Bölüm 36

682 94 9
                                    

Soğuk su yüzüne çarptı ve dalgalar onu doldurmadan hemen önce Qiu Jin süzülerek ayağa kalktı.

Bu dalgayı yakalamayı başardı!

Uzun dalgalar arkasından çarptı ancak Qiu Jin suya batmadan bir saniye önce ileri atıldı ve hatta dalgalar üzerinde 360 ​​derecelik bir takla attı.

Tüm dünya bir anda alt üst oldu.

Bir saniyede Qiu Jin vücudunu düzeltti ve devasa dalganın içinden kaydı.

Başardı!

Qiu Jin iki elini de yumruk yapıp başının üstüne kaldırarak heyecanla tezahürat yaptı.

Tehlikeli olmasına rağmen sanki bu anı uzun zamandır bekliyormuş gibi, eşi görülmemiş bir zevk duygusu yaşadı diğer insanlara karşı durabilir ve herkese zayıf olmadığını söyleyebilirdi.

Bu beş metrelik dalga daha önce düşen puanını anında yukarı çekti.

Sahildeki birçok kişi onu alkışladı ve övdü: "Çok şaşırtıcı!!"

Ji Shenxiao'nun gözleri de takdir gösterdi.

Ancak bu Qiu Jin'in kazanabileceği anlamına gelmiyordu sadece skoru bağlamıştı.

Artık oyunun bitmesine on dakikadan az bir süre kaldı ve hala tamamlamaları gereken son bir dalga var.

Qiu Jin çevredeki okyanus ortamına bakarak sörf tahtasında durdu.

Sörf kapsamlı bir spordu dalgaları seçerken okyanus akıntıları, gelgitler ve arazi gibi faktörleri de anlamanız gerekiyordu.

Şu anda körfezdeydiler ve deniz nispeten durgundu en uzun dalgalar sadece üç ila beş metre yüksekliğindeydi.

Ancak çıkıntılı resifin yakınında dalgalar çok şiddetliydi ve her yerde yedi veya sekiz metre yüksekliğinde dev dalgalar vardı.

Rakibi ise çok profesyonel bir sörfçüydü eylemlerini tamamlama şekli kusursuzdu.

Qiu Jin böyle devam ederse kazanmak imkansızdı.

Qiu Jin dişlerini gıcırdattı sörf tahtasını suyun yüzeyinden kaydırdı ve resife doğru uçtu. Hareketlerin yürütülmesinde Leizi ile karşılaştırılamazdı bu yüzden kazananı yalnızca uzun bir dalga ile belirleyebilirdi.

"Geri zekalı! Oraya gidemezsin!" Ji Shenxiao aniden ayağa kalktı.

Dalgalar çok yüksekti. Profesyonel sörfçüler arasında bile çok az insan on metrelik bir dalgaya meydan okuyabilir.

O devasa dalgaların önünde insanoğlu minik karıncalar gibiydi.

Önlerindeki heyecanlı ve heyecanlı sahne seyircilerin birbiri ardına alarma geçmesine neden oldu.

"Gökler bu çok uzun!"

"Can yeleği giymiyor ya bir şeyler ters giderse?"

Yönetmen delirecek kadar endişeliydi deniz arama ve kurtarma uçağını aramaya hazır bir şekilde telefonunu çıkardı!

Qiu Jin dalgaya atıldığı anda herkesin sinirleri gerildi ve bağırmaya devam ettiler: "Hadi Qiu Jin!"

Qiu Jin onlardan çok uzaktaydı dalgalarda dalgalanan sadece küçük bir figür görülebiliyordu.

Büyük dalga arkasından çarptı ama o hiç etkilenmedi akıllı bir yunus gibi mavi denize atladı.

Halk onu alkışladı ve alkışladı tam Qiu Jin'in bu on metrelik devasa dalgayı başarıyla yenebileceğini düşündüklerinde dalgaların düşüşü aniden hızlandı ve Qiu Jin'in figürü beyaz dalgaların içinde kayboldu.

O anda Ji Shenxiao'nun kalbi aniden sıkıştı.

Kimse konuşmuyordu ve ortalıkta bir ölüm sessizliği vardı sadece dalgaların sesi kulaklarında yankılanıyordu.

Öte yandan Leizi daha muhafazakardı ve beş metre yüksekliğindeki bir dalgaya meydan okumayı seçti.

Wang Hang: "Bak sadece yapamayacağını söyledim..."

Ji Shenxiao onun sözünü kesti: "O ortaya çıkacak."

Wang Hang: "O kadar büyük bir dalga ki tanrılar bile çıkamıyor..."

Wang Hang'in sonraki sözleri boğazında tıkandı.

Uzun dalgaların ortasında parlak sarı bir sörf tahtası çıktı. Qiu Jin bacakları bükülmüş onun üzerinde duruyordu sanki bir an sonra gökyüzüne uçabilecek gibiydi.

[dalgadan] çıktı! Başardı!

Ji Shenxiao rahat bir nefes aldı.

Xiang Xi, Geng Leyue'ye sarıldı ve bağırdı: "Ahhhhh çıktı!!! Çıktı!!!"

İkincisi çılgınca başını salladı: "Oha!!! Çok lanet alfa! Bugün laozi onu aldatacak ve ona aşık olacak!"

laozi - "Ben" demenin daha üstün bir yolu. Ve Geng Leyue'nin Ji Shenxiao'ya olan aşkından vazgeçmediğinden oldukça eminim. Muhtemelen daha çok şu şekildedir: Qiu Jin, sen çok havalısın bu yüzden bugün sana aşık olacağım. )

↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪↪

Yazarın söylemek istediği bir şey var:

Ji Shenxiao: Başka birine aşık olsan bile lütfen karımı hedef alma.


Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin