Bu kadar şok olan sadece Ji Shenxiao değil.
Xiang Xi, bu sahneyi izledikten sonra doğrudan ajanına yakınıp rolünün değiştirilmesini istedi.
"Oh, neden bana Qiu Ji'nin rolünü vermiyorsun?"
"Başrol oyuncu sensin!" Ajanın yüzü şaşkındı. "Neden onu kıskanıyorsun? Qiu Jin sadece küçük bir yardımcı karakter."
"Ama bu karakter gerçekten çok iyi sanki yaşıyormuş gibi." Xiang Xi arabasına saklandı ve telefona uludu "Görmedin Qiu Jin çok güzeldi sadece bakışları ile gözlerimi öldürüp öldürmediğini biliyor musun? Senin bile gerçekten dayanabileceğini düşünmüyorum! "
"Sakin ol bu dediklerini yabancılar duymasın" diyen temsilci o kadar üzgündü ki Xiang Xi'nin konuşmasını yarıda kesti. "Qiu Jin ile ilişkiniz nedir? Kanlı bir rakibindi şimdi ondan hoşlandığınızı mı söyleyeceksiniz hayranlar duysa sizin hakkınızda ne derdi?"
"Elbette biliyorum! Sadece konuşmak istiyorum!" Xiang Xi de kızgın ve sinirliydi. "Artık ne kadar güçlü olduğunu ayakları üzerinde durabildiğini kim bilebilir?"
Ajan: "O halde sen ondan daha iyisin ve işin bitti mi? O zaman seni yine kovalamasına izin ver." Evet, aynı sebep!
Xiang Xi hemen kendine geldi ve ciddiyetle şöyle dedi: "Senaryoyu okumaya devam etmek istiyorum sohbet etmek için beni aramayın!"
Temsilci: "Hey Xiang Xi sonunda başarıyorsun çok çalışıp Huayi Media'nın çalışanı olmak için çabalamaya devam et!"
Xiang Xi: Devam! (°°)~
Senaryoyu açtı ve yarım dakika sonra tek satır okuyamadı kalbi karmaşa içindeydi. Senaryoda yazılan duygulara nasıl girebilirdi?
Önce rahatlayalım.
Böylece uzun süredir girmediği beşeri bilimler web sitesini açtı ve çılgınca fısıldamaya başladı.
Başka bir şok da Qiu Jin'in son sahnesinin performansını hatırlayan Jiang Ming'di bu bakış sadece bir performans gibi görünmüyordu.
Çekimin sonunda Jiang Ming ona sordu: "Az önce ne düşündün?"
Qiu Jin'in ifadesi çok hafif: "Kötü bir insanı, nefretle hareket ettiği sürece onu düşünerek kolayca duyguya girebilirim."
Jiang Ming durakladı ve sonra şöyle dedi: "Görünüşe göre ondan oldukça nefret ediyorsun."
Qiu Jin gülümsedi: "Ondan bahsettiğinde senden de nefret ediyorum kendimi hastalıklı hissediyorum."
Jiang Ming hala gülüyor: "Sizin tarafınızdan nefret edilmesi onun şansı."
Qi Jin: "..." Boşver bugün daha fazla konuşamam.
Qiu Jin makyajı çıkarmak için döndü ama vücudunda saç kümeleri ve çeşitli plazma izleri vardı. Makyözün kendisiyle birlikte otele dönmesini sağlayabilirdi zaten orası stüdyodan pek de uzak değildi.
Liu Wei ayrıca Qiu Jin'in ilerlemesini fark etti ve takip etti ve biraz sesi titreyerek şöyle dedi: "Bizim de kendi makyaj sanatçımıza ihtiyacımız var mı?"
Pek çok ünlünün kendi profesyonel makyaj sanatçısı var Qiu Jin "Evet var çekimler bitene kadar bekleyin" dedi.
Sormak istedi ama uygun bir makyözle tanışamadı ve şu anki ününde çok güçlü bir makyöz gelmek istemiyor.
Mürettebatın WeChat grubunda, personel yarın için bir bildirim formu yayınladı bu akşamki akşam yemeğinin Ji Shenxiao ve davetli misafirler, mürettebattakiler ile saat 7'de otelde olduğunu bildirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...