Qiu Jin eve gelir gelmez menajerinden bir telefon aldı. Menajeri büyük ihtimalle bugün Pekin'e yaptığı geziyi proje ekibinden öğrendi ve kendisini almak için havaalanına gelemediği için defalarca özür diledi.
Qiu Jin bir şey söylemeye vakit bulamadan Yang Chi hemen şunları söyledi: "Son zamanlarda tabağımda daha fazla şey vardı seni ihmal etmeye çalışmıyorum senin için bir dizide rol aldım. Birkaç gün içinde formalitelerden geçip kamera testi yapabilirsiniz ne düşünüyorsunuz?"
"Nasıl bir drama bu?"
"Yönetmen Yi Congqing'in "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü" adlı yıllık büyük draması. Bu epik bir fantastik drama bir göz atabilmen için sana karakter ayarlarını ve seçme zamanlarını göndereceğim."
Qiu Jin o dramayı hatırladı Dört yüz milyon yuan yatırım ve 9.2 Douban puanı ile büyük bir IP'den uyarlanmıştır. İster kulaktan kulağa ister popülerlik olsun patlamaya hazır bir hit oldu ve popülaritesi birkaç yıl sürdünü önde böyle iyi bir fırsat varken sadece küçük bir destekleyici rolü oynamak israf olur.
[ IP = Fikri Mülkiyet. Bir film, drama, çevrimiçi oyunlar, müzik ve diğer ticari türetilmiş ürünlere dönüştürülme potansiyeline sahip eksiksiz bir hikaye veya konsept olabilir. Daha iyileri genellikle internette iyi bilinir ve şimdiden büyük bir hayran kitlesi edinmiştir.]
[ Douban – kayıtlı kullanıcıların film, kitap, müzik, son olaylar ve Çin şehirlerindeki etkinliklerle ilgili bilgileri kaydetmesine ve içerik oluşturmasına olanak tanıyan bir Çin sosyal ağ hizmeti web sitesi.]
"Başka karakter rolleriniz var mı?"
Yang Chi bir an için sustu. "Hangi rolü istiyorsun?"
Qiu Jin: "Sahip olduğun her şeyi bana gönder."
Yang Chi ona sahip olduğu tüm bilgileri gönderdi ancak fazla umudunu kaybetmedi Yi Congqing her zaman son derece inatçı bir insan olmuştur böylesine büyük bir dramada birkaç küçük yardımcı rolü sıkıştırmak hala mümkündü ancak bir başrole göz dikmek basitçe ulaşılmaz bir rüyaydı. Üstelik Qiu Jin'in oyunculuk becerileriyle ona başrol verseniz bile bunu kaldıramazdı.
Qiu Jin mevcut tüm rollere tek tek baktı sonunda hem iyi hem de kötü olan ana destekleyici rol olan Ji He karakterine karar verdi.
Bu drama [karakter etkileşimlerine odaklanan ve sadece ana karakter etrafında dönmeyen] bir grup yapımıydı Ji He'nin ana karakterden daha az ekran süresi olmasına rağmen karakter ayarı duygusal olarak dokunaklıydı ve aynı zamanda hikayenin dönüm noktası sırasında önemli bir figürdü bu karakteri iyi canlandırsaydı bu karakter kahramandan bile daha ilginç olurdu.
Yang Chi, Qiu Jin'in kararını duyunca çok şaşırdı. Qiu Jin'i ikna etmeye çalışmak için birkaç uzun dakika harcadı sonunda tek bir cümle kurdu: "Ayrıca gitseniz bile role adım atamayabilirsiniz. Ayrıca yatırımcılardan birinin bu rolü zaten [birine] atadığı söylentisi var seçmeler sadece bir formalite."
"Kim o?"
Yang Chi bir süre tereddüt etti ve sonra dikkatli bir şekilde "Onun Wen Mojia olduğunu duydum" dedi.
Wen Mojia, Qiu Jin'in kuzeniydi. Dahası, o Qiu Jin'in baş düşmanıydı. Çıkış yaptıklarından beri birbirlerinin boğazını sıktılar ve sadece diğer kişinin adını duymak onları [öfke ve sinirle] patlatmaya yetti.
[ daha spesifik olarak, kadın hattı üzerinden yaşlı bir erkek kuzen]
Yang Chi, Qiu Jin'in bu sefer kesinlikle çileden çıkacağını düşündü ama beklenmedik bir şekilde diğer kişi tek bir "ah" dedi sanki karşısındaki kişiyi hiç ciddiye almıyor gibiydi.
Qiu Jin hafifçe "Önemli değil oyunculuk becerileri yeterince iyi değil" dedi.
Yang Chi gök gürlemek istedi: Yeterince iyi olduğunu mu söylüyorsun !!! Önemsiz oyunculuk becerilerinle birinin yedeğini oynuyor olmalısın!!!
Ama Yang Chi hala işe alınmak istiyordu bu yüzden bunu söyleyemedi sadece hepsi aynı anlama gelen çeşitli bahaneler kullanabilirdi: Bir şey için yeterli beceriye sahip değilseniz o zaman onu tekelleştirmeye çalışmayın.
Qiu Jin kaşlarını çattı biraz sinirlendi: "Bu sadece bir seçme fırsatı değil mi? Eğer istemiyorsan ben kendim yaparım."
"Kızma sadece endişeliyim." Qiu Jin'in az önce kızgın bakışı o kadar korkutucuydu ki Yang Chi onu daha fazla ikna etmeye cesaret edemedi bu yüzden sadece "Madem gitmek istiyorsun o zaman kaydolmana yardım edeceğim ama bunu yapıp yapmayacağını garanti edemem" dedi. değil gireceksiniz."
Qiu Jin başını salladı: "Endişelenme senin için zorlaştırmayacağım."
Yi Congqing, büyük becerilere ve itibara sahip bir yönetmendi ve oyuncular için çok yüksek gereksinimleri var parayla kontrol edilen film ve televizyon piyasasında bile hala çok inatçı biri olduğu söyleniyordu oyunculuk becerilerinizin iyi olmadığını söylerse ona rüşvet vermeye çalışsanız bile fikrini değiştiremezsiniz.
Diğer insanlar onu çok katı bulabilir ancak Qiu Jin bu tür yönetmenlere hayrandı sonuçta Qiu Jin becerilere gelince hiç korkmuyordu.
Ama her şey söylenip yapıldığında uzun süredir oyunculuk yapmamıştı böyle mükemmel bir yönetmenin onayını almayı düşündüğünde heyecanlanmadan edemedi kendini eve kilitledi ve bir gün boyunca hem trajedi hem de komedi oynayarak prova yaptı.
Akşam Qiu Jin, Qiu Yuqin'den bir telefon aldı. Karşı taraf ona yarının babalarının doğum günü olduğunu hatırlattı ve akşam yemeği için eve gitmesini söyledi.
Orijinal Qiu Jin ve ailesi arasındaki ilişki pek iyi değildi. Babası katıydı ve annesi kibirliydi o zamanlar itibarı kötüydü ve ailesi neredeyse onunla bağlarını kesiyordu şimdi geri dönerse hala kanlı bir savaş alanı olabilir.
Ama ondan sonsuza kadar saklanmak da gidilecek yol değildi Qiu Jin bunu düşündü ve onunla ciddi şekilde ilgilenmeye hazırlandı.
Qiu Jin aynada kendine baktı gümüş saçları biraz gösterişliydi ve kökleri kendini göstermeye başlamıştı. O zaman her şeyi siyaha boyasak iyi olur ayrıca berberden atel uçlarını kesmesini istedi daha sonra bir yaz öğleden sonra buğulanmış bir fincan limon ve nane buzu gibi tüm kişi gerçekten ferahlatıcı görünüyordu.
Qiu ailesi sınırda zengin bir aile olarak kabul edilebilir bir film tanıtım işi yürüttüler ve istikrarlıydı bazen yıldızlığa giden yolda tekerlekleri yağlamasına yardımcı olmak için biraz yedek para da kullanabilirler elbette tüm bunlar itibarını zedeleyecek şeyler yapmaması şartıyla oldu. İnternetin karanlık tarafına düştüğünden beri ailesi neredeyse yarım yıldır onunla iletişim kurmadı ve ona maddi yardımda bulunması için sadece ağabeyine güvenebilirdi.
Bu sefer Qiu Zhiming'in elli birinci doğum günüydü Qiu Jin, Qiu Yuqin'den eğlence endüstrisinin vaftiz babası Jiang Feihong'un o hafta sonu altmışıncı doğum gününü kutladığını duydu ilgi odağını çalmaktan kaçınmak için Qiu Zhiming doğum gününü kasıtlı olarak alçakgönüllü bir şekilde ele aldı ve ailesini yemek için eve gönderdi.
Tabii ki bu kadar küçük bir şirketin patronunun büyük bir ziyafete ev sahipliği yapsa bile gerçekten ilgi odağı olup olmayacağına gelince kimse bu konuda bir şey söylemedi hepsi ona yüz vermek için sessiz kalmayı zımnen kabul etti.
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...