Bölüm 13

700 100 3
                                    


Yan tarafta asistan homurdandı ve soğuk bir şekilde, "Sadece şov yapıyor kim nasıl yapacağını bilmiyor!" dedi.

Qiu Jin bu numarayı daha önce kullanmıştı ilerlemek için geri çekildi. Onları bir daha asla rahatsız etmeyeceğine yemin etti ancak bir hafta dayandıktan sonra şurup gibi yapışkan olmaya geri döndü.

Çekim ekibi yeterli malzemeyi aldıktan sonra, onlara içeri girmelerini hatırlatmaya başladılar. Qiu Jin, Xiang Xi'nin önce gitmesine izin vermek için yana döndü ve arkadan yürüdü.

Hayranlar idollerinin içeri girdiğini gördü ve hemen tekrar heyecanlandılar. Korumalar onları güçlükle durdurabildi.

Kimin ilerlemeye çalıştığını bilmiyorum ama korumanın dengesi bozuldu ve aniden omzunda kayıt cihazı taşıyan bir kameramana çarptı. Devasa ekipman yere düşmek üzereydi...

"Dikkat olmak!" Qiu Jin hemen destek vermek için harekete geçti. Düşmek üzere olan kameramana bile yardım etti. Beklenmedik bir şekilde bu eylem onun önde yürüyen Xiang Xi'ye baskı yapmasına neden oldu.

Qiu Jin'in yaklaşımını algılayan Xiang Xi'nin tüm vücudu gerildi ve "Gelme!" diye bağırdı.

Göksel tipte bir adam imajı çöktüğünden beri Xiang Xi doğrudan gerçek kişiliğini özgür bıraktı. Artık bu insanların küstahlığından muzdarip olmayacaktı. Eğer onaylamazsa onları lanetleyecekti! Onları o kadar kötü lanetleyin ki, bu hayata yeniden doğduklarına pişman olacaklar!

"Ah, üzgünüm az önce sana dokunmayı düşünmedim." Qiu Jin hemen geri çekildi. Kayıt cihazını hâlâ elinde tutuyordu kuvvet uyguladığı için kol kasları güç dolu güzel bir kavisle şişti.

Hayranlar ne olduğunu bilmiyorlardı, ancak Xiang Xi'nin çığlık attığını duyduklarında "kurbağa kuğu eti yemek istiyor" ve "neden kendisi için bir su birikintisine işemiyor" gibi şeyler söyleyerek Qiu Jin'i parçaladılar. onun korkunç yansımasını görüyor musun?" ...Her türlü nahoş ve bayağı şey söylediler.

 (Kurbağa kuğu eti yemek istiyor = senin liginin dışında birini bulmaya çalışıyor.)

Neredeyse düşecek olan kameraman utandı ve defalarca Xiang Xi'ye eğildi: "Üzgünüm neredeyse düşüyordum. Qiu Jin-laoshi bana yardım ederken yanlışlıkla sana dokundu."

Xiang Xi'nin hareketleri aniden durgunlaştı. Büyük yaygara yaptığını fark ettiğinde, tüm yüzü kıpkırmızı oldu!

Ahhhhhh, çok sinir bozucu! Bu kişi her seferinde yüzünü kaybetmesine neden oluyor. En çok Qiu Jin'den nefret ediyordu!!

Xiang Xi, Qiu Jin'e bakmadan VIP hattına girdi.

"Dört Mevsim Yemekleri"nin teması "Yaz Yemekleri" idi ve Lanhou Adası'nın kırsalındaki küçük bir villada çekilecekti.

Uçak indikten yarım saat sonra birkaç araba deniz kenarındaki küçük bir kır evinin kapısına geldi.

Önce Xiang Xi indi. Hala güneş gözlüklerini takıyordu kapıya yürüdü soğuk ve soğuktu.

Arabadan ikinci inen Qiu Jin oldu. Güneş gözlüklerini çıkardı ve biraz abartılı bir şekilde bağırdı: "Vay canına, bu çok güzel!"

Qiu Jin daha önce de varyete şovları çekmişti ve varyete programlarının basit ve hatta bazen abartılı geri bildirimleri tercih ettiğini biliyordu. Aslında abartmadığından bahsetmiyorum bile şimdiki haykırışı samimiydi.

Burası iki katlı küçük bir binaydı. Soluk sarı dış duvar deniz meltemiyle soyuluyordu ama bu tuhaftı. Evin arkasında meyve bahçesinin yanında büyük bir sebze tarlası vardı ve evin önünde gelişen bir bahçe vardı.

Haziran başıydı. Pembe güller duvara tırmandı ve deniz meltemi kokularını taşıdı.

Hiçbir şey hakkında büyük bir yaygara yapmıyordu. Bunun ana nedeni bu dizinin önceki sezonlarındaki evlerin çok sade olmasıydı manzara çok benzersiz olmasına rağmen çok etkileyici değildi. Bu tahsis "Dört Mevsim Yemek" proje ekibinin şimdiden en lüks aranjmanı sayılabilir.

Qiu Jin personele sordu: "Böyle güzel bir ev bulmak için ne kadar harcadınız?"

Personel de çok dramatikti ve gizemli bir şekilde "Bu bir sır ama size bir sürpriz hazırladığımızı söyleyebilirim" dedi.

Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun geleceğini tahmin etti ancak çok işbirlikçiydi ve "Nasıl bir sürpriz?" diye sordu.

"Bu bir sır. Kimse bilmiyor."

Qiu Jin: "Ji Shenxiao geliyor mu?"

Personel irkildi: "Nerden biliyorsun?"

Bu sefer kendini beğenmiş davranma sırası Qiu Jin'deydi. "Gizli."

Eve girdiler. Xiang Xi'ye ek olarak bir de beta çifti vardı. "Four Seasons Food" şovunun daimi misafirleriydiler.

Qiu Jin gelir gelmez keten gömlekli adam ayağa kalktı ve çok doğal bir hareketle bavulunu aldı. Tavrı samimi ve sevecendi. "Qiu Jin geldin. Buradaki yolculuk nasıldı?"

Bu onların ilk buluşmasıydı ancak uzun yıllardır arkadaş oldukları hissini yarattı.

Adamın adı Shan Wen bir beta, neredeyse kırk yaşında ve kıdemli bir film imparatoru olan Shan Wen'di. Üç yıl önce bu şovu aldı ve doğayı seven eşiyle birlikte bu şovda kök saldılar. Zarif ve sevimli görünüyordu ve ayrıca yüksek bir EQ'su vardı.

Qiu Jin başını salladı. "Bu güzel."

Kenarda oturan Shan Wen'in karısı Tan Yunting de Qiu Jin'e başını salladı. Bu bir selamlama olarak kabul edildi ancak ifadesi zayıftı ve pek hevesli görünmüyordu.

Qiu Jin aldırmadı kibarca bir selamlamayla karşılık verdi.

Arkasına baktığında Shan Wen'in ona bir bardak limon suyu verdiğini gördü. "Önce bir yudum su iç onlar bahçedeki limonlar."

Qiu Jin bardağı bir yudumda boşalttı biraz meraklıydı. "Şu anda limon var mı?"

"En, Lanhou Adası'nın enlemi düşük ve iki mevsim ekilebilir. Bu sonbahar çiçekleri ve meyveleri yaz başında hasat ediliyor."

Kısa bir selamlamadan sonra Shan Wen, Qiu Jin'e yatak odalarının yerini gösterdi ve "Xiang Xi çoktan odasına döndü. Neden önce yukarı çıkıp valizinizi açmıyorsunuz? Bu sefer oda başına iki kişi yukarı çıktığınızda odanız sağ tarafta."

⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞

⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞⁞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin