Bölüm 4

950 93 8
                                    


Asıl sunucu kendini tam bir bataklığa sokmuş olsa da, bir zamanlar hala eğlence çemberinin zirvesindeydi.

Qiu Jin ilk çıkışını 16 yaşında yaptı. 18 yaşında, yüksek kaliteli görünümüne ve varlıklı aile geçmişine güvenerek eğlence dünyasında büyük başarılara imza attı. O zamanlar Xiang Xi çembere yeni girmiş bir hiçti.

İkisi gezici bir varyete programında birlikte çalıştılar ve bir çift olarak seyirciyi tuzağa düşürdüler. Bir taraf gösteriyi abartmaya çalışıyordu, ancak diğer taraf duyguları yakaladı. Bundan sonra, Qiu Jin amansızca diğerini takip etmeye başladı o sadece utanç  için poster çocuğuydu, eylemleri alçakgönüllü ve zevksizdi.

Xiang Xi'nin doğum gününde ona lüks bir araba gönderdi. Ona sadece bu kadar ağır bir hediye vermekle kalmadı, aynı zamanda Anlarını mesajlarla doldurdu ve Xiang Xi'nin konserinde sahneye koşarak ona bir öpücük teklif etti ve Xiang Xi'nin yüzünün yeşile dönmesine neden oldu.

İtirafı reddedildikten sonra Weibo: "Little Kitty, avucumun içinden kaçamazsın" dedi.

Sadece bu değil, aynı zamanda Xiang Xi'nin büyük ölçekli bir fotoğrafını da gönderdi ve açıkça şöyle dedi: "Omega, gördüğün şeyden memnun musun?"

Allah aşkına! Bu ne tür eşsiz bir tuhaflıktı?

Qiu Jin, bu Weibo gönderilerini gözden geçirdi ve neredeyse ölesiye utanıyordu.

Bu nedenle Qiu Jin bu yüzyılın eğlence çemberinde en büyük alay konusu haline geldi. Xiang Xi'yi aşırı taciz etmesi o kadar aşırıydı ki "ABO Daily" gazetesi onu adıyla eleştirdi. İşleri yapma tarzı korkunçtu eğlence dünyasının ekolojisini kirletiyordu ve dışlanmanın eşiğindeydi.

Ailesi onunla bağlarını koparmayı canı gönülden istiyordu. Zavallı Xiang Xi'den bahsetmeye gerek yoktu, hayranları şimdiden onun adına çileden çıkmış kargalar gibi gaklayarak: Çocuğumuz ne tür bir günah işledi, böyle mide bulandırıcı bir ba dao zong cai'ye  sahip olmak ondan hoşlandı ?

(ba dao zong cai: yakışıklı, güçlü iş adamı)

Eğlence dünyasındaki en seksi alfa unvanına sahipti, ancak bu iyi kartı kişisel olarak kendi elleriyle mahvetti.

Önde neden bir "eski" olduğuna gelince, çünkü o çok mide bulandırıcıydı. Çeşitli alçakgönüllü davranışları nedeniyle hayranlar tarafından "en seksi alfa" saflarından atıldı.

Qiu Jin, Weibo'daki özçekimine baktı. Gömleği yarı açıktı ve kameraya göz kırpıyor ve sevimli bir şekilde gülümsüyordu...

Bu kendinden geçme ifadesi, baştan çıkarıcı bu duruş... Tam olarak nasıl böyle düzgün yüz hatlarını böyle yağlı bir ifade yapmak için kullanmıştı?

Xiang Xi olsaydı, kendini de istemezdi tamam mı?

Bilmelisin ki, bu yüzünü orijinal dünyasında soğuk ve neşesiz bir halk kişiliği yaratmak için kullanmıştı. Göç ettikten ve bir omega olduktan sonra daha da mesafeli davrandı ve şakacı saygısızlığa açık olmayan birini tasvir etti.

...Evet, artık bunu düşünmeyelim bunu düşündükçe daha da sinirlendi.

Qiu Jin başlangıçta bu resimleri silmek istedi ama o fotoğrafları gördüğünde hareketleri aniden durdu.

Bir zamanlar kağıttan adam canlı ve gerçekçi hale geldi. Bunu yapmaya dayanamadı bunlar bir zamanlar yaşamış birinin kalıntılarıydı.

Sonunda, Qiu Jin hala bu fotoğrafları silemedi siyah bir tarih de çok iyiydi.

Geçmişteki olayları unutma çünkü gelecekte sana rehberlik edebilirler.

Eve gelir gelmez menajeri aradı.

Ajan, Ji Shenxiao ile sik ölçülerini karşılaştırmaya gittiğini bilmiyordu. O sadece Qiu Jin'in  Xiang Xi üzerinde güçlü bir kabedon yaptığını, dövüldüğünü ve azarlandığını ve hatta birinin kısa bir video çekip internette yayınladığını biliyordu.

Qiu Jin göç etmeden önce, Ji Shenxian'ın film ve televizyon şirketinin altındaki Film İmparatoru bir otelde bir doğum günü ziyafeti düzenliyordu. Eğlence çemberindeki tüm büyük isimleri davet etti.

Kitapta bu başrollerin birbirlerine olan sevgilerini teşvik etmek için bir sahneydi. Doğal olarak Ji Shenxiao ve Xiang Xi bu etkinlikte yüzlerini göstereceklerdi.

Nasıl bilmiyorum ama Qiu Jin de oraya girdi Xiang Xi'yi uzun süre takip etti ve sonunda Xiang Xi'yi tuvalet kapısının önünde engelleme, bir kez daha çılgınca aşkını ilan etme fırsatı buldu.

Xiang Xi çok sinirlendi. Bu dayanılmaz koşullar altında, Qiu Jin'in atalarının önceki on sekiz nesline saldırgan açıklamalar yaptı. Ayrıca açıkça sevdiği kişinin Ji Shenxiao olduğunu ve Qiu Jin'in, bu toplam adam şimdiden pes etmesi gerektiğini söyledi.

Bu orijinal sunucunun Xiang Xi'nin başka birini sevdiğini duyduğu ilk seferdi. Qiu Jin öfkeliydi ve Ji Shenxiao'yu açık hava yüzme havuzuna kadar takip etti. Eğlence dünyasının en seksi alfasıydı Ji Shenxiao hakkında bu kadar harika olan şeyi görmek istedi!

Qiu Jin, Ji Shenxiao ile bedenleri karşılaştırırken, Xiang Xi küçük ölümsüz omega halka açık kişiliğini kırmıştı ve internette bununla ilgili birkaç öncü hikaye vardı.

#Xiang Xi'nin halka açık kişiliği çöktü#

#Xiang Xi küfürler savuruyor#

#Xiang Xi'nin Ji Shenxiao'ya duyduğu büyük aşk itirafı#

#Qiu Jin'in utanma duygusu yok#

Qiu Jin'in utanmazlığı şimdiye kadar yaygındı. Bu sefer kilit nokta, Xiang Xi'nin kamu görevlisinin bir gecede çökmesi ve tüm ağın şok olmasıydı.

[Aman Tanrım! Xiang Xi'nin gerçekten ağzı çok mu kirli? Bu kelimeleri nereden öğrendi?]

[Zu'an Sahnesi. Cesaretin varsa gel ve benimle dövüş.]

[Zu'an, annen küçük ölümsüz omega imajı çöktü. Hala kabul etmek istemiyor musun?]

[Peki ya küfür ediyorsa? laozi ölümsüz perisi seni lanetleyecek! Qiu Jin seni böyle takip ettiyse, ona küfür edemez misin?]

[Doğru söylememe izin verin, Qiu Jin beni böyle takip etseydi uzun zaman önce kabul ederdim...]

[Kabul edilen +1]

[Kabul edilen +10086]

[Gerçek için Qiu Jin mide bulandırıcı olabilir ama gerçekten yakışıklı. Kabedon'u boşverin onun için küçük bir maymun doğurmaya razıyım...]

[Yukarıdaki yorumcu, alfa fantezilerinizden deliye döndünüz mü? Bu tür kelimeleri bile söyleyebilir misin? Xiang Xi'miz ne tür bir şanssızlıkla karşılaştı bu tür bir insanla dolaşmak.]

"Ahhhhhhh! çok sinirliyim Neden Qiu Jin gidip ölemiyor!"

Xiang Xi telefonunu duvara çarptı. Önceden mesafeli ve soğuk yüzü sıcak bir öfkeyle doluydu.

↼↼↼↼↼↼↼↼↼↼↼↼⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀⇀

Oy verirseniz ve bölüm ile ilgili yorum yaparsanız şimdiden teşekkürler...

(*˘︶˘*).。.:*♡

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin