"Neden tıbbi tedaviye ihtiyacınız var?" Ji Shenxiao aniden konuştu. "Bu iyi bir şey değil mi?"
Qiu Jin: "..."
Ji Shenxiao: "Eğer feromonlarınızla başkalarını kontrol edebiliyorsanız neyi elde edemezsiniz?"
Qiu Jin: "..."
Bir iş adamı böyle mi düşünür?
Gu Yu güldü: "Durumla ilgili varsayımın kulağa çok hoş geliyor ama bu tür çekici güç kontrol edilemez. Ayrıca zorla işgal etme, yağmalama arzusu eşlik eder. Sonuç olarak yarardan çok zarar verir."
Ji Shenxiao konuşmayı kesti ve sorunun özü üzerinde kafa yoruyor gibiydi.
Qiu Jin, bezlerini kesip çıkarmamayı düşünürken yüz özelliklerini kontrol etmeye çalıştı.
Bununla birlikte kişinin bezlerini kesmesinin sonuçları da çok sorunluydu. Eski zamanlarda erkekleri hadımlara dönüştürmeye benziyordu birçok komplikasyon vardı bu yüzden kesinlikle son çare türü bir yöntemdi.
"Aslında bu kadar endişelenmene gerek yok belirtileriniz nispeten hafif."
Qiu Jin'in gözleri parladı ve ellerini masaya koydu: "Hala umudum var mı?"
Gu Yu, Ji Shenxiao'yu işaret etti: "İkiniz arasındaki feromon eşleşmesi şaşırtıcı bir şekilde yüzde doksan dokuza ulaştı belirli bir temas sıklığını korursanız bu aromatik beden sadece Ji Shenxiao üzerinde çalışır."
Qiu Jin tam olarak anlamadı: "Yani Başkan Ji ve ben birlikte olduğumuz sürece normal bir insan gibi olabileceğimi mi söylüyorsunuz?"
Gu Yu başını salladı: "Bunu söyleyebilirsin."
Ji Shenxiao hafifçe kaşlarını çattı.
Qiu Jin anlamadı: "Neden bu?"
"Feromon eşleşmesi bir yön ancak asıl sebep Feromon Alım Bozukluğuna sahip olmasıdır bu nedenle baskın feromonunuz onun için doğru ve akıl sağlığını etkileyeceği endişesi yok. Karşılıklı olduğu söylenebilir karşılıklı yarar."
Her zaman sessiz kalan Ji Shenxiao aniden "Birlikte" tam olarak ne anlama geliyor?" dedi.
Gu Yu sıcak bir şekilde gülümsedi: "Sarılma, öpüşme, geçici işaretleme veya ömür boyu işaretleme."
Qiu Jin, son birkaç günün anılarını hatırladı Ji Shenxiao'ya yakın olduğu sürece feromonlarının yanmasının büyük bir farkla hafiflemesi şaşırtıcı değildi yani yüksek eşleşme dereceleri yüzünden mi?
Karakterli bir adam boyun eğebilir ve boyun eğebilir ya da dik durabilir ve Qiu Jin her zaman endişe verici bir hayattan gerçekten bıkmıştı bu yüzden arkasını döndü ve dedi ki "Başkan Ji sahip olduğunuz kimse yok şimdiki gibi öyle mi?"
[ "eğilebilir ve boyun eğebilir veya dik durabilir" – Değişiklikler Kitabından bir deyim, "durumlarda esnek olmak" veya "vermeye ve almaya hazır" anlamına gelir]
Ji Shenxiao hemen alaycı bir surat takındı: "[Ne düşünüyorsan onu] düşünme bile."
Qiu Jin güler yüzlü bir tonda konuştu: "Geçici bir işaretleme iyi olmalı değil mi?"
"Hala yapacak bir şeyim var önce ben gideceğim."
Ji Shenxiao gitmek için ayağa kalktı ama bir adım atar atmaz bir el onun gidişini durdurdu.
Qiu Jin: "Yemek ister misin?"
Ji Shenxiao: "?"
"Sana yemek yapsam nasıl olur?" Qiu Jin konuşmayı sabırla ve sistematik bir şekilde yönlendirdi. "İyiliğiniz karşılığında günde üç öğün tekrar etmeden bana haftada bir kez geçici bir not ver."
Qiu Jin işe yarayıp yaramayacağını bilmiyordu ama sadece ölü bir ata ilaç verebilirdi.
[ "ölü bir ata ilaç ver" – "çaresiz bir durumda her şeyi denemeye devam etmek" anlamına gelen deyim]
Lanhou Adası'nda geçen hafta Qiu Jin, Ji Shenxiao'nun çok seçici bir yiyici olduğunu keşfetti. Normalde çok az yerdi ve ara sıra diyetini vitaminlerle takviye ederdi ama Qiu Jin pişirdiği sürece Ji Shenxiao'nun iştahı anında arttı.
Qiu Jin, yemek pişirme becerilerinin o kadar da harika olduğunu düşünmüyordu ancak zengin insanların genellikle tuhaf ve özel hobileri vardır ya Ji SHenxiao onun yemeklerini yemeyi seviyorsa?
"Emin misin?"
Ji Shenxiao'nun sesi çok alçaktı kara gözleri Qiu Jin'e düştü ve kıllar Qiu Jin'in ensesinde yükselmeye başlayana kadar ona baktı ama sözler çoktan söylendi ve kesinlikle geri çekilmek için bir sebep yoktu.
"Eminim ama Bay Ji'nin kararı nedir?" Qiu Jin bir TV alışveriş kanalında ona bir satıcının gülümsemesini gösterdi ensesinin beyazını ortaya çıkarmak için gömleğinin yakasını geriye doğru sıyırdı. "Yapabiliyorsan şimdi bana bir işaret verebilirsin."
Ji Shenxiao'nun gözleri genç adamın bezlerine takıldı biraz az gelişmiş gibi görünen küçük bir çantaydı.
Ama o yeri dişleriyle ısırdığı sürece bu küçük deri parçasının neredeyse çılgın bir tatlılık yayabileceğini biliyordu.
⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
Yarın 10 bölüm daha yüklemeyi düşünüyorum elimden geldiğince hızlıca bitirmeye çalışıyorum. Çünkü çevirmek ve paylaşmak istediğim bir çok güzel novel var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...