Bölüm 1

1.6K 106 11
                                    


"Utanmaz!"

Qiu Jin bir "boom" ile suya düşerken bir adamın öfkeli sesi kulaklarında çınladı.

Yardım çağırmak istedi ama gırtlağından yalnızca gurultulu sesler çıktı. O sersemlemiş ve şaşkına dönmüşken önünden siyah bir gölge geçti...

Qiu Jin, elinde kalan son samanı görmüş gibi suda kürek çekti ve onu almak için uzandı. Siyah gölge kayboldu ve titreyen pembe ve hassas bir şey dışarı fırladı. Küçük pembe fil – hayır, bu doğru değil – büyük pembe fil daha önce hiç böyle bir deneyim yaşamamış gibi görünüyordu ve büyük bir şoka girerek Qiu Jin'in suratını boş boş dürttü.

Bu da ne? Satensi bir havası vardı. Halüsinasyon mu görüyordu?

Qiu Jin gözlerini kırpıştırdı. Bakışları karın kasları ve göğüs kasları boyunca yukarıya doğru kaydı...

"Çekip gitmek!"

Başının üstünden şiddetli bir ses geldi ve aynı anda bir ayak fırladı ve göğsüne vurdu.

Vücudundan donuk bir acı geçti ve Qiu Jin yeniden mücadele etti.

"Beni tekmeledin! Neden... gulu gulu ..."

Muazzam bir güçle yüzerek sonunda suyun yüzeyini aştı. Başını sallayarak kendini baş dönmesinden kurtulmaya zorladı.

Qiu Jin, yüksek irtifalı bir açık hava yüzme havuzundaydı. Böylesine büyük bir yerde, onu öfkeyle tekmeleyen adamdan başka kimse yoktu.

Başını indirdi ve aşağı baktı. Elinde bir çift mayo vardı.

Onun değildi.

Başını kaldırdı ve yüzme havuzunun kenarında kendini destekleyen bir adam gördü. Kollarındaki kaslar güzel bir kıvrımla şişmişti. Tek hamlede kendini havuzdan hızla dışarı attı.

Pürüzsüz eylemleri, en iyi şekilde mükemmeldi. Vücudundaki kaslar sonsuz bir şekilde büyüleyiciydi. Resmin tamamıyla uyumlu olmayan tek şey, hiç mayo giymemiş olmasıydı.

Qiu Jin başını eğdi ve elindeki ince siyah kumaşı fark etti...

Gerçekten birinin mayolarını mı çalmıştı? Ve diğer kişinin küçük pembe filini bile gördü?

"..."

Bu sekizinci seviyeye kadar utanç vericiydi.

"Hey, eşyaların düştü."

Qiu Jin, elindeki siyah mayoyu diğer tarafa geri vermeye çalışarak salladı.

Neredeyse aynı anda, adam bastırılmış bir öfkeyle seslendi: "Lu Pingyin ,bu kişiyi dışarı at!!!"

Qiu Jin bunu kabul edemedi: "Sadece pantolonunu iade ediyorum, neden beni dışarı atıyorsun?!"

Bunu söyler söylemez diğer adamın ifadesi bir an için düştü.

Çok geçmeden takım elbiseli genç bir adam koştu. Akıl almaz bir güçle Qiu Jin'in iki elini de arkasından yakaladı.

Qiu Jin tamamen sersemlemişti. Neler olduğunu anlayamadan, bu tür acı bir deneyimle karşılaştı. Hemen mücadele etmeye başladı.

"Kimsin? Bırak beni!"

Adam konuşmadı. Onu sadece inanılmaz bir güçle sürükledi.

O da çok haksızdı, tamam mı? Bu yere anlaşılmaz bir şekilde geldi ve dayak yedi.

Qiu Jin boyun eğmez bir ruhla bağırdı: "Ona beni tekmelemesini kim söyledi! Bilerek yapmadım!"

Ne yazık ki, onun çürütmesi hiçbir şey yapmadı. Adam yol boyunca tek kelime etmedi. Hareketleri zarif ve güçlüydü. Ve öylece yüzme havuzunun girişinden aşağı atıldı.

" Öksürük, öksürük, öksürük... "

Qiu Jin hâlâ yarı ölü tuzlu bir balık gibi yerde derin nefesler alıyordu.

Bu ne ya?

Denize düşmedi mi? Ama o zaman, az önce yüzme havuzunda nasıl göründü? Ayrıca bir adamın külotunu da mı çalmış?

"Kardeş Qiu!"

Tam o sırada, zayıf bir genç adam koştu. Vücudunda iki sırt çantası taşıyordu. Kollarını örten bir palto ve göğsüne bastırdığı büyük bir banyo havlusu vardı. Yürüyen bir portmanto gibi görünüyordu.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin