Yetim çocukluğundan beri dışarıda savaşmak için kurulmuş ve sıcaklığını hiç tatmamış bir zamanlar dışarıda yaralandığı hesaplandı onuyağmur fırtınası tarafından gönderilen bir şemsiyeden kurtaran Xiang Xi'ydi.
O andan itibaren Xu Ziyu, Xiang Xi deli, Xiang Xi deli ve Xiang Xi bang bang oldu ama katil bir tip değil ilk sahibine göre Xu Ziyu bir üniversite öğretmeni gibi kesinlikle nazik ve zarif.Yazık ki gülümseyen bir kaplan, gömleği ne kadar beyaz kalbi ne kadar karanlık.
Karanlıktan kalkmaya çabalayanlar ışığa ve sıcaklığa yakın olmaya layık değildir Xu Ziyu, Xiang Xi'ye yaklaşmak istedi ancak diğer tarafa layık olmadığını hissetti bu yüzden sessizce arkasını kolladı."Feromonun Yeterince" köpek kanlı bir aşk romanıdır. İki peri kahramanının iyi niyeti bozan şeyler yapması bazı nedenlerden dolayı imkansızdır.
Bu nedenle Xu Ziyu top yemi kötü adamlarıyla uğraşma görevini üstlendi orijinal çalışmada Qiu Jin'in bezleri yok edildi sadece bunu düşünürken Qiu Jin ensesinde bir soğukluk hissetti.
Şimdi iyi bir yöne gitmesine rağmen zaten hedef alınıp alınmayacağını kim bilebilir?Qiu Jin, Qiu Yuqin'e bir mesaj gönderdi: "Kardeş Xu Ziyu'yu kontrol etmeme yardım eder misin?"
Qiu Yuqin: "Kim? Onu ne için kontrol ediyorsun?"
"Bilmiyorsan sor yardım et!"
Tonlu kelimelere ek olarak Qiu Jin ayrıca birkaç ifade gönderdi.
[Öp] [Daha iyi] [Sarıl]
Qiu Yuqin'in hiçbir prensibi yoktur belki de ilkesi öz kardeşidir. Kötü niyetli ve sevimli Meng Qiu'nun önünde o kadar savunmasızdı ki konuyuçabucak kabul etti.
Qiu Jin önceden önleyebileceğini ve hazırlıklı olabileceğini umarak cep telefonunu geri çekti.
O anda arabanın kapısı açıldı ve Ji Shenxiao uzun bacaklarıyla içeri girdi bu belirsiz faktörlerle karşılaştırıldığında Ji Shenxiao çok daha sevimli görünüyor en azından diğer insanların üç görüşünde bir sorun yok.
Qiu Jin rahat bir nefes aldı ve merhaba demek için inisiyatif aldı: "Bay Ji iyi."
Ji Shenxiao cevap veremeden tekrar sordu "Beni buraya çağırmanın nesi var?"
Ji Shenxiao hafifçe mırıldandı ama konuşmadı Qiu Jin'in kafası gitgide daha fazla karıştı ve iyi niyetli bir gülümseme sergiledi: "Bana hatırlatmak ister misin?"
Ji Shenxiao'nun gözleri yavaşça onun üzerinde gezindi ve aptal numarası yapmadığını, gerçekten aptal olduğundan emin oldu ve sonra yavaşça dört kelimetükürdü: "Geçici işaret."
"Beni işaretleyecek misin?" Qiu Jin bir an dondu ve bir an için "Çok nazik misin?" dedi.
Ji Shenxiao konuşmayı bıraktı.
Qiu Jin gök gürültüsüne bastığını biliyordu ve 360 derece hızla özür diledi."Üzgünüm yanılmışım çok kibar davrandığını biliyorum sen dünyanın en kibar insanısın!"
Ji Shenxiao bu seti yemedi ama ona tiksintiyle baktı: "Aptal."
Qiu Jin: "..."
Sonra Ji Shenxiao yolda bile ona bir daha bakmadı yüksek sesle konuşmadı ve Qiu Jin kötü kafasına birkaç kez dokunduktan sonra daha fazla soru sormadı.
Kısa süre sonra yüksek katlı bir daireye geldiler siyah araba park yerine park etti.
Ji Shenxiao: "Git."
Qiu Jin bir an tereddüt etti ardından kapıyı açtı ve takip etti. Bu tam ölçekli bir üst düzey topluluktur asansörler bile çok lüks bir şekilde dekore edilmiş dört asansör ve iki ev Pekin'in gece manzarasına bakan süper yüksek katlar.
Ji Shenxiao'nun parmak iziyle kapıyı açmasını izlerken Qiu Jin aniden Yang Chi'nin sağ elini sol eline sokma hareketini hatırladı ve zihninde birçokuyumsuz resim belirmeye başladı...
Bir tıklama ile kapı açıldı ve odaya ilk olarak Ji Shenxiao girdi ama Qiu Jin kapıda durdu ve ilerlemeye cesaret edemedi: "Birden ayrılmam gereken önemli bir şey olduğunu hatırladım... ah!"
Bir çift büyük el onun kolunu tuttu Qiu Jin sadece bir süreliğine dünyanın döndüğünü hissetti ve kendine geldiğinde Ji Shenxiao tarafından duvara bastırıldığını fark etti.
"Koşmaya cesaret mi ediyorsun?" Ji Shenxiao onu iki eliyle tuttu ve ifadesi tamamen çökmüştü.
Kapı bir tık sesiyle otomatik olarak kapandı ve Qiu Jin'in her tarafı sımsıkı sarıldı. Bir anda çeşitli direniş yöntemleri bulmuştu.
Ji Shenxiao ona bir şey yapmaya cesaret ederse kesinlikle rakibinin kafasını uçururdu.
Tam olarak hazırlanırken Ji Shenxiao aniden onu bıraktı: "Gel ve yemek yap."
Qiu Jin: "?"
Yemek pişirme? ? ?
Bu kadar? ? ?
↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬↬
Bu bölümle birlikte çevirdiğim diğer (İlerideki) bölümlerde çok zorlandım...
Çünkü çeviri yaptığım sitedeki çevirmen kendisi dışında iki kişi daha eklemiş o yüzden çok sinirim bozuldu güzel çeviremedikleri için ekstra uğraşmak zorunda kaldım cümlelerde hatalar olursa kusura bakmayın elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum. Çincede bazı kelimeler türkçede yok denilebilir o kısımlar zorlayıcı diğer çevirmenlerde buralarda hatalar yapmış onları düzelterek ve araştırarak yavaşta olsa ilerleyeceğim, hatalar olursa kusura bakmayın....
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...