Bölüm 70

622 79 7
                                    


Ji Qisheng ateşin olduğu yere mutfağa girdi ve gözyaşlarına boğuldu ve sınırlı sayıda üretilen tişört kirliydi ve hiçbir şey yapılamadı.

Geng Leyue sekizinci seviye alay hareketini çoktan açmıştı, Ji Qisheng birkaç kelimeye karşılık verdi ve sonunda hiçbir şey söylemedi sadece çılgınca soğuk bir yüzle odun ekledi.

Sobada giderek daha fazla yakacak odun vardı Ji Qisheng ateşleyiciye basmaya devam etti ve ara sıra ortaya çıkan kıvılcımlar yine de hızla kayboldu geride sadece beyaz bir duman patlaması bıraktı.

Ji Qisheng gözlerini kırpıştırdı gözleri nemliydi.

Geng Leyue: "Ağlıyor musun?"

"Kim ağladı?" Ji Qisheng sinirlendi. "Çok fazla duman var!"

Geng Leyue artık göremedi ve askerleri kurtarmak için dışarı çıkmaya karar verdi.

Qiu Jin içeri girdiğinde Ji Qisheng'in çılgınca sobaya odun doldurduğunu ve hatta birkaç büyük odun parçası eklediğini gördü.

Qiu Jin elindeki işi bıraktı ve Ji Qisheng'e "Bırak bana" dedi.

Bu kadar büyük bir kütük içi doldurulsa bile tutuşturulamaz.

Bu cümle karşı tarafın acı veren kısmına nereden vurdu bilmiyorum Ji Qisheng'in gözlerinin parladığını gördüm ve şiddetle şöyle dedi: "Bana yukarıdan mı bakıyorsun?!"

Yüzü griye boyanmıştı ve yüzü şiddetliydi.

Qiu Jin: "..."

Bu kişi zehirli mi?

Böyle çalış ve hala bu kadar güçlü bir özgüvene sahip misin?

Qiu Jin'in çocuğu alacak sabrı yoktu iyi havası yoktu: "Sadece sana tepeden bakıyorum ve anladığında acele ediyorum."

"Sen..." Ji Qisheng kızgındı ve acımasızca "Sen gerçekten iyi bir insan değilsin!" dedi.

Qiu Jin: "?"

Qiu Jin onunla tartışamayacak kadar tembeldi doldurulmuş yakacak odunu çıkardı yakacak odun yığınının ortasında iki kez soydu ve ateşleyiciyi çıkardı.

Ji Qisheng başka bir şey söylemek istedi, "Teng" sesini duydu bir ısı dalgası yükseldi ve ateş tutuştu.

Qiu Jin hazırlanıyordu ve Ji Qisheng'in kocaman vücudunun büyük bir kurt köpeği gibi yana çömeldiğini ve gözlerinde merak alevinin sıçradığını gördü.

Açıklamak zorundaydı: "Odunun ortasında oksijenin oduna daha kolay girebilmesi için bir boşluk bırakmak gerekiyor."

"Başlangıçta büyük kökleri olan odunları fişe takmanıza gerek yok. Yanıcı yapraklar ve küçük tahta çubuklar kullanın ateş stabilize olana kadar bekleyin ardından odunu koyun."

Mutfak kapısı itilerek açıldı ve Geng Leyue birkaç mumlu mısırı içeri tuttu ve kavrulmuş mısır yemek istediğini söyledi.

Ji Qisheng mısıra baktı boğazı bilinçsizce yuvarlandı ve sonra dönüp Qiu Jin'e baktı.

"Tamam göstermen için sana bir şans ver." Qiu Jin ayağa kalktı. "Benim için ateşi izledin. Neredeyse söndüğünde biraz odun ekledin ve mısıra tekrar baktın."

Ji Qisheng mutlu bir şekilde oturdu ancak ifadesinin uygunsuz olduğunu fark etti ve hemen yüzüne bir yüz koydu: "Bunu kendim yapmamı benden değil sen istedin."

Qiu Jin: "Sadece git sana soracağım lütfen Ji Qisheng'in ateşe bakmasına yardım et."

Ji Qisheng tatmin oldu ve sanki imparator taç giymiş gibi küçük midillinin üzerine oturdu.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin