Bölüm 57

658 87 0
                                    

Sonra Qiu Jin'in on altı yaşına bastığı yıl elinde basketbol oynadığı bir fotoğrafla çembere geldi. Karın kasları saf ama şehvetli bir görüntü çağrıştıran gösterideydi.

On sekiz yaşındayken Qiu Jin bir parfüm onay video reklamı nedeniyle eğlence endüstrisindeki en seksi alfa seçildi.

O parfümün adı "Lost Night"tı. Gençlerin erkeklere dönüşümüne odaklandı reklamda gencin patlayıcı feromonları ekrandan fırlamakla tehdit ediyordu gencin gençliğine ve deneyimsizliğine bir parça vahşilik karışmıştı sadece bir bakış sayısız insanın kontrolünü kaybetmesi için yeterliydi.

Hem reklam planlaması hem de tanıtım çok iyiydi ve bu da parfümün stoklarının tükenmesine neden oldu şimdi bile onu satın almak için büyük paralar ödemeye hazır birçok insan vardı ve fiyat birkaç kez ikiye katlandı.

O dönem Qiu Jin'in en iyi olduğu konserler verdiği varyete programlarına çıktığı ve TV dizileri izlediği zamanlardı.

Aynı zamanda Wen Mojia insanların onun Qiu Jin gibi olduğunu söylediğini duymaya başladığı zamandı o kadar uzun yıllar boyunca çok çalışmıştı ki birçok insan Qiu Jin'i sadece yüzü yüzünden hatırladı.

Böylece Wen Mojia dişlerini gıcırdattı ve tarzını Qiu Jin'inkini kopyalamak için değiştirdi bunu söylemek istemedi ama yıldızlığa giden yolu sonrasında gerçekten çok rahatladı.

Bu Qiu Jin on dokuz yaşına gelene ve Xiang Xi'ye aşık olana kadardı.

Tıpkı rütbesi düşürülür gibi bir anda tepeden tırnağa düştü bir yıldan kısa bir süre içinde dahil olduğu her yeni skandalla hayranlarının coşkusu azaldı.

Öte yandan ünü her zaman ılık olan Wen Mojia'nın trendi yükseliyor gibi görünüyordu iki kentsel romantizm draması aldı ve popülaritesi fırladı.

Daha sonra Zhuo Qian bir falcı buldu ve o falcı Zhuo ailesinin sadece bir büyük yıldız üretebileceğini söyledi Wen Mojia ve Qiu Jin birbirleriyle savaşmak için doğdular Qiu Jin ne kadar aşağı düşerse Wen Mojia o kadar yükseğe uçardı.

İlk başta Wen Mojia buna inanmadı ama şimdi Qiu Jin'in kafası o kadar karışmıştı ki annesini bile tanıyamadı oysa Wen Mojia popüler bir yükselen yıldızdı.

Wen Mojia belki de bu gerçekten kaderdir diye düşündü.

Az önce Qiu Jin geri döneceğini söyledi Wen Mojia karşı tarafın popüler hale gelmesine nasıl dayanabilirdi? Bu ailede onun [Wen Mojia] popüler olması yeterliydi.

Bunu düşünen Wen Mojia tekrar sordu "Qiu Jin oynamak istediğin herhangi bir rolün var mı?"

Herkes konuşmaya ve iç çekmeye başladı "Mojia çok güzel ah. Küçük kardeşini desteklemeyi biliyorsun. Bir aile böyle olmalı karşılıklı destek ve yardımlaşma içinde olmalı."

[ Yine açıklığa kavuşturmak için biyolojik küçük kardeş değil. Çinliler akraba olmayan herhangi bir erkeğe "kardeş" diyebilir ve kulağa hiç de tuhaf gelmez.]

Qiu Jin hafifçe gülümsedi: "Evet yapıyorum."

"O zaman hangi rolleri oynamak istiyorsun?" Wen Mojia başını kaldırdı ve Qiu Jin'e dikkatle baktı ancak bakışları yalnızca diğerinin alnına kaydı ve küçümseyici bir şekilde sordu "Kuzenin senin için yönetmenle konuşacak dünden önceki gün Müdür Yi Congqing ile yemek yedim."

Qiu Jin'in gözleri parladı minnettar bir ifadeyle şunları söyledi: "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü'nün oyuncuları ve ekibi mi?"

"Tabii ki Film imparatoru Jiang Ming'in şimdiden bu projeye katılmaya hazır olduğu söyleniyor. Onunla birlikte hareket edebilmek birçok insanın isteyip de elde edilemeyecek bir fırsat."

Wen Mojia, Jiang Ming ile birlikte hareket edecek kişinin elbette ben olacağımı düşündü Qiu Jin'e gelince onu üç bölümden sonra hayatta kalamayacak bir koruma veya küçük bir top yemi rolüyle tanıştıracağım .

Jiang Ming artık eğlence dünyasında çok popüler bir aktördü Qiu Jin ödüllü filmini izledi ve oyunculuk becerileri dikkat çekiciydi izlemeye değerdi.

Qiu Jin'den bir cevap almadan Wen Mojia devam etti: "Yönetmenden koruma asker veya imparatorluk doktoru gibi rolleri ayarlamanıza yardım etmesini isteyebilirim."

Qiu Jin, "Kuzeni rahatsız etmeye gerek yok kendi planlarım var" diye yanıtladı.

"Neden? çok mu aşıyorsun?" Wen Mojia kaşlarını çattı biraz utanmış ve garipti "Sonuçta oyunculuk becerilerinle bu kadar hırslı olma... başka rollerle başa çıkamayacaksın."

Başka bir akraba araya girdi: "Doğru Mojia çok kibar bir deneyebilirsin."

Başından beri sessiz kalan Qiu Zhiming "Ayaklarının yere sağlam basması önemlidir" diyerek araya girdi "İlk başladığımda ben de her seferinde bir blok inşa ettim hala gençsin zorluklardan korkmayın."

[ "ayaklarını yere sağlam basmak", "dünyaya inmek" ya da "hayal uçuşları olmadan gerçekçi olmak"ın Çince versiyonudur.]

Qiu Jin hafifçe mırıldandı: "Biliyorum ama başka düzenlemelerim var."

"Evet, Qiu Jin'in çocukluğundan beri her zaman yüksek hırsları olmuştur ama senin şu anki durumunda..." Zhuo Qian içini çekti. "Ne yazık ki, günümüzde akrabalar arasındaki ilişkiler giderek daha kayıtsız hale geliyor Mojia sana yardım ediyorsa bu ailevi sevgidendir size yardım etmiyorsa bu onun görevidir aynı zamanda normdur."

Tekrar tekrar sözlü olarak aşağılandıktan sonra Qiu Jin'in ifadesi önemli ölçüde soğudu: "O zaman o kuzene rica ediyorum lütfen görevine devam et."

Zhuo Qian'ın ifadesi dondu: "Bununla ne demek istiyorsun?"

Qiu Jin ona daha fazla dikkat edemeyecek kadar tembeldi ve sadece yemek yemekle meşguldü.

Wen Mojia ikna etti: "Anne diğer insanlar bunu takdir etmiyorsa sorun değil neden sıcak yüzünü soğuk bir popoya yapıştırıyorsun?

["sıcak suratını soğuk bir kıçına yapıştır" – kelimenin tam anlamıyla çevirisi kulağa çok komik geldi, olduğu gibi bırakmadan edemedim. Ama "birine sıcak duygular göstermek, ancak soğuk bir azarlama ile karşılanmak" anlamına gelen bir deyimdir.]

Zhuo Qian yüzünü kapattı gözleri ıslak parlıyordu. "Sadece hepimiz bir aile olduğumuzu sanıyordum..."

"Pekala" diye alay etti Qiu Jin "Eğer yardım etmekte ısrar ediyorsan lütfen Ji He rolünü kazanmama yardım et."

Ji He?

Adamda olduğu gibi güzel yüzlü iyi kalpli görünen ama aslında kalbi çok kötüydü yine de sonunda kendini insanların iyiliği için feda etti, o Ji He?

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin