Bölüm 44

683 90 5
                                    

Qiu Jin duş aldıktan sonra aşağı indiğinde Xiang Xi'nin yemek masasının yanında durduğunu gördü. Qiu Jin'in geldiğini gören Xiang Xi bir konuda kararını vermiş gibi hemen başını kaldırdı.

Qiu Jin: "Bir şey mi var?"

Xiang Xi tereddüt etti: "O gün olan şeyle ilgili teşekkür etmek istiyorum..."

Oh, Xiang Xi'nin ona teşekkür etmek için burada olduğu ortaya çıktı ancak Qiu Jin'den hoşlanmadığı ve minnettarlığını ifade etmek istediği için çok tereddüt etti.

Qiu Jin onun utancını gördü ve hafifçe "Söylemek istemiyorsan zorlama ben iyiyim" dedi.

Qiu Jin diğer tarafa karşı düşünceli olmaya çalışıyordu ama Xiang Xi bunu alaycılık olarak algıladı. Xiang Xi, Qiu Jin'in kahvaltısını önüne koydu ve kırmızı bir yüzle konuştu: "Her iki durumda da onu [kahvaltıyı] sana verdim yiyip yememek sana kalmış...!"

Qiu Jin, kasedeki duygusal eriştelere karmaşık bir ifadeyle baktı. "O zaman sana teşekkür edeyim mi?"

Sanki büyük bir darbe almış gibiydi Xiang Xi daha da hızlı ayrıldı.

Kenarda duran Shan Wen'di şöyle açıkladı: "Bunu kendi elleriyle yaptı ve birkaç kez ellerini yaktı. Yardımın için teşekkür hediyesi olduğunu söyledi."

Qiu Jin: "..."

Gerek yok. Gerçekten gerek yoktu. Sadece teşekkür etmen yeterliydi neden böyle bir zahmete girmek zorundaydı?

Ama Qiu Jin erişte kasesini reddetmedi erişteler çirkin görünse de nahoş değildi Qiu Jin yemeğini çabucak bitirdi ve hatta bütün çorbayı içti.

Sabah hala yağmur yağıyordu bu yüzden tüm açık hava etkinlikleri iptal edildi herkes bir yer buldu ve ikişer üçer vakit geçirdi.

Qiu Jin bir süre oturdu biraz başı döndü bu yüzden uyumak için yukarı çıkacağını söyledi. Hemen ardından Xiang Xi de ayağa kalktı ve kendisini rahatsız hissettiğini ve uzanmak istediğini söyledi.

Uzuvları o kadar zayıftı ki sanki içlerinde zerre güç bile yokmuş gibi ve başı o kadar sersemlemişti ki Qiu Jin yorganın içine çekildi ve bir dahaki sefere bu kadar uzağa koşmayacağını düşündü.

Burnuna belli belirsiz bir koku yayıldı Qiu Jin aralıklı olarak omega olduğu zamanını düşündü.

Önceki hayatında bir şarkıcıya dönüşmüştü konseri verdiği gün de yağmurlu bir gün olduğunu hatırladı.

Görevli ona "Jin-ge sahneye çıkma zamanın geldi" diye hatırlattı.

Dışarıdaki yağmuru dinlerken Qiu Jin bir an için dalgındı.

Yakın arkadaşı Duan Liu ona "Östrus dönemi için endişeleniyor musunuz?" diye sordu.

"Evet her zaman biraz huzursuz hissediyorum" Qiu Jin kaşlarının arasında bir hüzün iziyle elini sıktı ve açtı. "Konserde şarkı söyleyip dans ederken feromonlar kolayca kontrolden çıkabilir ve eğer bir kargaşaya neden olursa orada çok fazla insan var..."

"Endişelenme bu seferki inhibitörler özel bunu kesinlikle aşabilirsin."

Duan Liu özel bir inhibitör çıkardı Feromon İndüksiyon Sendromlu kişiler için özel olarak geliştirilmiştir.

Qiu Jin sözlerine inandı ilacını enjekte ettikten sonra her zamanki gibi sahneye çıktı.

Beklenmedik bir şekilde inhibitör bir uyarıcı ile değiştirildi ve hiçbir şeyden şüphelenmeden Qiu Jin elli bin kişinin katıldığı bir stadyumda kızgınlık dönemine doğrudan girdi.

İnsanları çıldırtan feromonlar mekanın her köşesine yayıldı yoğun hayranlık orada bulunan herkesin kalbini bastı.

Tüm gözler sahnede duran kişiye çevrildi ve herkes bir ağızdan gözyaşlarına boğuldu.

Ne kadar şanslıydılar o kişiye sahnede bakabilmek bile en büyük onurdu.

O dünyanın tanrısıydı o evrenin ışığıydı.

İnsan vücudundaki en ilkel arzulara umutlara ve coşkulara ilham verdi.

İnsanlar ağlıyor, gülüyor, çığlık atıyor, kıyafetlerini yırtıyor, başkalarının vücuduna sarılıyordu...

Sanki en güçlü afrodizyak havadaymış gibi on binlerce insan bir grup çılgınlığına kapıldı.

Sahnede Qiu Jin tüm bunları boş bir inançsızlık içinde izlerken ağzı açık kaldı.

Bu nasıl olabilir?

Ne yaptı?

İnhibitör neden başarısız oldu?

Qiu Jin kalabalığın arasından geçti ve gözleri Duan Liu'nun şahsına kilitlendi sanki kafasında bir patlama olmuştu.

"O sendin?"

En iyi arkadaşı Duan Liu sanki bir şovun komikliğinden zevk alıyormuş gibi kollarını kavuşturmuş bir kenarda duruyordu.

"Bunu neden yapıyorsun?" Qiu Jin önündeki adama inanamayarak baktı sesi titriyordu.

Adam cevap vermedi sadece nazik bir gülümsemeyle elini uzattı: "Sevgilim gitme zamanı."

Cam kubbenin üstü yavaşça açıldı ve soğuk yağmur damlaları vücuduna düştü Qiu Jin başını kaldırdı ve şiddetli yağmurda havada uçan bir helikopter gördü bir ip merdiven açıldı ve önüne düştü.

Bir anlık sessizlikten sonra Duan Liu'nun gülümseyen sesi duyuldu: "Sana burada kalmak istememen gerektiğini hatırlatmama izin ver."

Elbette burada kalmak istemiyordu. Bu sırada tüm kubbe beyaz etten bir deniz haline getirildi bu manzara öğürmek istemesine neden oldu.

Daha da ürkütücü olan şey zaten kontrolden çıkmış kalabalıkların sahneye doğru emeklemesiydi.

Helikoptere binmekten başka çaresi yoktu.

Şiddetli yağmurun ortasında helikopter kubbeden yavaşça yükseldi ve özel bir adaya doğru uçtu.

O anda göklerden şok edici bir gök gürültüsü düştü ve tüm dünya bir anda alt üst oldu.

......

Gözlerini tekrar açtığında Qiu Jin bir yüzme havuzuna düştüğünü ve onunla aynı isim ve görünüşe sahip bir alfaya dönüştüğünü gördü. Önünde tamamen rahatsız bir Ji Shenxiao vardı ama Qiu Jin açıklanamaz bir şekilde rahatlamıştı.

Bu dünyada tamamen farklı bir hayata başlayacaktı.

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Yazarın söylemek istediği bir şey var:

Bu bölümü yazarken fark ettim ki eğer Qiu Jin siyah bir nilüfer olsaydı, önceki hayatında dünyanın kralı olurdu. Ayaklarının altından sürünen sayısız insan olurdu ve günahları tiksindirici de olsa, o yine de saf ve kusursuzdur.

↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin