Bölüm 97

385 38 39
                                    

Ofiste Gu Yue, karşısında oturan Qiu Jin'e sordu: "Bugünlerde nasıl hissediyorsun?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ofiste Gu Yue, karşısında oturan Qiu Jin'e sordu: "Bugünlerde nasıl hissediyorsun?"

"Sorun değil..." Qiu Jin biraz utanmıştı. "Tahmin ettiğim kadar rahatsız edici değil."

Gu Yue başını salladı: "Haklısın, çünkü Ji Shenxiao yarı yolda gitti."

Qiu Jin: "..."

Bundan bahsetmeyi kesebilir misin?

"Umarım vücudun hakkında doğru bir anlayışa sahipsindir" Gu Yue ellerini kavuşturdu ve masanın kenarına yaslanarak onu ikna etti. "Bu aşamada hala Ji Shenxiao olmadan yapamazsın, daha doğrusu yapabilirsin. Onun bilgisi olmadan yapma yarı yolda pes etmeni istemiyorum."

Qiu Jin buna inanmadı: "Bunu bilmediğimi mi sanıyorsun, bunu tezin için mi yapıyorsun?"

"Nasıl olabilir?" Gu Yue ciddiydi, "Ben bir doktorum ve hastanın sağlığı benim birincil düşüncem. Tabii ki, olay hakkında bir makale yayınlayabilirsem daha iyi olurdu."

Qiu Jin: "..."

"Şu anki durumun böyle ve kendini bu şekilde kandırmanın bir anlamı yok. Bir dahaki kızgınlık dönemine girdiğinde buna dayanamayabilirsin." Gu Yue iç çekti. "Umarım bu konuyu dikkatlice düşünürsün."

Qiu Jin'in kalbi biraz battı. Bu sefer evinde bir kaza geçirdi ve Pekin'de olsa bile bununla çabucak başa çıkabilirdi, ya bir gün sette hatta sokakta kızışırsa?

"Bunu düşüneceğim, teşekkür ederim doktor."

Qiu Jin ofisten ayrıldığında hala Ji Shenxiao ile nasıl yüzleşeceğini düşünüyordu. Sonuç olarak, dışarı çıktıktan sonra kimseyi görmedi, sadece Qiu Yuqin dışarıda onu bekliyordu.

Qiu Jin rahat bir nefes aldı: "Hadi gidelim."

"Vücudun nasıl?" Qiu Yuqin ayağa kalktı, "Bu hastalığa ne zaman yakalandın ve neden bize söylemedin?"

Qiu Jin: "Endişelenmenden korkuyorum."

"Sen benim küçük kardeşimsin, neden bu kadar ilgisizsin?" Qiu Yuqin içini çekti. "Ama bu sefer Bay Ji'nin gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum."

Qiu Jin: "Ben de ona çok minnettarım."

Qiu Yuqin: "Sana dürüstçe tavsiyede bulunmak istiyorum."

Qiu Jin: "Ne?" 

Qiu Yuqin: "Bence Ji Shenxiao'yu bir an önce almalısın."

(Bence Ji Shenxiao'yu en kısa zamanda takip etmelisin/peşinden gitmelisin gibi anlamlara da geliyor)

Qiu Jin: "..."

Neden tüm dünya Ji Shenxiao'nun onun için iyi olduğunu biliyor gibi görünüyor? Çok açık mı?

Qiu Yuqin: "Her neyse, sonunda ondan kaçamayacaksın."

(Doğru tespit :))

Qiu Jin: "?" 

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin