Qiu Jin bavuluyla yukarı çıktı. Kapıyı açtığında, birinin diğer yatağı zaten eşyalarıyla işgal ettiğini fark etti. Ji Shenxiao çoktan gelmiş olabilir mi?
Eh, diğer kişinin gelip gelmemesi onu ilgilendirmiyordu. Qiu Jin bakışlarını geri çekti ve çabucak eşyalarını düzenledi. Aslında suçundan dolayı özür dilemeyi planlamıştı ancak o adam onu iki kez tekmeledi ve eşit sayılabilmesi için birisinin onu dışarı atmasını sağladı.
Bu varyete şovu oldukça düşünceliydi. Üst kata çıktığında kamera ekibi onu takip etmedi ancak Qiu Jin odaya bir kamera kurulu olup olmadığından emin değildi bu yüzden o an için tamamen serbest kalmayacaktı.
Alt katta Tan Yunting, Shan Wen'in omzuna yaslandı ve biraz homurdandı: "Qiu Jin'in burada olmasından hoşlanmıyorum."
Qiu Jin'in siyah malzemesi her yerdeydi. Buraya Xiang Xi'nin peşinden geldiğine şüphe yok. Kim bilir nasıl bir kargaşa çıkaracaktı.
(siyah malzeme – ünlüler hakkında imajlarına zarar veren olumsuz haberler için çevrimiçi dil.)
"Rahat olmak buradayım." Shan Wen karısının başına dokundu. "Bahsetmiyorum bile Qiu Jin az önce oldukça iyi performans gösterdi değil mi?"
Tan Yunting kaşlarını çattı: "Ama buraya Xiang Xi'yi kovalamaya gelmedi mi?"
Shan Wen: "Bence Qiu Jin fena değil benimle kumar oynamak ister misin?"
Bu karı koca olarak yaptıkları biraz eğlenceli bir şeydi. Tan Yunting reddetmedi ruhları yükseldi.
Shan Wen bir süre düşündü ve şöyle dedi: "Qiu Jin iyi performans gösteriyorsa gösteri bittikten sonra çocuğa Weibo'yu biraz övmelisiniz. Eğer gerçekten korkunçsa o zaman seninle ondan nefret edeceğim."
Bu işlem kayıp değildi Tan Yunting açıkça kabul etti.
Qiu Jin aşağıda ne olduğunun farkında değildi. Biraz kestirdi ve yarım saat sonra menajerinden gelen bir telefonla uyandı.
Gözlerini ovuştururken ayağa kalkmak için döndü. Uykulu bir sesle: "Alo?" dedi.
"Benim atam ah! Neden "Four Seasons Food"a gittiniz?"
Telefon aracılığıyla Qiu Jin, Yang Chi'nin endişesini hissedebiliyordu kaşlarını çattı ve "Bunu daha yeni mi öğrendin?" dedi.
"Kimse bana söylemedi ben nereden bileyim!"
Yang Chi haksız yere suçlandı ve büyük ölçüde mağdur edildi. Qiu Jin'in yanı sıra diğer iki performans sanatçısının temsilcisiydi. İtibarları o kadar büyük değildi ancak daha yapılması gereken çok fazla yönetim işi vardı.
Qiu Jin'e karşı uyanıklığını sadece bir anlığına gevşetmişti. Ayrıca Qiu Jin yarım yıla yakın bir süredir herhangi bir işte çalışmamıştı. Diğer kişinin bir eğlence programında bir yeri birdenbire kabul edeceğini nasıl bilebilirdi!
Üstelik milliyet seviyesi çok yüksekti ve Xiang Xi'nin kıçının peşinden koşuyordu bu tür şeyler! Zamanı geldiğinde bütün millet onun diğerini ne kadar kötü taciz ettiğini anlayacaktı!
Sadece düşünmek bile baş ağrısına neden oluyordu.
Qiu Jin odada kamera olup olmadığından emin değildi bu yüzden yataktan kalktı ve dışarı çıktı.
"Biraz bekle yer değiştiriyorum."
Dışarıdaki küçük bahçeye varıp uzun bir ağacın gölgesinde durana kadar yürümeyi bırakmadı.
"Tamam konuş sorun nedir?"
Yang Chi bir an için kelimeleri bulamamıştı. Sonra dedi ki: "Ben... senin için endişeleniyorum..."
"Xiang Xi'yi tekrar rahatsız edeceğimden mi endişeleniyorsun?" Qiu Jin alay etti ama ifadesi çok yumuşaktı. "Onu sevmediğimi söyledim zaten ben de suratı kurtarmak istiyorum tamam mı? Beni defalarca reddettiğine göre neden hala onun peşinden koşayım?"
Yang Chi o kadar iyimser değildi. Başını salladı ve "İmkansız. Bu onun tarafından reddedildiğin kırkıncı kez. Seni reddettikten hemen sonra alabildiysen o zaman önceki otuz dokuz kez ne içindi?"
Qiu Jin: "..."
Asıl konağın kendini diğer kişiye bu derece attığını asla hayal etmemişti. Bu nasıl bir eşsiz aşktı? Yazar bu hikayeyi yazdığında hepsinin gerçekliğini düşünmediler mi?
Bu durumda, bu nedeni daha fazla reddetmek için kullanamazdı. Rastgele şöyle dedi: "Artık onun tipini sevmiyorum benim zevkim değişti güçlü ve uzun tiplerden hoşlanırım."
Yang Chi, eğlence magazinlerinde Qiu Jin'in bedenlerini ve kayıplarını karşılaştırmak için Ji Shenxiao'ya gitmesiyle ilgili patlayıcı iddiaları düşündüğünde ifadesi yıldırım çarpmış gibi görünüyordu.
"Qiu Jin, lütfen bana Ji Shenxiao'dan hoşlandığını söyleme."
"Bunu nasıl düşündün?" Qiu Jin kaşlarını çattı ve tiksintiyle "Hasta olduğumu falan mı düşünüyorsun? Ji Shenxiao'yu neden seveyim ki?"
Yang Chi: "Onun seninkinden daha büyük olmasını seviyor musun?"
"Ya Ji Shenxiao'nun işi büyükse? Zaten yiyebileceğim gibi değil." Qiu Jin bir arabanın kapısını açtı telefonu kapattı ve arabaya binmeye başladı ama beklenmedik bir şekilde arkasını döndüğünde Ji Shenxiao'nun çiçeklerin arasında durduğunu gördü.
(yemek yiyemiyorum (artık). Örneğin, çok tok olsaydınız "Artık yiyemiyorum" derdiniz. Ancak bu durumda çok büyük olduğu için bir şeyi içine sığdıramamak veya bir şeyi yutamamak gibi bir çağrışım var. )
Qiu Jin: "..."
Çiçekli bahçede dururken bile Başkan Ji hala ciddi ve kayıtsız görünüyordu. Beyaz gömleği ve siyah pantolonu bile sade bir hava yayıyordu. Sanki 'yüz milyon ben alırım' diyecek gibi abartılı bir CEO diyaloğuydu.
Güneş kaş kemiğine bir gölge düşürerek gözlerini çok daha derin gösteriyordu.
Şu anda, derinlerde gizlenmiş o sakin gözler Qiu Jin'e bakıyordu. Bakışları bir insanı ateşe verecek kadar sıcaktı.
Qiu Jin'in vücudu biraz sıcaktı. Güneşin çok sıcak olmasından mı yoksa Ji Shenxiao'nun bakışlarından mı yoksa az önce söylediği o utanç verici sözlerden mi kaynaklandığını bilmiyorum.
"Ya Ji Shenxiao'nun işi büyükse? Nasılsa yiyebileceğim gibi değil."
Onu yiyemem...
Alfayı sikiyorsun neden birinin şeyini yiyorsun?
Qiu Jin gözlerini kapadı ve kendini umutsuzluğa bıraktı.
Şu anda okyanusa atlaması için çok mu geç kalmıştı?
⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘⁘
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...