Ji Shenxiao'yu gönderdikten sonra Qiu Jin otele döndü ve ajandan bir telefon aldı.
Yang Chi'nin sesi endişe doluydu: "internetteki haberleri gördün mü? Seninle ilgili!"
"Yine siyah mıyım?" Qiu Jin neredeyse bağışıktı ve "Ne haberi?" diye sordu.
"En son kiminle birlikteydin?" Yang Chi bir an duraksadı ve sesi titredi. "Otelde fotoğraflandın."
Qiu Jin alay ederek cevap verdi: "Düşünüyorum annem her gün burada çekim yapıyor annemleydim, otelde kiminle buluşabilirim sence?"
"Sana linki göndereceğim önce ona bak diğer kişinin kim olduğunu belirle ve sonra cevap ver."
"Anladım" Qiu Jin pek umursamadı ama Yang Chi'yi sakinleştirdi. "Hepsi söylenti merak etme."
Yang Chi sakinleşmeye cesaret edemedi Qiu Jin yükselen bir yıldızdı ve daha fazla kötü haberler olursa etkilenip kafası yine karışabilirdi.
Qiu Jin bağlantıya tıkladı Weibo'nun yalnızca yüz binden fazla hayranı vardı.
Weibo'daki etkileşimler hafta içi çok yüksek değil ancak on binlerce kez yeniden basılan bu tek haber şimdiden popüler oldu.
Resim o ve Ji Shenxiao'nun birlikte otele girdikleri andı Qiu Jin'in resmi görünce şok oldu ve neredeyse ciddiye alınacak haber olduğunu gösteriyor.
Ji Shenxiao çok beyefendi belini koruyordu? Ama o an bunu hissetmedi bunun sadece bir yardım olduğunu tahmin etti ama açı aldatıcıydı ve kollarına sarılmış gibi görünüyordu.
Ekteki metin aynı zamanda bir komplo teorisidir: "Qiu Jin'in kaynaklarının geri dönüşten sonra bu kadar iyi olmasına şaşmamalı bazı insanları yedeklediği ortaya çıktı."
"Yedekleme" kelimesi iyi kullanılmış kelime belirsiz ve çok sayıda netizenin ilgisini çeken resim çok müstehcen.
Yang Chi: "Gördün mü? İşte bu..."
Qiu Jin: "O adam Ji Shenxiao bu gece tüm ekibimizi yemeğe davet etti neden sadece beni ve onu filme aldı da bu kadar büyük bir ekibi filme almadı?"
Yang Chi rahatladı bu yanlış anlaşılma iyi açıklandı tüm mürettebat da tanıktır sıcak aramayı kimin satın aldığı tahmin ediliyor.
Ama sonra hemen tekrar gerginleşti: "O zaman neden belinize sarıldı? Gerçekten birlikte misiniz?"
Qiu Jin: "Resme dikkatlice bak bana gerçekten dokunmadı."
"Aldığın rol ne olacak?" Yang Chi şimdiye kadar Qiu Jin'in oyunculuğunu görmedi ve emin değil. "Gerçekten yetenekli misin?"
Qiu Jin: "Bana inanmıyor musun?"
"Hayır, hayır bunu de... Sadece Yi Congqing tarafından bu kadar övüleceğini beklemiyordum aniden çok güçlü oldun buna inanamadım bir süre için..."
Bu cümle Qiu Jin'i rahatlattı ayaklarını sandalyeye koydu ve tembelce şöyle dedi: "Konuşmanın faydası yok fragmanın yakında çıkması bekleniyor."
Yang Chi: "Öyleyse umurunuzda değil mi?"
Qiu Jin "Neden umursayayım" diye alay etti. "Şimdi herhangi bir öküz, hayalet ya da yılan, anahtar bende olduğunda bunu bildirmemi mi istiyor?"
(Demek istediği şey: Herhangi bir şey olduğunda (Eline bir şey geçmesi ve hayatına birinin girmesi de dahil) diğer insanlara söylemek yada bildirmek zorunda mıyım? Demek istiyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...