Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun zehirli diliyle ölümüne öfkelenmek üzereydi duş alırken bile Ji Shenxiao hakkında homurdanmaya devam etti.
Kapıyı açar açmaz Ji Shenxiao'nun kapıda durduğunu gördü Qiu Jin daha da sinirlendi ve şiddetle sordu "Neye bakıyorsun?"
Diğer kişinin bakışları vücudunda çok yavaş bir şekilde gezindi ve uzun bir aradan sonra sakin bir tonda "Senin için" dedi.
"Bu nedir?"
Ji Shenxiao'nun elinde küçük bir sprey şişesi bloke edici madde vardı alfalar temelde herhangi bir engelleyici ajan kullanmadı piyasadaki koku engelleyicilerin hepsi omegalar için tasarlandı. Ji Shenxiao'nun anlamı daha fazla açıklama yapılmadan bile belliydi Qiu Jin bir anda patladı: "Bunun anlamı ne?"
Ji Shenxiao'nun kaşları birbirine kenetlendi halihazırda biraz hoşnutsuzdu ve sesinde baskıcı bir ton vardı: "Biraz örtün kokunuzun ne kadar güçlü olduğunu bilmiyor musunuz?"
Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun onu kışkırtmak için burada olduğundan artık daha da emindi. Kokusunu engelleyen bir bileklik taktığını söylemeye gerek yoktu ama ikisi de alfaydı kokusu nasıl güçlü olabilirdi? O bir omega gibi değil ateşe girmeyecekti.
"Ben gayet iyiyim eğer örtbas etmek istiyorsan kendin yap" Sonra Qiu Jin çıkmak için doğrudan Ji Shenxiao'nun yanından geçti.
Ji Shenxiao bugün beyaz kısa kollu bir tişört giyiyordu Qiu Jin onun tarafından fırçalandığında hafif bir dokunsal his patlaması hissetti enfes yumuşak ipek bir cıvata ile fırçalanmış gibiydi.
Ji Shenxiao'nun gözleri Qiu Jin'in ensesine kaydı ve gözleri biraz karardı.
Gu Shuyi'ye yalan söylemişti bu sefer sadece feromonların kokusunu almakla kalmadı aynı zamanda feromonlara doygun cinsel çekicilik bileşenini de ilk kez algılıyordu.
Duyuları aslında omega yerine alfa mı almış? Ayrıca diğer kişiyi işaretleme dürtüsü de vardı? Nereden bakarsanız bakın saçma bir durumdu.
Bu sadece basit bir cinsel çekim değildi Ji Shenxiao gözlerini kapattı ve kalbindeki dalgalanmaları bastırdı.
O gece Ji Shenxiao bir daha tek kelime etmedi Qiu Jin sonunda kaşlarını kaldırdı ve bir nefes verdi ruh hali düzeldi ve gün ağarana kadar mışıl mışıl uyudu.
Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun dün onu kasten utandırmak için engelleme ajanını verdiğini düşündü ama beklenmedik bir şekilde Geng Leyue de o sabah kızgınlığa girdi ona bir inhibitör enjekte etmekte hızlı olmalarına rağmen yine de herkesi telaşlandırdı.
Neredeyse aynı zamanda film ekibi inhibitörü ödünç almak için bir beta gönderdi ve omegalarından birinin de kızgınlık döneminde olduğunu ve aynı zamanda hassas bir döneme giren iki alfa daha olduğunu söyledi.
O öğleden sonra Qiu Jin biraz baş dönmesi hissetti ve yemekten sonra uyumak için odaya geri döndü belli ki klimayı açmıştı ama hala sıcak hissediyordu.
Yatağının yanında oturan bloke edici madde şişesini gördü.
Qiu Jin dişlerini sıktı ve kendini her yere püskürttü ve sonunda dayanılmaz durumun biraz daha hafiflediğini hissetti ama vücudundaki zonklama hala giderilemedi biraz dikkatsiz olsaydı yine rasyonelliğini elinden alırdı.
Hızlı nefesinin sesi odada yankılanarak belirsiz bir atmosfer yarattı.
Bu Lanhou Adası'ndaki son günleriydi konukların geri kalanı erik toplamak için meyve bahçesine gitti tüm villa sessizdi sadece Qiu Jin kalmıştı.
Çok uzak olmayan bir yerde Huanhai Otoyolu üzerinde bir araba geçiyordu.
Huayi Corporation'ın Lanhou Adası'nda bir şubesi vardı ve Ji Shenxiao bugün bir iş ortağıyla buluşmaya gitti. Hala Huanhai Otoyolunda sürerken atmosferdeki zonklamayı hissedebiliyordu. Engelleyen ajan zaten onu bastırmıştı ama yine de her zamanki gibi baştan çıkarıcı ve baştan çıkarıcıydı.
Üst kattaki kokuyu takip etti ve kokunun odasından geldiğini gördü.
İki saniyelik bir duraklamanın ardından Ji Shenxiao kapıyı açmak için elini kaldırdı.
Qiu Jin yatakta kıvrılmıştı gri tişörtü belinin sıkı çizgilerini kısmen ortaya çıkarmak için kıvrılmıştı çok seksiydi güzel yüzü, bir dokunuşta tatlı meyve sularıyla sızan olgun bir şeftali gibi kızarmıştı.
Ji Shenxiao'nun boğazı titredi.
Engelleme ajanını zaten püskürtmüş olmasına rağmen Qiu Jin'in durumunda hala yanlış bir şeyler vardı ve sesi bile yapışkan hale geldi: "Geri geldin mi?"
Ji shenxiao'nun bakışları genç adamın gözlerinin kızarık köşelerine kaydı anlaşılmaz ifadesi karanlık ve kasvetliydi: "Gerçekten bir alfa mısın?"
Qiu Jin ağzını açtı başlangıçta 'belli ki' diye karşılık vermek istedi ama şu anki durumundan artık emin değildi.
Ji Shenxiao'nun elini tuttu ve yalvardı: "Yapma onlara henüz söyleme."
Konuşmasını bitirir bitirmez Qiu Jin titredi Ji Shenxiao'nun varlığı nedeniyle vücudundaki tarif edilemez özlem sakinleşti ılık deniz tarafından yıkanmak gibiydi ve sıcaklık bir anda yatıştı.
Bu anın biraz daha uzun sürebileceğini umarak Ji Shenxiao'ya sıkıca sarıldı.
Genç adamın parmakları orantılı ve inceydi ve avuçları aşırı derecede sıcaktı Ji Shenxiao sesini biraz alçaltmadan edemedi: "Bunun gizlenemeyeceğini bilmelisin."
"Bunu saklamayı düşünmüyordum." Qiu Jin başını kaldırdı yüzü kıpkırmızıydı ama bakışları sertti. "Çekimler bu gece bitti döndüğümde bir doktora görüneceğim."
Ji Shenxiao arkasını döndü ve gitti sesi çok zayıftı: "Anlıyorum."
Qiu Jin battaniyeye gömüldü vücudu yavaş yavaş azar azar kıvrıldı.
Bunlar önceki hayatındaki semptomlara çok benziyordu ama neden? Belli ki artık o kişi değildi peki neden tekrar böyle oldu?
Bir süre sonra odanın kapısı tekrar itilerek açıldı Qiu Jin başını dikkatle kaldırdı ve onun Ji Shenxiao olduğunu görünce rahatladı.
Adam yatağının yanına bir bardak su koydu ve "Ben aşağıda olacağım bir şeye ihtiyacın olursa beni arayabilirsin."
Qiu Jin: "Teşekkür ederim."
Ji Shenxiao ne tuzlu ne de kayıtsız olan bir ses mırıldandı.
"Bu..." Ji SHenxiao odadan çıkmadan hemen önce Qiu Jin aniden konuştu "Size bir soru sorabilir miyim?"
Ji Shenxiao: "Ne?"
"Eğer, ah yani ... feromonlarım özellikle kokuluysa ve karşı koyamıyorsanız o zaman ne olacak?"
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...