Bölüm 71

572 73 13
                                    


Bu gece Qiu Jin, Ji Shenxiao ile yatsa bile sırtında bir diken gibiydi ama Ji Qisheng ayrıca onu azarlamak için bir metin mesajı gönderdi ne utanmaz, oyunculuk yok, şarkı söylemek hoş değil, sahne kötü ve iyi değil eser üretilmiştir.

Qiu Jin uyuyamadı ve "İyi bir iş çıkarmadığımı nereden biliyorsun? Hepsini gördün mü?" diye sordu.

Orada ses yoktu ve bir tane göndermem yarım gün sürdü: "İşinizi kim gördü utanmaz!!!"

Ekranda diğer kişinin öfkesini hissedebilirsiniz Qiu Jin rahattır telefonu kapatın ve uyumaya hazırlanın.

Uyuyamayacağını düşündü ama beklenmedik bir şekilde tanıdık feromon altında iyi bir gece uykusu çekti ve şafağa kadar uykuya daldı.

Ji Qisheng hangi ilacın yanlış olduğunu bilmiyordu ve yeni gün hala her yerde onunla karşı karşıyaydı.

Burada kahvaltı yaptı ve Ji Qisheng yanına oturdu hula la'dan sonra kasedeki yulaf lapasını içti ve sonra ona baktı ifadesi soğuk ve gururluydu.

Qiu Jin:?

Mısırı kırmak için dışarı çıkan Qiu Jin sırtı sırtında yürüdü Ji Qisheng görmemiş gibi koştu ve onu doğrudan yoldan aşağı sıkıştırdı.

Qiu Jin su birikintisine adım attı. Neyse ki yağmur botları giyiyordu ama aynı zamanda yeterince rahatsızdı.

"Merhaba dur." Qiu Jin ayağa kalktı.

Ji Qisheng: "Beni mi aradın?"

Sen ya da kim değil misin? Qiu Jin ona geldi ve "Benim hakkımda herhangi bir fikrin var mı?" Diye sordu.

"Numara." Çocuk soğukkanlılıkla ona döndü arkasını döndü ve gitmek istedi ve Qiu Jin sepeti omzuna aldı.

"Siktir ne yapıyorsun?"

"Sana yaşlılara saygı duymayı ve gençleri sevmeyi öğret." Qiu Jin'in sağ ayağını kaldırdığını söyledikten sonra çamuru doğrudan Ji Qisheng'in ayakkabılarına sürdü.

Ji Qisheng hemen sıçradı saklandı ve şikayet etti: "İğrençsin bırak gideyim!"

Qiu Jin'in kendisinden yarım kafa daha kısa olmasını beklemiyordu ama gücü o kadar büyüktü ki nereye saklanırsa saklansın Qiu Jin doğru bir şekilde adım atabiliyordu.

Ji Qisheng o kadar üzgündü ki doğrudan ayağını kaldırdı ve fiskeyle uzaklaştı yağmur çizmeleri uçtu ve havada bir tur attıktan sonra Ji Shenxiao'nun pantolonuna "tokat" düştü.

Ji Qisheng'in ifadesi şaşkındı.

Ji Shenxiao'nun yüzü siyahtı.

Kısa bir duraklamadan sonra Ji Qisheng koşarak ayakkabılarını alırken ağladı: "Kardeş yanılmışım bunların hepsi Qiu Jin yüzünden seni ayarlamayı düşünmedim."

Ji Shenxiao: "Ayrıl."

Sadece iki kelime Qiu Jin'in söylediğinden daha ölümcül Ji Qisheng hemen mırıldandı.

Bu sefer Qiu Jin'in gururuydu: "En büyük erkek kardeş bir baba gibidir.

Ji Shenxiao soğuk bir şekilde baktı.

Qiu Jin: "..."

Qiu Jin, Ji Qisheng'e koştu ve Ji Shenxiao'nun kötü sözleri hakkında konuştu iki erkek ve erkek kardeş karşılıklı sempati duygusuna sahipti.

Ji Shenxiao hakkında konuştuktan sonra Qiu Jin, Ji Qisheng'e tekrar sordu: "Neden benden nefret ediyorsun? Kardeşin kontrol ediyor?"

"Utanmazsın kontrol sende!" Ji Qisheng'in kulakları kıpkırmızı.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin