"Nereye gittin?" Yang Chi sonunda Qiu Jin'i kapıda buldu ve aceleyle "Yemek başlamak üzere" dedi.
Qiu Jin: "Hayranları görmeye gittim."
"Neden direkt gittin?" Yang Chi kapıya baktı ve rahat değildi. "Pek çok insan ve Xiang Xi'nin hayranları ya biri yine su şişesi atarsa?"
Qiu Jin bunu pek umursamadı: "Sadece bir baktım hiçbir şey değil ve uzaktan gelmeleri onlar için kolay değil."
Yang durakladı ve sonunda hiçbir şey söylemedi.
Qiu Jin çok yalnız ve korkunç olduğunda onu sevmeye istekli insanlar vardı ancak su dağıtımı yavaştı.
Qiu Jin içeri girdiğinde akşam yemeği bir süredir çoktan başlamıştı Qiu Jin hala vücut şeklinin kontrolündeydi bir büfe tabağı aldı ve düşük kalorili bir meyve salatası aldı.
Artık onu tamamen tanıdığına göre neredeyse kaynağında ve tüm ekiple sohbet edebiliyor.
Xiang Xi, Qiu Jin geldiğinde onu izliyordu yatırımcılara bir kadeh şarapla başını salladığını, yönetmenin senaristi ile sohbet ettiğini ve gülümsediğini ve ekibin aktörleriyle başını eğdiğini, çiçekler gibi aşağı yukarı uçtuğunu izliyordu kelebekler ama ona bakmıyor.
"Tebrikler Qiu Jin sonunda artık seni rahatsız etmiyor." Kahraman Feng Ling elinde bir kadeh şarapla yürüdü.
Xiang Xi gözlerini geri çekti ve hafifçe gülümsedi: "Evet artık beni rahatsız etmiyor."
Feng Ling'in de sürdürmesi gereken bir sürü ilişkisi vardı ve kısa süre sonra bardakla uzaklaştı.
Xiang Xi'nin yüzündeki gülümseme çöktü ve arkasını döner dönmez küçük pastayı tabağa dürttü.
Ajan bir şey yapacağından korktu ve çabucak hatırlattı "Ataların ataları tekrar patlamamalısın" diye hatırlattı "Qiu Jin'i düşünme, Ji Başkan'a bir bar ver."
"Qiu Jin'i kim ister!" Xiang Xi'nin yüzü asıktı ama o yürüdü.
Dürüst olmak gerekirse Ji Shenxiao'yu pek sevmiyor adamın baskı duygusu çok güçlü ona hiç kızmamış olsa da ilk bakışta onunla uğraşmanın kolay olmadığını biliyor. İlkokul öğrencilerinin öğretmene duyduğu korku gibi Xiang Xi de onu bilinçsizce kaçacağını gördüğünde gergindi.
Sonunda şarabı kızartmak cesaret aldı Xiang Xi arkasını döner dönmez Qiu Jin ile karşılaştı. Kendini tutamadı ve durgunlaştı ve "Hey." diye bağırdı.
Qiu Jin ona ihtiyatlı bir bakış attı sonra garip bir şekilde başını salladı ve vebadan kaçınmak ister gibi uzaklaştı.
yürüyerek uzaklaştı?
yürüyerek uzaklaştı?!
Nasıl cüret eder!!
Xiang Xi kırmızı şarap kadehini sıktı ve ince bir el mavi bir kasını kaldırdı hızlı nefes alsa bile Qiu Jin deli mi? Onu görmezden gelmeye nasıl cüret edersin?!
Ajan ona meraklı bir bakış attı: "Senin sorunun ne? Kızgın mısın?"
Xiang Xi asık suratlı: "Olamaz mı?"
Neden bu kadar kızgın? Ajan şüpheyle "Qiu Jin'den nefret etmiyor musun?" dedi.
Xiang Xi: "Ama birbirimizi o kadar uzun zamandır tanıyoruz ki, beni nasıl bu kadar görmezden gelebilir?"
"Eh, başka ne var? Hala onunla kardeş olmak istiyor musun?"
Xiang Xi tabağa tatlıyı dürttü ve fısıldadı "Bu imkansız değil..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...