Ji Shenxiao'nun rahatsızlığıyla ilgili güncellemesini duyan doktor da onun adına sevindi: "Belki semptomlarınız hafiflemiştir en kısa sürede kontrol için buraya gelin."
Ji Shenxiao başını salladı ve tamam dedi o da biraz şaşkındı acaba bu tatil onun sağlığı için gerçekten iyi olabilir miydi? O zaman Lanhou Adası da feromon geri kazanımı için kutsal bir yer olarak ilan edilebilir mi?
Lu Pingyin'e bu tekliften çabucak bahsetti ve vücudundaki değişiklikleri açıkladı Lu Pingyin profesyonel testler için bir uzmanla iletişime geçeceğini söyledi.
Telefonu kapattıktan hemen sonra bir saniye içinde Gu Shuyi'den bir telefon aldı.
"Kim senin feromonlarının kokusunu alabildi? Bir gelin mi alacağım?!"
"Anne" dedi Ji Shenxiao çaresizce "Rüzgarı duyunca yağmura inanma o benim oda arkadaşım."
["rüzgarı duyunca yağmura inanmak", "söylentilere inanmak" için bir deyimdir]
"Oda arkadaşı?" Gu Shuyi kaşlarını çattı "O bir alfa mı?"
"Evet sadece özel bir durum olabilir fazla düşünme."
"Evet, eğer o bir omega olsaydı o zaman bu harika olurdu bir beta bile işe yarardı ah." Gu Shuyi içini çekti. "Öyleyse diğer kişinin feromonunun kokusunu da alabiliyor musun?"
Ji Shenxiao başını sallamadan önce uzun bir sessizlik oldu: "Evet."
"Öyleyse dürtün var mı..."
Ji Shenxiao'nun dili tutulmuştu: "Bu nasıl mümkün olabilir? Diğer kişi bir alfa."
"Neden bir alfa ah?" Gu Shuyi biraz pişman oldu ama sonra çabucak gücünü geri kazandı ve "Bu kişi nasıl biri?" diye sordu.
Ji Shenxiao bir süre düşündü ve "O oldukça ilginç bir insan" dedi.
İlgi güzeldi bu oldukça yüksek bir değerlendirmeydi [Ji Shenxiao'dan geliyor]. Güzel ya da sevimli gibi sıfatlardan daha kapsayıcı geliyordu bütün hikayeler böyle yazılmadı mı? Bazen şöyle: "Kadın ilgimi çektin ne büyüleyici bir insan."
Aptal bir oğlunun biri hakkında böyle bir değerlendirme yapması Gu Shuiyi zaten oldukça tatmin olmuştu. Bu yüzden ayrıntı sormadı ve sadece oğluyla bazı önemsiz konular hakkında sohbet etti.
Diğer tarafta Qiu Jin yemekten sonra kıyafetlerini almak için çatıya gitti. Sonunda yüzüne kuvvetli bir rüzgar çarptı ve başının üstüne bir giysi parçasının düştüğünü hafifçe hissedebiliyordu ama onunla başa çıkamadan gözüne biraz toz kaçtı.
Dikkati dağılırken belli belirsiz bir siluetin geçtiğini fark etti. Qiu Jin hemen onları çağırdı "Hey dostum gözümdeki tozu üflememe yardım eder misin?"
Kimse ona cevap vermedi ama Qiu Jin ayak sesleri duydu bir süre sonra başının üstünden hafif alçak bir ses geldi: "Önce elini çek."
"Ji, Başkan Ji?"
Qiu Jin bu sesi tanıdı ve hemen ihtiyatlı oldu.
"Hareket etme."
Adam sıcak avucunu göz kapağına bastırdı ve nazikçe gözüne üfledi.
Qiu Jin sadece gözlerine esen serinliği hissedebiliyordu tekrar gözlerini kırptığında rahatsız edici his kayboldu.
"Şimdi tamam?"
Qiu Jin biraz daha göz kırptı gözündeki yabancı madde hissi tamamen kayboldu rahat bir nefes aldı ve diğer tarafa başını salladı.
"Teşekkürler!"
Ji Shenxiao otomatik olarak bir adım geri attı bakışlarında biraz ince bir ifade vardı.
Qiu Jin daha sonra kafasında bir şey olduğunu hatırladı ve açıkladı: "Şu anda rüzgar gerçekten çok kuvvetliydi ve yanlışlıkla kafama bir şey esti..."
Giysiyi kafasından çıkardı ve baktı ve bir anda afalladı.
Neden bir çift siyah külot olmak zorundaydı?! Daha da kötüsü bu Ji Shenxiao'ya ait gibiydi!
Qiu Jin: "..."
Bunun bir yanlış anlaşılma olduğunu söylersem bana inanır mı? diye düşündü Qiu Jin.
Ji Shenxiao'nun onu sapık sanmasına şaşmamalı.
Qiu Jin aceleyle iç çamaşırını vücudunun arkasına sakladı beceriksizce gülümsedi ve kayıtsız bir ifade takınmaya çalıştı: "Bugün rüzgar çok kuvvetli!"
O kadar güçlüydü ki kafasına bir çift iç çamaşırı patlattı!
Ji Shenxiao'nun bakışları Qiu Jin'i taradı gülümseme gibi ama gülümseme olmayan bir ifadeyle "Evet oldukça güçlü" dedi.
Qiu Jin diğer tarafın bunu bir kenara bırakacağını düşünerek rahat bir nefes aldı ancak bir sonraki anda beklenmedik bir şekilde Ji Shenxiao şakacı bir sesle konuştu: "Sonuçta rüzgar olmadan dalga olamaz "
[ ateş olmayan yerden duman çıkmaz]
Qiu Jin: "..."
Kahretsin Ji Shenxiao bu köpek adam Qiu Jin'i dolambaçlı bir şekilde sınırsız olarak çağırmıyor mu?!
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Yazarın söylemek istediği bir şey var:
Sonradan...
Ji Shenxiao: Bebeğim, kendini tutma ağladığını duymayı seviyorum."
Qiu Jin boş boş konuştu: "Üzgünüm, rüzgar yeterince güçlü değil dalgalar yükselmeyecek."
Slish Slish. Slurp Slurp. Gıcırtı Gıcırtı. Pantolon. Haa Haa
Ji Shenxiao: "Peki şimdi?"
Qiu Jin: "..."
Wu wu wu Çok büyük.
[Ağlamak veya sızlanmak için Çin onomatopoeia]
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
Storie d'amoreQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...