Bölüm 16

705 98 1
                                    


Four Seasons Food'un tarzını ve ana görevlerini siz gelmeden herkesin anladığına inanıyorum. Anlamayanlar varsa açıklarım ana görev yemek pişirmek ve elbette ara sıra belirli bir yaşam maliyeti ile değiştirilebilecek çiftlik işleri yapmaktır. Her yemeğin belirli bir yemeği olacaktır belirli bir yemeği yapabilirseniz on RMB yaşam masrafı alabilirsiniz.

(10 RMB yaklaşık 1,43 USD'dir)

O anda herkesin yüzünde bir küçümseme ifadesi belirdi Ji Shenxiao'nun kaşları bile hafifçe seğirdi. Program ekibi çok cimri değil miydi?

Qiu Jin elini kaldırdı: "Belirlenen yemeği herkesin yapması uygun mu?"

"Sadece bir olabilir "Shan Wen" Aynı yemeği birden fazla kişi yapıyorsa program ekibi belirlenen yemeğe en uygun olanı ve aynı zamanda en lezzetli olanı seçecektir."

Ne de olsa bu bir slow life varyete programıydı bu kurallar eğlenceyi arttırmak için vardı insanları rekabete sokmak bir yemek yapmak için kendilerini yormak için değil.

Mutfak evin yan tarafında, yan salondaydı. Ortada iki odun sobası iki büyük tencere ve küçük bir tencere vardı.

Shan Wen ekledi: "Bu öğleden sonra Yunting ve ben acil bir meseleyle ilgilenmek için dışarı çıkmamız gerekiyor ve akşam geri dönemeyebiliriz bu yüzden siz kendi yemeğinize bakın."

Grup başını salladı çok naiflerdi bu işin ciddiyetinin farkına varamadılar.

Shan Wen ve Tan Yunting gittikten sonra Ji Shenxiao bakışlarını duvardaki sebze tarlası diyagramından çekti.

"O zaman sebze toplamaya gideceğim."

"Ben de gidiyorum!"

Ne zaman olduğunu bilmiyorum ama Geng Leyue sonunda aşağı inmişti. Duyguları normal görünüyordu ve gözleri biraz kırmızıydı.

Herkes dışarı çıktı Xiang Xi, Qiu jin'den son derece tiksindi. Doğal olarak onunla evde kalmak istemedi bu yüzden sebze toplamak için Ji Shenxiao'yu takip etti.

Kimse ateş yakmak istemedi sonunda bu kirli ve boğucu iş Qiu Jin'in üzerine düştü.

Ateş yakma işi özellikle göz korkutucuydu iyi yapılmazsa insanlar onu azarlardı. İyi yapılırsa kurs için eşitti ve kimse onu hatırlamazdı genel olarak konuşursak bir yemek iyi sonuçlandığında insanlar şefin üstün becerilerini överdi. Ateşi iyileştirdiği için kim övebilir?

Qiu Jin mutfağın etrafında bir tur attı aslında oldukça fazla malzeme vardı. Temel gıdalar pirinç ve undu kullanım için çeşitli soslar mevcuttu Sichuan lahana turşusu ve hatta taze kahve çekirdekleri vardı.

Domates, salatalık, balkabağı ve patlıcan gibi yaygın mahsullerin ekildiği sebze bahçesinde geniş bir alan vardı.

Meyve bahçesi biraz daha uzaktaydı ve çarkıfelek meyvesi, incir, guava gibi subtropikal meyveler ekiliyordu.

Uzakta bir mısır tarlası vardı. Tatlı mısır, ihale bıyıklarını filizlendirmeye başladı bile yakında yenebileceklerini düşündü.

Pirinci yıkadıktan sonra Qiu Jin yemek pişirmek için ateş yakmaya başladı.

Villadan çok uzakta olmayan galvanizli sacdan yapılmış büyük bir odada bir dizi ekipman vardı. Bu program ekibinin çekim ekibinin ve bir düzine diğer personelin çalışma odasıydı birkaç yönetmen yardımcısı insanları filme aldı yönetmen izleme alanında oturdu ve daha sonra kurgulanmak üzere çekimleri seçti.

Buradan pek bir şey beklemeden tekrar mutfağa baktı.

Kırsal kesimdeki mutfak çekim için uygun bir yer değildi. Mekan genel olarak karanlıktı ve ışık kontrastı çok açıktı ölü ya da karanlık tarafından yutulmuş gibi görünmek kolaydı.

Ama başını çevirdiğinde önündeki manzara onu şok etti.

Pencereden gün batımı genç adamın üzerine düştü. Objektifte genç adamın gümüş rengi saçları vardı ve ateş ışığı gözlerinin yansımasına sıçradı eski zamanlardan kalma bir rahip gibi gizemli bir dini his vardı.

Müdür yardımcısı bir "vay be" dedi ve iç çekmeden edemedi: "Bu çok güzel değil mi?"

Bir personel çekici geldi ve başını salladı. "Daha önce fark etmedim ama Qiu Jin'in kameraya çok uygun bir yüzü var."

"Cildi çok iyi değil mi?"

"Ayrıca burnu düz ve kirpikleri sadece uzun."

⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁

Yönetmen kulaklık aracılığıyla kameramanı bilgilendirdi: "Açıyı değiştirin ve birkaç çekim daha yapın."

Ateş zaten çok sıcak yanıyordu Qiu Jin içine bir parça odun doldurdu sonra odanın kapısında birkaç sap yeşil soğan kopardı.

Beklenmedik bir şekilde, geri döndüğünde yangın söndürüldü Qiu Jin ateşi dürttü yakacak odun aslında ıslaktı ocaktan beyaz duman çıktı.

Kahretsin duman çok boğucuydu; gözyaşlarının bile akmasına neden oldu.

Kıvrılan dumanın ortasında Qiu Jin eğildi ve mutfaktan dışarı fırladı tam mutfağa girmek üzere olan kişiyle çarpıştı.

Ji Shenxiao'nun yüzü bir saniyede düştü ve hemen geri adım attı.

Qiu Jin öksürmeye devam etti ve yüzünü yıkamak için musluğa koştu.

İkisinin arasındaki etkileşimi gören uzaktaki görevli biraz heyecanlandı ve çalışma arkadaşlarına "Çevrimiçi son dakika haberi doğru olabilir mi?" dedi.

"Ne son dakika haberi?"

"Bundan haberin bile yok mu?" Adam hemen bir Weibo'yu sansasyonel ve şok edici bir manşetle paylaştı.

"Sürpriz!! Qiu Jin artık Xiang Xi'yi takip etmiyor ve şeytan büyüsünü Huayi'nin başkanı Ji Shenxiao'ya kadar genişletiyor!!!"

↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭

Oy verip yorum atanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip yorum atanlara teşekkür ederim.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin