Bölüm 24

695 94 1
                                    


Qiu Jin ve diğerleri onaylanmış yakacak odunları odunluğa taşıdıktan sonra başlarının üzerindeki kara bulutlar daha da kalınlaştı. Yağmur yağmak üzereydi.

Shan Wen kıpırdamadan duramadı: "Yunting'i kontrol edeceğim temizlemen için seni rahatsız edebilir miyim?"

Shan Wen iyi bir koca imajına sahip değildi ancak Tan Yunting'e olan hoşgörüsü ve sevgisi hayatının her alanına yansıdı.

Qiu Jin yardım edemedi ama gülümsedi: "Devam et eş önemli."

Baltayı yıkamak kurutmak ve yağlamak için evin içinde kaldı. Sonra alet odasında sakladı çim ayrıca talaş serpildiği için temizlenmesi gerekiyordu yeri süpürmeyi bitirdikten sonra gökyüzünde bir fırtına gürledi.

Şiddetli yağmur geliyordu.

Neyse ki işlerini tamamladılar. Qiu Jin vücudunu avludaki musluğun altında yıkamaya gitti ve dışarı akan su hendekten küçük gölete aktı.

Göletin yanında büyüyen bir şeftali ağacı vardı yakında olgunlaşacak ve kırmızıya dönüşecek şeftalilerle doluydu. Havuza Hint kamışı, alocasia, lotus ve diğer bitkiler dikildi. Lotus yaprakları o kadar yoğundu ki, diğer bitkileri neredeyse büyüme alanından mahrum bıraktılar.

Xiang Xi'nin görevlerinden biri birkaç nilüfer bitkisini seramik bir kavanoza aktarmaktı.

Yaz, nilüfer nakli için iyi bir zaman değildi ama bugün yağmur yağıyordu ve nilüfere fazla zarar vermeyecekti.

Qiu Jin vücudundaki tozu yıkadı ve uzun bir süre göletin yanında durdu sadece Xiang Xi'nin su geçirmez pantolon giydiğini ve göletin yanında durduğunu gördü. Denemeye devam etti ancak birkaç denemeden sonra hala içeri giremedi.

Bunu uzatmaya devam ederse ve görevini bitirmeseydi o zaman yiyecek et olmayacaktı. Qiu Jin sordu: "Bunu ben yapsam nasıl olur?"

Xiang Xi minnetle başını çevirdi. Onun Qiu Jin olduğunu görünce ifadesi hemen değişti ve soğuk bir şekilde "Hayır kendim yapacağım" dedi.

Kararlılığını kanıtlamak istercesine Xiang Xi bir "patlama" ile araya girdi ancak şiddetli hareket nedeniyle dengesini kaybetti ve çamurlu gölete düşmek üzereydi.

Yeşil su mercimeği örümceğe benzeyen su avcıları ve gölün tepesinde vızıldayan kızböcekleri...

Ahhhhhhh! Çok korkunç ve çok kirliydi ve ona gittikçe yaklaşıyordu!

Xiang Xi kalbinde çığlık atmaya devam etti. Eğer burada kendini gerçekten utandırırsa o zaman kesinlikle Qiu Jin ile aynı gökyüzünün altında hayatının geri kalanında yaşayamayacak uzlaşmaz düşmanlar haline gelecekti.

Düşmeden bir saniye önce büyük bir güç onu çekti. Xiang Xi panik içinde başını kaldırdı ve Qiu Jin'in bir süre gözlerini kamaştıracak kadar parlak olan net ve derin gözleriyle karşılaştı.

Xiang Xi'nin tüm yüzü kızardı ve utanç ve sıkıntı ile mücadele etti: "Bırak beni!"

Qiu Jin kişiyi yukarı çektikten sonra bıraktı: "Beni yanlış anlama seninle ilgili herhangi bir gizli düşüncem yok."

"Senin hakkında bir şey söylemedim." Xiang Xi öfkesini dizginledi. Öfkelenmek iyi değildi Qiu Jin'in elini sıktı ve tekrar denemeye hazırlandı.

Birkaç denemeden sonra hala gölete adım atamaması üzücü.

Qiu Jin'in dili tutuldu ve tekrar dedi: "Bırak ben yapayım gidip Ji Shenxiao'nun oynamasını arayabilirsin."

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin