Bölüm 42

685 96 5
                                    

"Hayatım boyunca dikkatli ve tedbirli oldum ama senin gibi bir pisliği nasıl yetiştirdim!" Wang Ruida neredeyse ölüm noktasına kadar öfkeliydi. "Kimi gücendirdiğini biliyor musun?"

"Onlar sadece iki küçük ünlü!" dedi Wang Hang şaşkınlıkla "Baba özel hayatımı hep görmezden gelmiyor musun?"

"Küçük ünlüler bu küçük ünlülerin arkasında kim var biliyor musun?" Wang Ruida öfkeyle dışarı fırladı. "Kendine bir bak bir milyonluk bir kol saati, on milyonluk bir yat, yurtdışında su gibi para çarçur etmek... sen benim başımı çok belaya sokuyorsun!"

Wang Hang: "Sadece sıcak aramadan silin!"

"Beyniniz lapadan mı yapılmış? Silebilseydim şu anda bu kadar endişeli olur muydum?"

Wang Hang sonunda bir şeylerin yanlış olduğunu anladı ve ciddileşti: "Ne demek istiyorsun?"

"Ji ailesi müdahale etti."

Bunu söylediğinde Wang Ruida bir anda birkaç yıl yaşlanmış gibiydi.

"Ama sen belediye başkan yardımcısı değil misin? Ve yakında belediye başkanlığına terfi edeceksiniz değil mi? Ji ailesi ne kadar güçlü olursa olsun sıradan iş adamları değiller mi?"

"S*k bok biliyorsun. Sıradan iş adamları lanet olasıca..." Wang Ruida gitgide daha çok sinirlendi Wang Hang'i tekrar tokatladı. "Annenin seni böyle bir pislik haline getirmesine izin vermemeliydim! Kalk ve beni takip et. Özür dilemek için Bay Ji'yi bulacağız eğer seni affetmezse ülkeden kaçabilirsin."

Sabah saat sekizde Wang ailesinin baba ve oğul çifti küçük villanın girişinde Ji Shenxiao'yu bekledi.

Ji Shenxiao avludaydı Qiu Jin'in dün gece oturduğu sandalyede oturuyordu arkasında güller zemini kaplıyordu.

Wang Ruida o kadar endişeliydi ki hiç uyumadı Ji Shenxiao'yu görür görmez onu selamladı ve hevesle şöyle dedi: "Mr. Ji, Wang Hang bu sefer yanıldı onu hemen sana teslim edeceğim cezası tamamen sana ait olacak."

"Baba?" Wang Hang inanamayarak başını kaldırdı. "Beni kandırdılar sadece bana yardım etmiyorsun aynı zamanda bana taş atmak için onların tarafını mı tutuyorsun?!"

Wang Ruida neredeyse ölüm noktasına kadar sinirlendi oğlunu tekmeledi "Kapa çeneni!"

Wang Hang baldırını tuttu ve çok mağdur hissetti: "Sadece bir omega değil mi? Az önce boynundaki bez parçasını yırttım küçük bir mesele için bu kadar büyük bir yaygara yapmaya değer mi?"

Wang Hang ortalığı karıştırırken Wang Ruida onun yerine Ji Shenxiao'dan özür diledi o kadar çok yalpalıyordu ki neredeyse yerdeki toz kadar alçaktı.

Ji Shenxiao yüzünde hafif bir ifadeyle sandalyeye oturdu: "Başkan Wang'ın gördüğü gibi oğlunuzun tavrı bu onun özrüne ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum."

[  Ji Shenxiao burada çok kibar bir konuşma yapıyor ve ne kadar kibar olduğu için özellikle " oğlunuz" demek için "令公子 ling gong zi" ifadesini kullandığında, aslında bir iğneleme tonu taşıyor. Kabaca "senin şerefli oğlun" veya "bir memurun (erdemli) oğlu" anlamına gelir. Ayrıca komik çünkü "公子 gong zi" terimi oldukça eski ve çoğu insan bunu gündelik modern konuşmalarda kullanmaz.]

"Bay Ji, lütfen bana bir şans daha ver çünkü ailem onun eğitiminde katı değildi oğlumu iyi yönetemeyen benim." Wang Ruida o kadar pişmandı ki yüzüne birkaç büyük tokat atmak istedi. "Gelecekte onu disipline edeceğim artık olmayacak."

"Belediye Başkanı Wang şaka yapıyor olmalı ben sadece sıradan bir iş adamıyım. Sana bir şans daha vermeye nasıl layık olabilirim?" Ji Shenxiao'nun sesi çok kibardı ama gözlerindeki bakış insanı ürpertecek kadar soğuktu sanki uzun zaman önce ölmüş bir şeye bakıyormuş gibiydi.

"Fırsatlardan bahsetmiyorum bile kendimize verdiğimiz şeylerdir o zamanlar bunları yaptığınızda bir gün nasıl ifşa olabileceğinizi düşünmediniz mi?"

"Ama... ama bunları yapan tek kişi ben değilim şu an terim değişikliği olduğu zaman korkarım..."

"Ama bunun benimle ne ilgisi var?" Ji Shenxiao'nun sesi soğuktu sanki bir şaka dinliyormuş gibiydi.

Bu tür bir bakışı gören Wang Ruida'nın kalbi anında soğudu ama başka yolu yoktu bu yüzden sadece yalvarmaya devam edebildi: "Bir ortaklık ilişkimiz var Lanhou Adası projesiyle ilgilenen benim eğer bana bir şey olursa... sizin açınızdan da işler kolay olmayacak Bay Ji!"

Ji shenxiao ayağa kalktı: "Belediye Başkanı Wang lütfen geri dönün."

"Bay Ji!"

Ne kadar yalvarırsa yalvarsın Ji Shenxiao ona asla bakmadı.

Wang Ruida bu konuda kesinlikle manevra alanı olmadığını bilerek gözlerini kapadı.

Dönüş yolunda oğlunu defalarca uyardı ve uyardı: "Eşyalarını topla ve annenle bir an önce yurt dışına çık. Pekin'deki iki süit Wang Amca'nın adına devredilecek."

Wang Hang hala şaşkındı yüzünde şaşkın bir ifade vardı: "Baba? Ne oluyor?"

Wang Ruida bitkin bir halde yüzünü kapattı: "Sadece git sorma tereddüt edersen bir daha ayrılamazsın."

O öğleden sonra Wang Hang havaalanında bir güvenlik kontrolü için hazırlanıyordu ancak yer ekibi tarafından kontrol edilmiş bagajında ​​bir sorun olduğu söylendi. O zaman bunun hakkında fazla düşünmedi pil falan olduğunu düşündü şimdi sorun çıkarmaya cesaret edemedi ve onları takip etmek için inisiyatif aldı.

Beklenmedik bir şekilde yer servisi onu daha da uzağa götürdü ve sonunda küçük bir odaya girdiler.

Wang Hang ihtiyatla başını kaldırdı ve polis üniformalı iki genç adam görüş alanında belirdi...

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...


This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin