Bölüm 23

693 104 5
                                    


Qiu Jin duştan çıktığında saat sabahın 7:30'uydu.

Yatak odasından çıkınca karşı kapı aniden açıldı.

Xiang Xi eşikte duruyordu. Figürü zayıftı ve kaşları hafifçe kırışmıştı ruh hali hala kısıtlama olarak kabul edildi ancak kalbi zaten alt üst oldu.

Bugün bu kadar şanssız olmayı beklemiyordu. Bu sabah Qiu Jin'den zaten bir L aldı ve şimdi onunla tekrar karşılaşıyordu.

Ahhhhhhhhh, çok sinir bozucu yine burada! Benimle konusma! Seni görmek istemiyorum!

Gerçekten yüzüne "red" kelimesini damgalamak istedi.

Sonra Qiu Jin'in onu gerçekten görmezden geldiğini fark etti ve sanki Xiang Xi havadaymış gibi aşağı indi.

Xiang Xi rahat bir nefes aldı ama sonra bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti. Qiu Jin başlangıçta onu takip etti ama şimdi ona bakmadı bile? Bu kişi gerçekten bu kadar kısa sürede bu kadar büyük bir değişiklik yapabilir mi? Onları daha iyi kavramak için dizginleri gevşetmeye çalışmıyordu değil mi?

Xiang Xi yemek yerken Qiu Jin'e bakmaya devam etti. Karşı tarafın gerçekten sadece yemek yediğini buldu. Qiu Jin'in soğuk salatalık tabağına bakma sıklığı Xiang Xi'ye bakma sıklığından daha yüksekti. Qiu Jin gerçekten gitmesine izin mi verdi?

Xiang Xi, Qiu Jin'in aniden soğuk salatalık tabağından başını kaldırdığını gördüğünde hâlâ düşünüyordu. Kara gözlerle Xiang Xi'ye baktı ve kaşlarını çattı: "Neden yemek yemiyor ve bana bakıyorsun?"

Xiang Xi yakalandı ama itiraf etmeye isteksizdi: "Sen... bana ne bakıyorsun?"

Qiu Jin şaşkın bir ifade takındı: "Eğer bana bakmazsan, o zaman neden sana bakayım?"

"Sana bakmıyordum" dedi Xiang Xi sertçe. "Eğer bana bakmıyorsan benim sana baktığımı nereden bildin?"

Qiu Jin: "..."

Xiang Xi ile takılmak için çok tembeldi başını çevirdi ve kameraya şöyle dedi: "Daha sonra 'matryoshka'yı yasakla' diyen bir seslendirme eklemesine yardım eder misiniz?"

Xiang Xi, kürkü dik duran bir kedi gibi patladı: "Kim matruşka?"

"Tamam tamam tamam bir şey söylemeyeceğim, ben bir matruşkayım ben bir Rus matruşkasıyım."

Qiu Jin başını eğdi ve yemeye devam etti.

O sabah kahvaltıyı hazırlayanlar Shan Wen ve Tan Yunting'di. Kalın beyaz congee soğuk salatalık, soğuk fasulye filizi ve tuzlu ördek yumurtası ile servis edildi. O kadar lezzetliydi ki tek seferde üç kase pirinç unu yedi.

Yemekten sonra da devam etmek istedi. İçini çekti ve "Keşke et olsaydı bu harika olurdu" dedi.

"Et var" Shan Wen ayağa kalktı. "Bugün tamamlamamız gereken üç nokta var. Hepsi tamamlanır ve nitelikli hale getirilirse bir haftalık yaşam gideri olarak altı yüz yuan alabiliriz."

Herkes başını kaldırdı gözleri arzuyla parlıyordu vejetaryen günleri bitiyor mu?

Shan Wen altı kart çıkardı: "Üç nokta için üç görev bahçeyi düzenlemek brokoli dikmek ve odun kesmek. İki kişi bir görev için birlikte çalışıyor ve birlikte çalışan çiftleri belirlemek için kura çekeceğiz."

Kartlar çabucak sıralandı ancak kimse kartlarını açıklamadı hepsi kendi küçük hesaplarını yapıyor gibiydiler.

Shan Wen: "Öyleyse önce benimkini söylememe izin verin benimki odun kesmek."

Qiu Jin kartını açıkladı: "Ben de"

Xiang Xi rahat bir nefes aldı. Hangi görevi alırsa alsın Qiu Jin ile yapmak zorunda olmadığı sürece sorun değildi. Görev kartını gösterdi ve sesi de daha açıktı: "Bahçeyi topluyorum"

Geng Leyue'nin bakışları anında Ji Shenxiao'nun üzerine düştü ve parmakları görev kartını sıkıştırmadan edemedi.

Sonra Ji Shenxiao'nun ince dudaklarının hafifçe aralandığını gördü ve yavaşça birkaç kelime söyledi: "Bahçeyi topla"

Geng Leyue hayal kırıklığına uğramadan edemedi Tan Yunting ile brokoli dikmek zorunda kaldı.

Herkes hızla işine başladı.

Qiu Jin ve Shan Wen arka bahçede odun kesiyorlardı. Önce kütükleri çıkarıp arka bahçedeki çimenlerin üzerine yerleştirdi sonra baltayla tek tek ayırdı.

Shan Wen ilk gösterdi. Başını kaldırdı ve sordu: "Daha önce hiç odun kestiniz mi?"

Qiu Jin daha önce çekim yaparken benzer bir görev yaptı ancak çok net bir şekilde söylemedi. Ağırlığı hissetmek için bir balta aldı ve "Bunu bir filmde gördüm çok zor olmamalı değil mi?"

"En, yolu öğrendikten sonra kolay" Shan Wen baltayı bıraktı ve ona talimat verdi "Günlüğü dik koy tahılın yönüne bak ve baltayı ortaya doğru kaldır... evet evet, bu kadar sadece doğrudan doğrayın..."

Bir "çıt" sesiyle tahta baltanın altında parçalandı.

Shan Wen: "Aynen öyle iyisin?"

Qiu Jin sırıttı: "Teşekkürler Shan Wen-ge şimdi biliyorum."

Odun kesmek fiziksel güç gerektiren bir işti ve Qiu Jin'in kıyafetleri yığının yarısını kestikten sonra ıslandı başını kaldırdı ve terini sildi. Sahilden gelen ve güneş ışığını engelleyen bazı kara bulutlar gördü.

Shan Wen ona bir bardak buzlu limonlu su verdi ve "Yağmur bekleniyor. Biraz su iç ve çabucak bitir."

Suyu içtikten sonra ikisi tekrar işe döndüler.

Ji Shenxiao bahçede kış boyunca ölen bitkileri budamaktaydı ama aniden bir acil durum çağrısı aldı. Şirketin hemen devreye girmesi gerekiyordu çimenlerin yanından geçtiğinde ayak sesleri aniden durgunlaştı.

Genç adam bir balta kaldırıyordu. Tüm kasları çok güzel görünen bir yay şeklinde gerildi. Gerilmiş vücut şekli ve şişkin kaslar, bir tür saf güzelliği, sade ve ciddi gösterir.

Ji Shenxiao sadece iki saniye durakladı ardından hızla bakışlarını geri çekti ve oturma odasına doğru yürüdü.

⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥⩥

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin