Bölüm 43

685 96 4
                                    

Çok geçmeden Qiu Jin internette Dewen Şehri müdür yardımcısı Wang Ruida'nın shuanggui altında olduğu haberini gördü aile üyeleri de bir dereceye kadar davaya dahil oldu ve şu anda soruşturma altındaydı.

双规shuang gui – gözden düşen kadroları tutuklamak ve sorgulamak için ÇKP içinde hukuk dışı bir sistem]

Tabii ki bunların hepsi houhua'ydı.

后话 hou hua – daha sonra konuşmada veya yazmada ele alınacak bir şey]

Lanhou Adası'ndaki sıcaklık bu günlerde keskin bir şekilde yükseldi ve başlangıçta serin olan sabahlar da daha sıcak hale geldi böylece Qiu Jin'in sabah çalışma süresi de daha erken ve daha erken hale geldi.

O gün beş kilometre koşmayı yeni bitirmişti ve geri dönmek üzereydi ama beklenmedik bir şekilde ufuktan bir kara bulut yığını yükseldi kısa bir süre sonra şiddetli yağmur yağmaya başladı.

Vücudu başlangıçta sabah koşusu nedeniyle çok sıcaktı ama bir anda şiddetli yağmur vücudunu ıslattı ve vücudunu soğuttu Qiu Jin adımlarını hızlandırdı.

Ancak dönüş yolculuğu düşündüğünden daha uzundu şiddetli yağmur altında zevk aldığı sabah koşuları yavaş yavaş acı çekmeye başladı.

Tam o sırada uzak yoldan bir araba geldi ve yavaşça önünde durdu arabanın camı indirildikten sonra oldukça tanıdık bir yüz ortaya çıktı.

Xiao Bing ona işaret etti: "Qiu-ge çabuk arabaya bin."

Xiao Bing, lojistik personelinin bir parçasıydı bebek yüzlü bir betaydı Lanhou Adasına geldiği ilk gün Qiu Jin'i havaalanından almaya giden de oydu.

"Çok teşekkür ederim" Qiu Jin arabanın kapısını açtı Xiao Bing'in ona verdiği havluyla yüzünü sildi ve sonunda rahat bir nefes aldı. "Tek başıma kaçmam gerektiğini düşündüm."

Xiao Bing döndü ve dedi ki: "Doğru mu? Gerçekten çok uzağa koştun."

Qiu Jin dedi ki: "Ama burada olduğumu nasıl bildin?"

"Bay Ji gördü ve gelmemi isteyen de o" Bu noktada Xiao Bing ilginç bir şey düşündü ve gülmeden edemedi.

Qiu Jin gelişigüzel bir şekilde sordu: "Neye gülüyorsun?"

Xiao Bing hâlâ düşünceli biri olarak görülüyordu hala gülerken "Duymak isteyeceğini sanmıyorum" dedi.

Qiu Jin oldukça iyi bir ruh halindeydi: "Sorun değil bunun hakkında konuşabilirsin."

"Öyleyse kızmayın bu sadece bir metafor." Xiao Bing yine gülmeden edemedi. "Bu sabah gevşek ipi olan bir husky gibi olduğunu söyledi ve senin uzun süre koşacağını tahmin etti."

Qiu Jin: "..."

"Bak duymak istemezsin dedim."

Qiu Jin ona kibar ama garip bir gülümseme verdi: "Sorun değil seni suçlamıyorum."

Birini suçlamak istese bile o Ji Shenxiao olurdu.

Ji Shenxiao o köpek adam Qiu Jin hakkında ne tür bir düşmanlığı veya şikayeti vardı? Yüz yüze olmasalar bile yine de Qiu Jin hakkında kötü şeyler söylerdi.

狗男人gou nan ren – kelimenin tam anlamıyla çevirisi "köpek adam"dır. Bildiğim kadarıyla İngilizce karşılığı yok ama temelde sadece birine hakaret etmenin bir yolu.]

Qiu Jin tüm yol boyunca buna devam etti ama döndükten sonra Ji Shenxiao'yu hiç görmedi. Bunun yerine kapıda Xiang Xi ile karşılaştı karşı taraf rahatsız bir şekilde önünde duruyordu kulakları soluk kırmızı bir renkle parlıyordu.

Qiu Jin yüzündeki suyu sildi: "Bir sorun mu var?"

"Bu... bu..." Xiang Xi tereddüt etti.

"Sorun ne?" Qiu Jin kıyafetlerini değiştirmek için aceleyle odasına geri dönmek istedi bu yüzden sesi biraz endişeliydi.

Xiang Xi geri adım attı ve onu içeri aldı: "Hayır hiçbir şey."

Qiu Jin'in kafası karışmıştı bu kişi neden aniden kişiliğini değiştirdi?

Ama sonunda pek düşünmedi arkasını döndü ve banyoya hazırlanmak için yukarı odasına çıktı.

Beklenmedik bir şekilde tam odanın kapısını açarken banyo kapısı açıldı ve sıcak su buharı dışarı fırladı. Hafif nemli havanın ortasında Ji Shenxiao etrafında bir banyo havlusu ile dışarı çıktı.

Vücudunda hala su damlacıkları vardı küçük bir su akışı göğsünden aşağı aktı ve karın kaslarının hatlarını alt göbeğine kadar takip etti.

Qiu Jin şok oldu ve kaşları bilinçsizce çatıldı: "Neden- neden aniden çıktın?!"

Konuşma tarzı sorgulayıcı olmasına rağmen sırılsıklam Qiu Jin hiç de zorba görünmüyordu. Saçlarının uçları ıslaktı ve gözleri biraz kırmızıydı gerçekten acınası görünüyordu.

Ji Shenxiao'nun gözleri Qiu Jin'in üzerinde gezindi ve durumun biraz komik olduğunu hissetti: "Ne? [Tuvaletten çıktığımı söylemek için] sizin için bir rapor yazmam mı gerekiyor?"

"Demek istediğim bu değildi..." Qiu Jin de sebepsiz yere sorun çıkardığını hissetti bir duraklamadan sonra nihayet Ji Shenxiao ile olan şikayetini hatırladı ve hemen "Bugün bana neden husky dedin?!" dedi.

"Fazla bir şey değil sadece bir görüntü metaforuydu." Ji Shenxiao onu baştan aşağı süzdü ifadesi ne tuzlu ne de kayıtsızdı. "Konuştun mu? Lütfen ilerleyin."

"Sırf sen söyledin diye neden taşınmak zorundayım?"

Ji Shenxiao: "..."

Bunu söyler söylemez Qiu Jin de sinirlendi çok kararsız bir anaokulu çocuğunun hakaretler savurması gibiydi.

Sorununun ne olduğunu bilmiyordu karşı taraf pek bir şey söylemedi ama sadece sinirlendi. Sanki kemikleri kaşınıyordu Ji Shenxiao'nun kayıtsız yüzünü görünce bilinçaltında sözlü olarak ona saldırdı.

Alfalar arasındaki sözde itme bu olabilir mi?

Bir süre sonra Ji Shenxiao kaşlarını kaldırdı: "O zaman sana boyun eğmeye ne dersin?"

Qiu Jin diğer tarafın bu kadar rahat olmasını beklemiyordu. Şaşırdı ve sertçe "Öyleyse beni içeri aldın" dedi.

Yatak odasındaki banyo sadece bir kişinin geçmesine izin veriyordu. Ji Shenxiao çok büyük ve uzundu eğer Qiu Jin'e yol verirse duş kapısına çarpana kadar sadece geri adım atabilirdi.

Qiu Jin kaşlarını çattı: "Kımılda"

"Emin misin?" Ji Shenxiao'nun ifadesi zayıftı ama sesinde belli bir şakacı ton vardı "Bir daha içeri girersem seninle banyo yapabilirim."

Qiu Jin: "..."

Tabii ki, Ji Shenxiao sonuna kadar kalmadı o kadar kayıtsız ve aristokrat bir insandı sadece sözlü sataşmalar zaten sınırdı Qiu Jin'i utandırmak için nasıl duşa girebilir?

Qiu Jin, o şaka turunu kazanmış gibi davrandı küçük bir şarkı mırıldanırken duşu açtı.

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...


This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin