Qiu Yuqin'in yüzü inanılmazdı ve gözleri ikisi arasında döndü ve sonunda Qiu Jin'in yüzüne düştü: "Xiang Xi ve sen..."
Daha önce öleceğini düşünmedin mi? Neden şimdi konuşmak için inisiyatif alıyorsun? Qiu Jin durumun dışında da hala utanmıştı: "Ne olduğunu bilmiyorum."
Qiu Yuqin sesini alçalttı: "Siz bir varyete şovu mu kaydettiniz?"
Qiu Jin: "Belki benim iyi bir insan olduğumu anlamıştır?"
Qiu Yuqin: "..."
Sebebini bilmesem de artık düşmanca değil bu iyi haberdir Qiu Jin de biraz daha hafif hissetti.
"Oh, daha önce Xu Ziyu'yu kontrol etmemi istemiştin ama ilginç bir şey buldum."
"ne!"
"Bay Jiang ile ilgili" Qiu Yuqin sesini alçalttı. "Görünüşe göre Jiang Ming'in adı geri alınmadan önce Xu Ziyu idi."
"Ne?!" Qiu Jin nefesini tuttu gözleri inanılmaz bir şekilde genişledi.
"Jiang Ming'in daha önce kötü bir geçmiş olduğunu söylemesini beklemiyordum Jiang Feihong bunu saklamak istiyor gibiydi ve asla açıklamadı."
Qiu Jin'in yüzü aniden solgunlaştı bittiğinde Jiang Ming, Xu Ziyu olur başkalarıyla rakip oynamak isteyecek kadar aptal mı?
"Senin sorunun ne? Neden bu kadar şaşırdın?" Qiu Yuqin onun omzuna vurdu.
"Ah? Sorun değil" diye toparlandı Qiu Jin ve panik içinde saklandı.
"Sadece biraz şaşırdım."
"Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı?" Qiu Yuqin endişelendi.
"Jiang Ming ile mi ilgili? Sana zorbalık mı etti?"
"Hiçbiri...yani" Qiu Jin dili düzenledi ve bir uzlaşma seçti. "Bir rüya gördüm ve Xu Ziyu adında bir adam bana kötü bir şey yaptı."
"Rüya görmek sorun değil" Qiu Yuqin rahat bir nefes verdi ama hemen tekrar kaşlarını çattı. "Ama onu nasıl hayal edebiliyorsun? Onu daha önce tanıyor musun?"
Qiu Jin başını salladı: "Bilmiyorum belki çok fazla düşünüyorum endişelenme dikkatli olacağım."
Qiu Yuqin başını salladı: "Jiang Ming'den kötü bir haber duymamış olsam da buna daha fazla dikkat etmek ve hazırlıklı olmak yine de iyi."
Gerçekten de yürüdükten sonra Jiang Ming'den kötü bir haber duymadı birden onun gibi mi döndü? Ve Jiang Ming'in kariyer çizgisi neden tamamen değişti? Bir gangsterden bir film imparatoruna mı? Bu aralık çok mu büyük? Qiu Jin'in kafası karmakarışıktı ve başını salladı artık karışmanın bir anlamı yoktu ve askerler suyu örtmek için geldiler.
Tam o sırada ön kapıdan yüksek bir ses geldi bu sefer kahramanın geldiği ortaya çıktı takım elbiseli ve derili Jiang Ming, Jiang Feihong ile birlikte içeri girdi ve birçok insan etrafa toplandı.
Qiu Jin gözlerini geri çekti ve büyük bir göbeği olan orta yaşlı bir adam gördü ilk başta Qiu Jin diğer tarafın birini aradığını düşündü ve ciddiye almadı ancak kişi gittikçe yaklaşıyordu ve sonunda gülümseyerek önünde durdu.
Ulaşmak için inisiyatif aldı ve "Merhaba" dedi.
Qiu Jin: "Merhaba?"
Adam "Gerçek kişi videodan bile güzel! Karım senin hayranın birlikte fotoğraf çekmeme izin verir misin?" dedi.
Qiu Jin'in kafası karıştı ve fotoğrafı çekti ve hala bir zorlama durumundaydı ancak Qiu Yuqin insanları çoktan tanımıştı Xinyi Food Group'un CEO'su Yixin değil mi bu? Varlıkları 10 milyarı aşan tüm işletme kulübünde ilk sırada yer alabilecek türden büyük adam Qiu Jin'e merhaba demek için inisiyatif aldı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...