da düşünceli bir filtre eklendi 1980'lerin puslu bir duygusu var.

Yorumlar daha da çeşitlidir.

[Önce beni affedin mi yoksa sadece yalayın mı?]

[Önce ben geliyorum yalamama izin ver!]

[Gerçekten yapabileceğim bu yüz değeri her zaman unisex erkekleri seviyorum!]

sıcak aramada 8.

[Siktir bu kişi Qiu Jin mi? Peerless Beauty O nerede??]

[Komik eğlence dünyasının en seksi alfası insanlar nerede? ]

[Biri bir şey söyledi bu bakışa ve jestlere baktığınızda daha narin göründüğünü düşünmüyor musunuz? ]

[Kadın elbisesi yüzünden Ji Yao'yu vurmuyor mu? ]

Ji Yao'dan bahsetmişken bunun mürettebatın popülaritesinin bir resmi olduğu tahmin ediliyor.

Qiu Jin de mürettebatın şeytani derecesine hayran olmak zorundaydı sadece çekimler iyi olmakla kalmadı propaganda bile yoldaydı her dakika yere bastı ve yerli yapım dizileri ovuşturdu.

Uzun bir bakışın ardından gözleri biraz yorgundu Qiu Jin oynamayı planlamıyordu ama telefonunu bırakmadan hemen önce aniden bir şey düşündü...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin