Bayan Gu Shuyi ne derse desin Ji Shenxiao restorana gelme teklifini çok acımasızca reddetti.
Onun için yemek pişirmek neredeyse eşdeğer bir değişimdir ama diğerleri için yemek pişirmek nedir? Bayan Gu Shuyi burada olsa bile Qiu Jin onun bakıcısı değil.
ve......
Ji Shenxiao'nun gözleri bu önlüğü giyen genç adama takıldı ikincisi sofra takımlarını ve yemek çubuklarını masanın üzerine topluyordu hareketleri temiz ve zarifti her nasılsa hiç kimsenin Qiu Jin'i görmesini istemiyordu.
Öte yandan Qiu Jin, Ji Shenxiao ile çok fazla teması olduğunu başkalarının bilmesini istemiyordu.
Bu Cumartesi medya devi Jiang Feihong'un 60. doğum günü başı ve yüzü daire içinde olan kişiler katılacaktır. Aynı zamanda Qiu Jin için ender bir sosyal fırsattır.
Qiu Yuqin, Qiu Jin'i erkenden aradı ve onu almasını söyledi.
Ama beklenmedik bir şekilde Qiu Jin reddetti.
Qiu Yuqin ikna etti: "Daha önce Xiang Xi'yi kovalamaktan pek bahsetmemiştin ama şimdi geri dönmek istediğine göre artık bu kadar kaprisli olamazsın."
Qiu Jin komik: "Henüz bir şey söylemedim kızgın mısın?"
Qiu Yuqin: "Ne söylemek istiyorsun?"
"Ben kendim giderim" Qiu Jin sesini yavaşlattı "Kardeşim çok çalıştın benim için endişelenme."
Kardeşim ne zaman bu kadar mantıklı oldu? Qiu Yuqin midesini vaaz vermekle dolu tuttu ve çok hafif bir esinti ile çözüldü ağzını açtı ama hiçbir şey söyleyemediğini fark etti bu yüzden garip davranmak zorunda kaldı: "Hatırlarsın gelmezsen ben..."
Qiu Jin onun sözünü çabucak kesti: "Biliyorum erken ara ver."
Qiu Yuqin'in yüzü sıcaktı ve soğuk bir ses "Kapat" dedi.
İlk sahibi ve ailesi arasındaki ilişkinin zayıf olmasına şaşmamalı ve Qiu ailesi soyadlarıyla lanetlenip lanetlenmediklerini bilmiyor endişe ifadelerinin tümü kılıç ve kılıçtır.
Qiu Yuqin belli ki geleceğinin yolunu açıyordu ama çok güçlü bir yöntem kullandı. Yaşlı adam Qiu Zhiming bile o gün onun için endişeliydi ama onu reddetme yöntemini kullandı.
Unut gitsin bunlar alışkanlıklar ve bir süre sonra değişmezler o da onu zorlamaz Qiu Jin bir saatliğine spor salonuna gitti ve uyumadan önce bir film izledi.
Ertesi sabah erkenden telefondan bir uyandırma çağrısı geldi.
Qiu Jin gözlerini kıstı ve arama düğmesine bastı sesi boğuktu: "Alo?"
Qiu Yuqin'in yüksek sesi hemen çaldı: "Neden hala uyuyorsun? Saat sekiz!"
"Saat sekiz sorun ne?"
"Hepimiz Başkan Jiang'ın doğum gününde erken geldik bu sefer şehir merkezindeki Garden Otel'e arabayla gitmek bir saatten fazla sürüyor."
Qiu Jin bildiğini söyledi ve ayağa kalkmak için çabaladı.
Qiu Yuqin: "Önce sen hazırlan ben seni yarım saat sonra alırım."
Qiu Jin, farkına varmadan önce bir an durakladı: "Kardeş ben..."
"Saçma sapan konuşma beni bekle!"
Qiu Jin: "...kardeş daha önce kaldığım yerde yaşamıyorum."
Qiu Yuqin: "?"
"Taşındın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...