Wen Mojia'nın gözleri inanamayarak büyüdü: "Deli misin? Ji He'nin rolünü oynayabileceğini mi sanıyorsun? Onun karakterini oynamanın ne kadar zor olduğunu biliyor musun?"
Dudaklarında bir gülümsemeyle Qiu Jin "Bana yardım etmeyecek misin?" diye sordu.
Wen Mojia "Sana yardım edeceğimi söyledim ama bu kadar açgözlü olamazsın" diye yanıtladı.
Qiu Jin dudak büktü ve "Sen ne kadar ilginç bir insansın yardımını istemediğimi söyledim ama yardım etmekte ısrar ettin şimdi senden yardım istiyorum ama sen benim açgözlü olduğumu söylüyorsun gerçekten bana yardım etmek istiyor musun istemiyor musun?"
Wen Mojia şaşırmıştı nasıl cevap vereceğini bilmiyordu EQ ve IQ'su düşük olduğu varsayılan Qiu Jin ne zamandan beri bu kadar güçlü mantıksal argümanlara sahip oldu?
Bundan bahsetmişken Zhuo Ying düşündü ve bu anne ve oğul çiftinin gerçekten nasıl yardım etmek isteyebileceğini düşündü sadece görünüşte yardım ediyormuş gibi yapıyorlardı ama gerçekte Qiu Jin'e performansını sınırlamak için küçük bir rol veriyorlardı bu bastırmaydı!
Zhuo Ying zaten uzun yıllar yaşadı ve bu uzun yıllar boyunca çeşitli nedenlerle Zhuo Qian'a karşı en az üç yüz kez savaştı kız kardeşinin çocuğuna zorbalık etmesine nasıl izin verebilirdi? Bu yüzden hemen "Yardımınıza ihtiyacımız yok bizim Qiu Jin'imiz bunu kendi başına yapabilir."
Zhuo Qian sahte bir gülümseme takınmaya bile zahmet edemedi gözlerini devirdi ve "İmkansız. Yönetmen Yi'nin ne kadar katı olduğunu ve bu rolün ne kadar zor olduğunu biliyor musun?"
"Ailemden Qiu Jin yapamıyorsa ailenizin Wen Mojia'sının yapabileceğini mi söylüyorsunuz?" Zhuo Ying alay etti gözleri Wen Mojia'ya takıldı yüzü küçümsemeyle doluydu "Zorba bir CEO gibi davranan becerileriyle mi?"
"Sen-"
Zhuo Qian'ın tüm yüzü kıpkırmızı oldu ve Wen Mojia'nın ifadesi de o kadar iyi görünmüyordu.
Zhuo Ying'in zehirli bir dili vardı özellikle diğer insanların ağrıyan noktalarını bulmakta çok iyiydi ve tek bir kesikle kan alabiliyordu.
Wen Mojia çıkışından bu yana otoriter başkanı oynuyor yirmili yaşlarındayken küresel bir çevrimiçi dramada 180 cm boyunda, 180 IQ'da ve 18 cm penis boyutunda CEO olarak rol aldı.
Daha sonra biraz popülerlik kazandı ve yavaş yavaş, yeni bir zenginlik ve bir emlak büyük filmi gibi daha mantıklı rollere sahip daha iyi senaryolar aldı ancak hangi rolü alırsa alsın hepsi zorba başkan arketipiydi.
Ayrıca bir atılım yapmak istedi ancak bu tür bir performansta başarılı oldu ve imajı neredeyse sabitlendi ona gelen tüm senaryolar gençlik idolü dramalarıydı ayrıca diğer insanların film kaynaklarını da kıskanıyordu ancak bu rolleri alamıyordu.
Bu sefer seyircinin kendisine dair sahip olduğu [zor bir CEO olarak] doğal izleniminden kurtulmayı umarak sonunda ailesinden yönetmenin yeni oyununa yatırım yapmasını istedi.
Karakter biyografilerini okudu ve bu karakter tüm dizideki en yakışıklı [ve havalı] karakterdi Ji He hem iyi hem de kötüydü tartışmalarla dolu bir karakterdi bu rolü alabilseydi popülaritesi kesinlikle ağızdan ağza patlayacaktı.
Bu olduğunda büyük bütçeli filmlerde rol alamama konusunda endişelenmesine gerek kalmayacaktı.
Bu düşünceyle Wen Mojia, Zhuo Ying'in kışkırtmasıyla karşı karşıya kalmasına rağmen oldukça sakinleşti. Yavaş yavaş "Yapsam da yapamasam da son sözü yönetmen söylüyor" dedi.
"Ben de öyle düşünüyorum." Qiu Jin şarap kadehine hafifçe dokundu dudaklarının kenarında bir gülümseme oynadı "İyi şanslar kuzen."
Wen Mojia "..."
Ne oluyor be? Wen Mojia düşündü Hala beni kışkırtmaya cüret mi ediyor?! Neden önce kendi boktan oyunculuğunu düşünmüyor? Bu rol için benimle rekabet etmek mi istiyor? Hayal et!
Arabayla eve dönerken Zhuo Qian, Wen Mojia'yı teselli etmeye devam etti "Oğlum sinirlenme Qiu Jin sadece sözlü olarak seni kışkırtıyor onun sözlerini görmezden gelelim siz sadece yaklaşan seçmelere hazırlanmaya odaklanın."
Wen Mojia başını salladı ve sonunda kendini çok daha rahat hissetti oyunculuk becerileri birinci sınıf olmasa da Qiu Jin'i ezmek için fazlasıyla yeterliydi reddedildiğinde Qiu Jin'in ne kadar çirkin bir yüz göstereceğini görmek istedi.
Qiu ailesinin eski evinde Qiu Zhiming yüzünü ekşitti şu anda karısını azarlıyordu "Neden orada bu kadar ciddi bir şey söyledin? Bizim için itibarını kaybedeceksin."
[ yüz = Çin itibar, onur, ahlaki statü vb. kavramı...]
"Hala yüzün var mı? O insanlar oğlumuzun kafasına basıyordu hiçbir şey görmemiş gibi mi yapacaksın?" Zhuo Ying de iyi huylu bir insan değildi kızgın bir şekilde "Bu anne ve oğul ikilisine uzun süredir tahammül edemiyorum sanki tüm dünyanın oğlunun büyük bir yıldız olduğunu bilmesini diliyormuş gibi her zaman ortalıkta dolaşıp gösteriş yapıyorlar."
Qiu Yuqin, "Anne ama bu doğru."
"Nasıl oluyor da dirseğin dışa dönük?" Zhuo Ying soğuk bir yüzle söyledi sonra Qiu Jin'e "Oğlum kendine baskı yapma sadece git güvenle yap rolü alamasanız bile o kadar büyük bir anlaşma değil annemin kalbinde her zaman en iyisi olacaksın."
[ dirsek dışa dönük = kişinin kendi halkından ziyade yabancıların tarafında olması]
Qiu Jin'in ruh hali biraz karmaşıktı bugün gelmeden önce bu ailedeki herkesin tuhaf olduğunu düşünüyordu ancak onlarla etkileşime girdikten sonra onların da insanlık anları olduğunu keşfetti.
"Endişelenme kesinlikle bu rolü alacağım" diyerek kendini sıcak hissetmeden edemedi.
Qiu Yuqin tereddüt etti: "...Küçük Kardeş ah önce küçük bir hedef belirleyelim tamam mı?"
Qiu Jin: "Bu benim küçük hedefim!"
Qiu Yuqin: "..."
Qiu Yuqin düşündü Bitti. Küçük kardeşim delirdi .
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomansaQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...