Bölüm 45

683 97 2
                                    

Bir noktada pencerenin dışındaki yağmur durdu kapının ötesinden ardı ardına birkaç ayak sesi geliyordu.

Qiu Jin yataktan kalktı ve sabırsızca gözlerini kıstı: "Dışarısı neden bu kadar gürültülü?"

Ji Shenxiao: "Xiang Xi beklenmedik bir şekilde kızgınlık dönemine girdi."

Qiu Jin "Ah" dedi. Beyni hala biraz yavaştı ve sonra sordu: "Bu bölgeden biraz uzaklaşmanız gerekmiyor mu?"

Ji Shenxiao yatağın yanındaki küçük masada çalışıyordu işinden bir an olsun gözünü ayırmadı: "İyiyim."

Qiu Jin başka bir şey söylemedi boğazından kuru bir kaşıntı geliyordu. Biraz su almak için battaniyeyi bir kenara attı ama beklenmedik bir şekilde yere dokunur dokunmaz bacakları yumuşadı. Ji Shenxiao'nun yatağını destek için aceleyle tutmasaydı yere düşecekti.

Böyle büyük bir gürültüyle Ji Shenxiao sonunda başını bilgisayar ekranından kaldırdı bakışları Qiu Jin'in yüzünde yavaş ve dikkatli bir şekilde gezindi ve "Ateşin mi var?" diye sordu.

Qiu Jin burnunu çekti: "Belki yağmurda üşütmüşümdür."

Ji Shenxiao ayağa kalktı: "Otur ne istiyorsun?"

Qiu Jin şaşkınlıkla başını kaldırdı bir an için inanamayarak askıya alındı bugün güneş batıdan mı doğdu? Kirli bir bakışla intikam almak isteyen bu kişi Ji Shenxiao onunla ilgilenmek için inisiyatif mi alıyordu?

["Bugün güneş batıdan mı doğdu?" – Güneş doğudan doğuyor bu yüzden bu ihtimal dışı veya olası olmayan bir olayı sorgulamak için kullanılan bir tabir.]

["kirli bir bakışla intikam almak" dar görüşlü veya kibirli biri için Çince bir deyimdir]

Onun sersemlemiş ifadesini gören Ji Shenxiao iki adımda yanına geldi ve ardından "Ateşten dolayı kafanız karıştı mı?" diye sordu.

Qiu Jin sonunda aklını başına topladı ve "Susadım su içmek istiyorum."

"Anladım."

Su almaya giderken Ji Shenxiao'nun arkasını izleyen Qiu Jin karyolaya oturdu ve bir süre kendini biraz kaybolmuş hissetti.

Bir süre sonra Ji Shenxiao bir bardak ılık su ve ayrıca bir termometre getirdi.

"Suyu içtikten sonra ateşinizi ölçün." Bunu söyledikten sonra bilgisayarına döndü.

Qiu Jin paketi açtı ve termometreyi koltuk altıyla sıkıştırdı. Termometrenin buz gibi soğuk hissine tısladı.

Vücudu ağırlaştıkça Qiu Jin yatağına geri döndü sanki göz açıp kapayıncaya kadar termometre ateşini okumayı bitirmiş ve bir bip sesiyle bildirmişti.

Ji Shenxiao termometreyi aldı: "37.8℃ çok ciddi değil."

Qiu Jin battaniyeyi çekti: "O zaman tekrar uyuyacağım öğle yemeği için beni aramana gerek yok."

Anlatamayacak kadar utanç verici baş döndürücü bir rüya gördü.

Sıcak ve nemliydi ve ilkel arzularla doluydu.

Tüm vücudu yanıyormuş gibi hissetti ve yapışkan ve nemli hissetti tam yanmak üzereyken soğuk bir el omzunu destekledi ve kulağında keskin bir ses duyuldu: "Kalk tekrar uyumadan önce biraz ilaç al."

Soğuk el ona dokunduğu an Qiu Jin sadece uçsuz bucaksız bir okyanusa batmış gibi hissetti ve soğuk su vücudunu fırçalayarak tüm ısıyı ve endişeyi aldı.

Çok rahattı Qiu Jin ona biraz sürtünmekten kendini alamadı.

Ji Shenxiao'nun gözleri karardı ama elini geri çekmedi sadece hatırlattı: "Önce ilacı al."

Qiu Jin sonunda göz kapaklarını açtı önünde asılı duran yüzü net bir şekilde görünce birdenbire çekingen hissetti: "Sen ne zaman geldin buraya?"

Utanç verici sesler çıkarmadı değil mi?

Ji Shenxiao: "Çok sıcak olduğunu söylediğinde."

Qiu Jin şüpheliydi: "Başka bir şey yok mu?"

"Numara."

Qiu Jin rahat bir nefes aldı ve ona teşekkür ettikten sonra itaatkar bir şekilde ilacı yuttu.

Bir süre sonra Qiu Jin sonunda bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti soğuk algınlığı yerine Xiang Xi'nin sıcaklığından etkilenebilir miydi?

Ji Shenxiao'ya sordu: "Hassas bir dönemde miyim?"

Ji Shenxiao ona baktı genç adamın yüzü kızarmıştı, her zamankinden çok daha nazik ve yumuşak görünüyordu dişlerini ortaya çıkaran ve pençelerini savuran her zamanki görüntüsünden çok farklıydı... Çok narin ve çekici görünüyordu.

Duyarlılık dönemi? Daha çok kızgınlık dönemindeymiş gibi görünüyordu.

Ama Ji Shenxiao, Qiu Jin'in bir omega olmadığını biliyordu bu yüzden bakışlarını geri çekti ve hafifçe "Belki de öyle" dedi.

Qiu Jin rahatladı ve sonra öğleden sonra saat ikiye kadar uyudu.

Canlılığını geri kazandı ancak vücudu hala yapışkan ve nemli ve biraz rahatsız hissediyordu. Bir alfanın duyarlılık döneminin de çok zor olduğu ortaya çıktı beta olmak daha iyiydi sanki.

Qiu Jin duş aldı kıyafetlerini yıkadı ve çatıda kuruttu bir sürü giysi çatıya asılmış deniz melteminde yavaşça çırpınıyor evin kokusu burun deliklerine hücum etti.

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin