Ancak kimin büyük kimin küçük olduğunu merak edenler sadece iki taraf değil ve netizenler daha da çok ilgileniyor.
"All Star Challenge" resmi olarak yayınlandığında Qiu Jin Dadong'un bölümü kesilmiş olmasına rağmen video gizlice dağıtıldı.
Qiu Jin eğlence endüstrisindeki en büyük patlama siz misiniz?
---Tabii ki hayır nerede büyük olabilirim? Ji Zong'u görmediğiniz şey bu.
Bu açıklama ortaya çıkar çıkmaz netizenler çok meraklandı.
Eğlence sektörünün en büyüğü olmakla övünen Qiu Jin bile kendinden utanıyor Ji Shenxiao'nun aygıtı ne kadar korkutucu?
En az 20 cm yukarı mı? Sonucun daha objektif olduğu tahmin edilmektedir çap beş veya altı santimetre olmalı değil mi? Omega ne kadar uzun olursa olsun yataktan çıkamaz.
Hey !
Ardından netizenler eğlence endüstrisinde ilk 10'a girdi.
Ji Shenxiao şüphesiz tahtta ilk sırada yer aldı ve resim onların plajının evresi Ji Shenxiao'nun büyük dongunun gif'i internette dolaşıyor.
Qiu Jin ikincisi resim "All Star Challenge"da yapıştıramadığı resim.
Wen Mojia üçüncü ve resim oyundaki kahramanının kasık figürüdür.
Mutlu olmayan birçok insan var ama daha çok insan diziyi izliyor.
[Ne oluyor be? Bu popüler olabilir mi? Wb bana her gün ne tavsiye ediyor?]
[Zahmet etmeyin herhangi bir karşılaştırma var mı! Erkek yıldızların x organları hakkında konuşmak çok kötü.]
[Seninki gibi değil ne kadar ekşisin bilmiyorum. Her neyse ben çok yüzeyselim koyunlar güzeldir ve doğa güzeldir.]
[İkincil cevap gelmese bile şirin. Yumuşak, büyük ve iki küçük şeftali, sevimli, rujlu erkeklerden çok daha sevimli]
[Sadece 15cm var üzgünüm A olmayı hak etmiyorum.]
[Üst kattaki kardeş 15 yapabilirim! Özel mesajımı oku!]
Ji Shenxiao çeşitli YY'lerini çevrimiçi olarak yaymaya başladığını elbette kimse bunu onun önünde varsaymaya cesaret edemedi.
Yani yıllar sessiz.
Qiu Jin uzun zamandır her türlü dedikoduya ve moda söze alışıktı ve şimdi görmezden gelmeyi ve cevap vermeyi öğrendi.
En inanılmazı Wen Mojia.
Her zaman zorba bir başkanın liderliğini üstlendi ve zaman zaman hayranları A patlamasının fotoğraflarını yayınladı.
Otoriter başkan elbette cinsel yetenek çok önemli bir yönü ama şimdi üçüncü sırada mı? Ji Shenxiao onu ezse bile Qiu Jin bile onun önünde miydi?
Asistan onun kötü bir ten rengine sahip olduğunu gördü ve çabucak rahatlattı: "Qiu Jin'in içine çorap dolduracağını duydum yoksa bir dahaki sefere dener misin?"
Wen Mojia: "Git!"
Asistan yuvarlanırken patronuna da bir esinti verdi: "Gerçekten Qiu Jin gibi ikiyüzlü bir insan nasıl bu kadar büyük olabilir? Sahte olmalı belki üç çorap doldurulmuştu!"
Wen Mojia aynaya baktı: "Gerçekten mi?"
Bunu söyler söylemez sıkıcı olduğunu düşündü çok yüzeyseldi ve netizenler bir an için sorumsuz olurdu gerçekten ne konuda ciddi? Unutun ya da senaryoyu okuyun! Bu sefer sonunda senaryosu ve karakterleri özel bir anlayışa sahip bir oyun aldı ancak onu ellerine bırakamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...