Bölüm 19

689 106 8
                                    


Qiu Jin utanarak diğer kişiye baktı. Rahatlatmak isteyen bir sesle şöyle dedi: "Biraz beklenmedik bir şey oldu ama çok yakında çözeceğim."

Qiu Jin dişlerini sıktı ve tüm gücünü kullanarak sonunda ayağını kaldırdı.

"Görmek? Ben sana yalan söylemedim!"

Sonra omegaya doğru bir adım attı ama diğer kişinin ten rengi değişti.

Qiu Jin: ???

Bacaklarım sana ne oluyor? Adım atamaz mısın?

Bu sadece bir omega. Önceki hayatımda benim kadar tatlı ya da kokulu bile değil öyleyse neden et topuzundaki bir köpek gibi ileri atlıyorsun?

Burun deliklerine giren çikolatalı kakao kokusu gitgide güçleniyordu feromonlar her yere sızıyordu. Qiu Jin pratikte tüm gücünü kendisini aynı noktada kalmaya zorlamak için kullanmak zorunda kaldı.

Ama kendisine doğru gelen omegayı kontrol edemiyordu.

"Sen sen, buraya gelme!" Genç adamın yaklaştığını gören Qiu Jin'in sesi titredi ve vücudu titredi. "Gelmeye devam edersen bağıracağım."

Omega bu cümlenin utanmazlığı karşısında şaşkına dönmüştü bir alfanın bir omegaya yaklaşmamasını söylediğini hiç duymadı. O da üzerine gitmek istemiyordu ama feromonların çekiciliği yoğun ve doğrudandı ilkel içgüdülerin kontrolü altında insan öz kontrolü tamamen savunmasızdı.

İki insan arasındaki mesafe kısalıyordu...

Qiu Jin: "Ahhhhhhh yardım et!"

Sonunda alfa olmak onun için kolay olmadı. İlk kez tanımadığı bir omegaya vermek istemiyordu kahretsin masumiyeti burada mahvolmayacaktı değil mi?

"Kenara çekil."

O anda başının üstünde bir yerden sanki gökten iniyormuş gibi derin bir ses geldi.

Qiu Jin'in gözleri yaşlarla doluydu velinimetinin görünüşüne geri bakmak üzereydi ki, vücudu aniden yüzüyormuş gibi hissetti. Yeni gelen onu yakasından yakalayıp bir tarafa fırlatmıştı.

Sonra yeni gelen çömeldi. Bu Ji Shenxiao'ydu bir inhibitör açtı ve diğer adama baskılayıcıyı enjekte etti.

Enjeksiyonu aldıktan sonra omega çıplak gözle görülebilen bir hızda sakinleşti.

Qiu Jin bir omega olmaya o kadar alışmıştı ki bilinçsizce "Artık baskılayıcınız var mı?" dedi.

Ji Shenxiao: "?"

Qiu Jin: "Bana da bir şans vermeye ne dersin?"

Ji Shenxiao: "..."

Diğer adamın ifadesi bariz bir şekilde "zihinsel engelli misin?" Diye soruyordu Qiu Jin de biraz utandı ve bilinçli olarak elini geri çekti.

Arkasını döndü ve omeganın kalkmasına yardım etti karşı tarafın acınası olduğunu görünce dayanamadı ve "Yemek yemek ister misin? Yumurtalı pilav yapmak üzereyim bu bir aile tarifi iyi olacağı kesin."

"Hayır... gerek yok." Omega kolunu indirdi ve minnetle "Seni artık rahatsız etmeyeceğim orada küçük bir yatağım var biraz uyuduktan sonra iyi olacağım."

Omega konuşmasını bitirdikten sonra sanki onu yutacaklarından korkuyormuş gibi kaçıp gitti.

Kurbağaların vıraklama sesinin ortasında Qiu Jin başını kaldırdı ve "Nasılsın?" diye sordu.

Ji Shenxiao ona bakmak için gözlerini indirdi gözleri pirinç çeltik yapraklarındaki çiy damlaları kadar soğuktu.

Qiu Jin: "Yumurtalı kızarmış pilav yapıyorum yemek ister misin?"

"Numara" Ji Shenxiao'nun sesi çok zayıftı kullanılmış iğneyi cebine koydu döndü ve sahile doğru yürüdü.

On dakika sonra Qiu Jin bir kase altın ve güzel kokulu yumurtalı kızarmış pilav topladı.

Qiu Jin bir restoranın sahibi olan büyükbabasıyla yaşamaktan iyi mutfak becerilerini miras almıştı.

Odun ateşi ile yapılan buğulanmış pirinç yumuşak ve ferahlatıcıydı kalan pirinç kızarmış pilav yapmak için mükemmeldi. Yumurtalar yerel tavuklardan toplandı ve taze soğan evde yetiştirildi bu basit malzemeler rustik ve sıcak bir incelik yaratmak için yakacak odunla ısıtıldı.

Yarı yolda yedikten sonra Qiu Jin biraz susadı bu yüzden bir bardak su almaya gitti.

Arkasını döner dönmez Ji Shenxiao'nun masanın yanında durduğunu gördü adem elması sallandı.

Qiu Jin: "...Mutfakta hala bir kase var yemek istiyorsan git kendin al."

Ji Shenxiao hemen arkasını döndü ve mutfağa gitti ve bir daha çıkmadı.

Herhangi bir hareket duymadan uzun bir süre bekledikten sonra Qiu Jin yemeğini bitirdikten sonra boş kasesini mutfağa geri götürdü. "Buldun mu? Tam üzerinde..."

Sonra Ji Shenxiao'nun elindeki boş kaseyi gördü.

Qiu Jin: "..."

"Bu kadar hızlı yemeyi bitirdin mi?"

Ji Shenxiao bir "en" sesi çıkardı sonra kaba olduğunu düşündü ve ekledi: "Teşekkür ederim"

Qiu Jin kibar olmaya zahmet etmedi ve samimi bir şekilde "O zaman hazırken kaseleri yıkayabilirsin ve tencereyi de yıkamayı unutma." dedi.

Ji Shenxiao önündeki tencere ve tavalara baktı bir süre sessiz kaldı ve sonunda başını salladı.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Yazarın söylemek istediği bir şey var:

Altı rakama mal olan ısmarlama bir gömlek giyen adam lavabonun önünde durdu ve afallamış bir şekilde kalan iki kaseye baktı.

En son ne zaman bulaşıkları yıkadı?

Qiu Jin: "Başkalarının eşyalarını yedin o halde kaseleri yıkamanın nesi yanlış?"

Ji Shenxiao: "... Dudaklarını mı yedim?"

Qiu Jin: "..."

Pekala hepsi bu sana daha fazla yumurtalı pilav yok.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Yazarın mesajı var kısımlı yerleri bazı bölümlerde varmış ve benim gözümden kaçmış bulunmakta 😅🙌 önümüzdeki bölümlerde mesaj olursa atmaya başlayacağım.

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim.

(*^-^*)


This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin